הלוואה לכל מטרה בדרך הנכונה

מאת: או-מד מדיקל ● 4/4/2016 09:27 ● ערב ערב 2752
אם אתם צריכים או רוצים שיהיה לכם כסף זמין ועכשיו אך כרגע אין לכם אותו בחשבון הבנק שלכם אתם יכולים לגשת לנטילת הלוואה. היום לא רק הבנקים יכולים לתת לכם את ההלוואה שעליה יכול להיות שתחשבו וישנן חברות חוקיות שנכנסו לתחרות כך שאתם יכולים לא רק לקבל את סכום הכסף שאתם צריכים (או רוצים) אלא גם לחפש את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה שאתם מתכננים לקחת.
הלוואה לכל מטרה בדרך הנכונה

ההבדלים שיכולים להיות בתנאים

ישנם כמה מרכיבים שעליכם לבחון ברגע שאתם מתחילים לחפש אחר ההלוואה המתאימה לכם וזאת כיוון שישנם הבדלים בין ההצעות השונות שתקבלו מהחברות השונות וכן מהבנק שלכם.

הבדלי ריביות – כל חברה ובנק יכולים להציע עבורכם הלוואה בריבית שונה. אתם מבחינתכם יכולים לבצע השוואה בין היתר גם בין הריביות השונות ואם יש לכם זמן גם להתמקח כשהמטרה היא לקבל את ההלוואה הטובה ביותר עבורכם.

הבדלי מסלולים – ישנם מסלולים שונים שיכולים להתאים לכל הלוואה וכדאי שתכירו במעט את האפשרויות העומדות לרשותכם לפני שאתם נוטלים הלוואה.

הבדלים בין תקופות התשלום – אחד השיקולים שיש לבחון בעת נטילת הלוואה יהיה תקופת התשלום בה תשלמו אותה ואתם צריכים לבחון את יכולת התשלום שלכם מדי חודש ולאורך איזו תקופה תרצו לשלם את ההלוואה.

הכירו את ההלוואות השונות לפני שתיקחו אחת

כדאי לדעת כי הלוואה לכל מטרה יכולה להיות בתנאים שונים ובצורה שונה וזאת בהתאם לגובה הכספים הנדרשים לכם והסיבה לשמה אתם לוקחים את ההלוואה. אפשר לאפיין את ההלוואות השונות כבעלות תנאים רגילים בהן התשלום החודשי על ההלוואה והקרן משולם מיד, הלוואות אשר נותנות תקופת צינון בה לא משלמים את ההלוואה (לרוב משלמים בזמן זה את הקרן בלבד) וישנן הלוואות אשר נקראות הלוואות בלון בהן משלמים מדי חודש את הקרן והריבית ובתום תקופת ההלוואה מחזירים את סכום ההלוואה.

ההחלטה איזו הלוואה אתם תיקחו תלויה בסכום הנדרש לכם ובסיבה לשמה אתם לוקחים את ההלוואה. למשל, אם אתם רוצים לקחת הלוואה לצורך רכישה של רכב הלוואת בלון תהיה בוודאי זו שתתאים לכם אך אם אתם רוצים הלוואה לצורך אירוע שצפוי להיות לכם בקרוב ההלוואה שככל הנראה תתאים לכם תהיה הלוואה בה תקבלו גרייס (וזאת מתוך הנחה שתקבלו כספים במהלך האירוע שלכם ואלו יעזרו לכם לממן את ההלוואה). 

התייעצו עם חברה המתמחה בהלוואות

שימו לב, התייעצות עם חברה המתמחה בתחום ההלוואות אינה נועדה רק לתת לכם הצעה שכוללת ריביות. החברה תוכל לבחון יחד אתכם מה הצורך שלכם, היא תברר מה יכולת ההחזר החודשי שלכם ותוכל להתאים יחד אתכם את ההלוואה הנכונה לכם. לכן, מומלץ מאד להתייעץ עם החברות שמציעות הלוואה ולא רק מול הבנק האישי שלכם.

 

 

חדשות אילת