GADJET & SMARTPHONE – חנות קטנה גדולה 

מאת: אביבה דקל ● 13/4/2016 15:40 ● מה נשמע 439
צילום: חיים דוד / ב'גאדג'ט אנד סמרטפון', החנות החדשה שנפתחה בשדרות התמרים על ידי גיא חכם, תמצאו כל מה שקשור בסמרטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים. תוכלו להטעין חבילות סלולר של כל החברות, לקנות כרטיסי חיוג לכל העולם, ולצאת לטיול בין מגוון עצום של כיסויים ומגנים צבעוניים לכל הסמארטפונים והטאבלטים.
GADJET & SMARTPHONE – חנות קטנה גדולה 

כאן גם תוכלו למצוא את מוצרי הבלוטוס למיניהם: רמקולים, אוזניות, דיבוריות לרכב ועוד. "בגאדג'ט אנד סמרטפון", אומר גיא חכם, "אנחנו משתדלים לתת מענה ללקוחות, הן מבחינת איכות המוצרים והן מבחינת המחיר ללקוח, על כן אנו מתמקדים במכירת מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים. עוד תמצאו אצלנו מגוון רחב של מוצרים נלווים כמו: סוללות, מגני מסך ועוד דברים רבים אחרים. הכל תחת קורת גג אחת".

גאדג'טים לכל מטרה

בנוסף למגוון העצום של המוצרים הנלווים, חלק נכבד בחנות מושקע במלאי לא קטן של גאדג'טים מדליקים:
*מטען סולארי למטיילים
*מפצל USB בו אפשר לטעון מספר מכשירים בו זמנית ואין עוד צורך בשקע לכל מכשיר.
* שלושה באחד – חבילה הכוללת דיבורית בלוטוס לרכב, מטען סולארי ואזניית בלוטוס הנטענת אף היא על ידי המטען הסולארי. את המטען הסולארי מצמידים למגנט המודבק על שמשת הרכב ואין צורך בבטריות או כבלים.
*כיסויים אוניברסליים המתאימים לכל טאבלט וגם כיסויים אוניברסליים לטלפונים ניידים.
*בנק סוללה הנטען על ידי USB, שהוא פנס לד לקמפינג ומתאים גם כתאורת חירום לבית. 
*מצלמות IP – מצלמות אבטחה לבית או לעסק המעניקות שליטה מלאה על הבית או העסק בכל רגע נתון באמצעות הנייד. על המסך הנייד תוכלו לראות כל פינה וגם לשמוע באמצעות הרמקול שלו. מצלמה זו יכולה לשמש גם כמוניטור לילד.
*EASY PHONE- טלפון המתאים ללקוי שמיעה שכן הרמקול שלו חזק במיוחד. מתאים גם ללקויי ראיה, משום שהמקשים גדולים וברורים. בנוסף יש כפתור מצוקה, שבעזרתו אפשר להזעיק עזרה במקרה צורך.
* חבילות סלולר משתלמות במיוחד – שיחות והודעות ללא הגבלה + גלישה 5 ג'יגה רק ב -49 ש"ח לחודש. אפשרות למגוון טעינות החל מ -30 ₪ ואפשרות לנייד את המספר שלכם במקום תוך 15 דקות. 
"שירותים נוספים שאפשר לקבל אצלנו", אומרת אנה, העובדת ממנה תקבלו בחנות שירות מקצועי ויחס אישי, "הם שירותי פקס וצילום ושירות תיקונים לכל הסמארטפונים, במהירות ובאחריות על כל תיקון". החנות קטנה וחמימה, השירות נהדר, ותוכלו למצוא כאן כל מה שצריך לסמארטפון ולטאבלט, להצטייד במחשב נייד או לצאת עם גאדג'ט מגניב, והכי חשוב- הכל במחירים זולים. בקיצור שווה ביקור!!!


GADJET & SMARTPHONE

 


מיקום: שד' התמרים 24, צמוד לבנק הבינלאומי.
פתוח: ימים א'-ה' 10:00-20:00, שישי- 10:00-14:30 
טלפון:   08-6527050

  חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש