זאב טהר לב יעזור לכם להתגבר על חרדות וחסמים באמצעות NLP 

מאת: אביבה דקל ● 13/4/2016 11:02 ● ערב ערב 2754
זאב טהר-לב למדNLP  מתוך סקרנות, כדי להבין כיצד פועל המוח האנושי. במהלך הלימודים, הוא נדהם מהשינוי המהיר שחל באנשים וכיצד הם הצליחו להפטר מחסמים שהציקו להם כל חייהם. הצלחה זו גרמה לו להתמקצע בתחום ולמצוא בכך את יעודו.
זאב טהר לב יעזור לכם להתגבר על חרדות וחסמים באמצעות NLP 

טהר-לב הוא כיום מאסטר בתחום ה- NLP,  בתחום TIME LINE THERAPY (תרפיה באמצעות קו הזמן) ו- IEMT  שהיא תרפיה באמצעות תנועות עיניים. כל אלה הם פיתוחים שצמחו מתוך ה- NLP. מזה שש שנים הוא עוזר לאנשים להשתחרר מחרדות, מפחדים, מרגשות שליליים ומתקיעות בהצלחה מרובה. בנוסף לכך, זו השנה השישית שטהר-לב  מסייע בהתנדבות לילדים של 'פותחים עתיד', גוף של הסוכנות היהודית שנועד לקדם ילדים לקראת הצלחה בלימודים ובחברה.


מה זה NLP וכיצד זה יכול לעזור?
"יש המגדירים את ה- NLP כספר ההפעלה של המוח. זו למעשה תורה העוסקת בהבנה של מבנה החוויה האישית שלנו. כולנו חווים כל הזמן אירועים ורגשות שונים המשפיעים על הלך הרוח שלנו, ואנחנו מתנהגים בהתאם להלך הרוח שנוצר מאותה חוויה. הבנת המבנה של החוויה והיכולת לשנות אותו מאפשרים ליצור שינוי התנהגותי בצורה מהירה. ברגע שמבנה החוויה משתנה, משתנה גם הלך הרוח וגורם לשינוי ההתנהגותי".


באילו מקרים אפשר להיעזר בתורה זו?
"NLP מאפשר שינוי רגשות שליליים כמו פחד, חרדה, טראומות וסילוק של חסמים המגבילים את היכולת להצליח. זה יעיל לכל אדם הסובל מאותם רגשות שליליים וגם למנהלים הרוצים לשפר את תפקודם ולנהל טוב יותר את הארגון שבראשו הם עומדים. NLP הוא כלי מצוין לשיפור התקשורת עם אנשים ולהבנתם טוב יותר".


איך נעשית העבודה עם האנשים?
"על ידי מפגשים אישיים שנמשכים כשעה בכל פעם. במפגש הראשון מגדירים מה הן המטרות של המונחה וכיצד הוא יוכל לוודא שאכן הושגו. לאחר מכן מתחילים להשתמש בכלים הרבים שפיתח ה- NLP על מנת להוביל את האדם להצלחה".


כמה מפגשים דרושים בדרך כלל?
"כל מקרה לגופו. מהנסיון שלי, 4-5 מפגשים מספיקים כדי ליצור שינוי משמעותי מאד, אבל זה תלוי מאוד באדם ובתגובות שלו לתהליכים. לעתים יידרשו פגישות נוספות ועדיין, מספר הפגישות הוא זעום ביחס לכל אלטרנטיבה אחרת שאני מכיר. לעתים קרובות מתחילים בנושא אחד וכשמגלים את מידת ההצלחה, מבקשים לעסוק גם בנושאים אחרים. אנשים רבים חזרו אלי שוב ושוב, כדי שאסייע להם בנושאים אחרים שעלו עם הזמן".


מהי מידת ההצלחה של מפגשים אלה?
"למעלה משמונים אחוז. הפתיע אותי שאנשים רבים הגיעו אלי בעקבות המלצות של אחרים, כי רוב האנשים לא נוטים לספר על הבעיות שהיו להם וכיצד נפטרו מהן. גם אני לא יכול להשתמש בהצלחות שלי כהמלצות, משום שכל המפגשים דיסקרטיים מאוד".


ליצירת קשר – טל: 052-3918881

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש