'רהיטי העיר' חוגגים חמש, ואתם נהנים

מאת: אביבה דקל ● 30/3/2016 17:42 ● מה נשמע 437
צילומים:  חיים דוד / במרכז העיר, במקום נוח ונגיש, ממוקמת החנות 'רהיטי העיר'. מגוון הרהיטים כאן גדול, על האיכות לא מתפשרים, המחירים הוגנים והשירות מצוין. אם לא די בכל אלו- ההובלה וההרכבה על חשבון הבית
'רהיטי העיר' חוגגים חמש, ואתם נהנים

בחנות 'רהיטי העיר' יקבלו את פניכם אנה, לירית וחיליק בחיוך. ברגע שתסבירו מה אתם צריכים, יידעו לכוון אתכם למוצר המתאים לכם. כאן יבינו אתכם גם אם אתם דוברי רוסית או אנגלית. מגוון המוצרים בחנות עשיר, ותוכלו למצוא כאן כל מה שאתם זקוקים לו לריהוט ואבזור הבית ולא להתרוצץ מחנות לחנות. לא הכל תמצאו בתצוגה שבחנות, אבל כל מה שתרצו תוכלו לבחור להזמין ולקבל מתוך קטלוגים של החברות המובילות בתחום. ההזמנה תתבצע בהתאם ללוח הזמנים שייקבע על ידיכם.

מה בחנות?

טי העיר' בלעדיות באילת על מזרנים ומיטות של חברת 'פולירון', המפעל של קיבוץ 'זיקים' בעוטף עזה. בין המזרונים של 'פולריון', מזרון המומלץ לאנשים הסובלים מכאבי גב – מזרון דגם 'גליל' לטקס 4, שניתן להתקין בו שכבת חיזוק מיוחדת לבעלי משקל גבוה.
לגרפיקה: המשפט הבא צריך להיות מודגש- על מזרונים של 'פולירון' נהנים תושבי אילת מהנחה של 50% ממחיר המחירון.
עוד תמצאו ב'רהיטי העיר': חדרי שינה קומפלט, כולל ארונות קיר בהתאמה אישית למידות החדר, מבחר סלונים וחדרי ילדים בעיצובים ובמבחר גדול, מבחר פינות אוכל בעיצובים שונים ועוד. המחירים נוחים ביותר, ותנאי התשלום טובים. היחס והשירות חם ואישי עד כדי כך שרבים מהלקוחות לא יחליפו את 'רהיטי העיר' בשום חנות אחרת, והם הופכים עם הזמן ללקוחות אישיים וגם לחברים של אנה וחיליק.
בינואר השנה מלאו חמש שנים לתאריך בו עברה החנות לבעלותו של חיליק ואלפי הלקוחות החוזרים הנאמנים למקום הם הוכחה לכך ש'רהיטי העיר' הם מקום מצוין למצוא בו כל מה שאתם צריכים או רוצים לריהוט הבית שלכם. אז אם גם אתם מחפשים רהיטים, אל תחשבו פעמיים ותנו קפיצה ל'רהיטי העיר'. כאן לבטח תמצאו את מה שאתם צריכים.

 

 

מיקום: מדין 12, מרכז הוכמן, מתחת לערב ערב
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00, שישי 09:00-13:30
טלפון:  08-6375555, פקס: 08-6489505

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש