מוסך 'מ.ד. מוסך המכוון אילת' פורץ לאילת דרך למיצג מקדים (פיילוט) של משרד התחבורה 'מוסך מומחה' באילת  

מאת: אביבה דקל ● 30/3/2016 14:02 ● ערב ערב 2752
צילום: לוי הגר  / בעקבות התפתחות טכנולוגיה בתחום הרכב, יזם משרד התחבורה  מיצג מקדים (פיילוט) 'מוסך מומחה' במטרה לקבוע רף מקצועי חדש בתחום שירותי תחזוקה ולתת חלופה לתלות מנטלית של אזרחי ישראל במוסכי שירות מטעם היבואנים. 
מוסך 'מ.ד. מוסך המכוון אילת' פורץ לאילת דרך למיצג מקדים (פיילוט) של משרד התחבורה 'מוסך מומחה' באילת  

משרד התחבורה כבר חנך כששה מוסכים מומחים בפריסה ארצית למגוון תוצרי רכב, ועתה הגיעה לאילת הבשורה המשמחת למותגי 'ניסן', 'רנו' ו'דאצ'יה'. 'מוסך המכוון' שברח' הדייג  18 החליט להרים את הכפפה ולהעניק ללקוחותיו שירותי תחזוקה נגישים יותר מבלי להתפשר על מקצועיות ברמה גבוהה.
למשתתפים בפיילוט 'מוסך מומחה' של משרד התחבורה נקבעו אמות מידה מחמירות הן ברמת השירות והן ברמה הטכנית, אשר נבדקו על ידי מעבדה מוסמכת במסגרת  פרויקט זה יעברו כל עובדי המוסך שיצורף לפרויקט הכשרה והתמחות לטיפול ברכבים מתוצרים שנבחרו על ידי המוסך.  המוסכים המומחים יידרשו לעבור מדי שנה הכשרות מקצועיות בהיקף ובתדירות שלא פחותה מדרישות יצרן הרכב וכן לעמוד במבחנים של יצרני הרכב.

 'מוסך המכוון' ממשיך לפעול כמוסך שירות מטעם היבואן של 'סוזוקי', 'קרייזלר',  'ג'יפ' ו'דודג'' ומזמין כמו תמיד את כל לקוחותיו לבוא ולקבל שירות אדיב וטיפול מקצועי לרכבים בין אם במסגרת  הפיילוט של משרד התחבורה ובין אם במסגרת מוסך שירות של היבואן.
בנוסף, מתמקצע 'מוסך המכוון' במתלים ובכיוון זוויות היגוי, ומאחוריו שלושים שנות מומחיות בתחום. בכדי לעמוד בדרישות טכנולוגיה מתקדמת, נרכשה על ידי המוסך מערכת מיחשוב חדישה המאפשרת אבחון תקלות מדויק וטיפול ברכב, היעילה ביותר אשר אמורה גם לחסוך בהוצאות בעלי הרכב.
חידוש נוסף בשבילכם ב'מוסך המכוון' הוא אולם תצוגה ומכירה לרכבי 'סוזוקי', 'ג'יפ' ו'קרייזלר' שייפתח בקרוב.
המוסך 'מ.ד. מוסך המכוון אילת בע"מ' מזמין את קהל הרחב לטקס חגיגי של חניכת משתתף חדש בפיילוט 'מוסך מומחה' של משרד התחבורה, אשר יתקיים אי"ה במועד שיפורסם בהמשך.

 


'מוסך המכוון', כתובת: הדיג 18 (כניסה אחורית) / הבורסקאי 25 (כניסה קדמית). לקבלת מידע ולקביעת שירות טלפון: 08-6331035. פתוח: א'-ה' 07:30-16:00, שישי 07:30-12:30.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש