MAYA & REBEKKA

מאת: אביבה דקל ● 30/3/2016 17:24 ● ערב ערב 2752
צלומים: מהאלבום הפרטי / רוצות להסתפר? זקוקות לפדיקור או מניקור? כדאי שתתקשרו ל'מיה ורבקה' ותקבעו אצלן תור. 'מיה ורבקה' זו לא עוד מספרה ולא עוד מכון יופי, אלא מספרת בוטיק לכל דבר כמו אלו שנכנסו חזק לאופנה בחו"ל.  השתיים יקבלו אתכן בביתן המקסים אל מול נופי אילת, ואם תרצו גם על כוס קפה
MAYA & REBEKKA

עסקים ביתיים מתקיימים בסטנדרטים גבוהים ביותר. ידוענים רבים בארץ ובעולם, לא מוכנים לבזבז את זמנם במספרות 'ציבוריות' ומעדיפים את הפרטיות והאינטימיות של מספרות בוטיק – טרנד שתפש תאוצה לאחרונה גם בארץ. לכל אחת מהשתיים חדר טיפולים משלה. שני החדרים נוחים, מאווררים, מוארים, נעימים ומאובזרים ברמה גבוהה ויש בהם כל מה שדרוש כדי שהתספורת או הפדיקור מניקור ייעשו באופן המקצועי והנעים האפשרי. בחדר המספרה תפנק אתכן מיה בתספורת, גוונים, החלקות, צבע או פן. אומברה, CRAZY COLOR ושיטת האייפלקס, נוסחה גאונית חדשה לשיקום ובניית השיער. בחדרה של רבקה תוכלו ליהנות מטיפולי פדיקור רפואי, מניקור, לק ג'ל, שעווה, גבות, שפם ואיפור קבוע.

 

לאהוב את מה שהן עושות

מיה ורבקה הגיעו לאילת ממרכז הארץ לפני כארבע שנים. מיה הגיעה מרקע של צילום וקולנוע ורבקה הגיעה לאילת כשברזומה שלה כבר כ-20 שנות עבודה בפדיקור ומניקור בהם עסקה ברוסיה שם נולדה וגדלה. 

"עוד בתל אביב התחביב שלי היה עיסוק בשיער", מספרת מיה. "תמיד אהבתי נשים יפות, ודרך המקצוע שלי אני מצליחה לאפשר להן להרגיש ולהיראות כך. רק טבעי היה שכאשר רציתי לעשות שינוי מקצוע, עברתי לספרות. כשהגיעה לאילת למדה מיה את רזי עיצוב השיער בבית הספר למקצועות היופי 'מישל מאייר'  ומשסיימה את הלימודים פתחה עם רבקה את העסק שלהן. "רבקה ואני עדיין לומדות, שכן שני התחומים שלנו הם תחומים שמתחדשים כל הזמן. שתינו מבקרות הרבה בהשתלמויות בארץ ובחו"ל ועוקבות מקרוב אחרי כל החידושים.

 

לא מוותרות על איכות

המחירים שלהן הם מחירים שמתאימים לכל כיס. "שכן חשוב לי להגיע לקהל מגוון ורחב של אנשים. אני שהגעתי מרקע של צילום, קולנוע ואמנות, תמיד האמנתי ואמשיך להאמין שאמנות ואהבה הם ערך עליון, יותר מכסף. כשאנחנו עובדות, החוויה היא אמנותית ועם הרבה אהבה".

כאן תוכלו להשיג סדרה של מוצרים מתוצרת "BIO TOP"  לטיפוח השיער. "אלו המוצרים היחידים שאני מוכרת כאן", אומרת מיה, "מאחר ואלו המוצרים הטובים ביותר לשיער. אני מוכרת אותם כמעט במחיר עלות, כי חשובה לי, לא פחות מהעבודה, גם ההמשכיות של ההרגשה הטובה והמראה המטופח שהם מעניקים לשיער לאורך זמן. חשוב לי שלקוחה תיראה טוב ובריא לא רק כשהיא יוצאת מהמספרה, לכן אני מציעה ללקוחותיי ערכה יוקרתית מאוד במחיר הזול ביותר בארץ".

 

פינה חמה בלב

הפסקה טובה באמצע היום, ששומרת לדברי מיה על הילד הנצחי שבה, היא עבודתם המשותפת שלה ושל רבקה בצהרון של רשת המתנ"סים בעיר, עם ילדים במשך שעתיים וחצי ביום. "תמיד אמצא זמן בין הלקוחות, לילדים שאני כל כך אוהבת", היא אומרת. "לדעתי אין סתירה בין פראות ושובבות לחינוך. כשאני רואה מורים והורים שסבלנותם אבדה והם רוצים לדחוף לכל ילד שני ריטלין, זה מכעיס אותי, כי מה שמחייה אותי מול ילדים ונותן לי את הכוח לעבוד  זה ילדים שובבים עם שמחת חיים  ולא זומבים. מאידך, החינוך בתקופתנו היה טוב יותר, מעצם העובדה שהורים לא התערבו בחינוך בבית ובגנים וסמכו על הצוות המקצועי".

 

אין טוב ממראה עיניים

את העבודות של רבקה ומיה, כולל עדכוני מחירים ומבצעים תוכלו למצוא באתר העסקי בפייסבוק   MAYA&REBEKKA LLC שכן אין טוב ממראה עיניים. והשתיים יותר מישמחו לקבל מכם שיתופים ולייקים. (תדמית)

 

MAYA & REBEKKA

 

מיקום: אברהם אבינו 21 קומה 3 (יש מעלית)

טלפונים לתיאום וקביעת תור:  מיה:   052-3707081  | רבקה: 052-2669773

שעות פתיחה    08:00-13:30 ואחה"צ 16:30-22:00  שישי 08:00:-16:30

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש