י.א חשמל ואחזקת מבנים באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/2/2016 09:34 ● ערב ערב 2745
איזה תענוג צרוף זה כשיש חברת אחזקה שנותנת את כל הפתרונות לפרטיים, חברות, בניינים וועדי בתים = כל עבודות האחזקה והחשמל תחת קורת גג אחת ובמחירים הוגנים
י.א חשמל ואחזקת מבנים באילת

הכירו נא את יאן איסקוב, אילתי מזה שלוש וחצי שנים, חשמלאי. בשלוש וחצי השנים האחרונות, עבד יאן ברשת 'ישרוטל', אך כבר כעשור מתעסק יאן בתחום אחזקת המבנים, ולפני שנה יצא כאן באילת לדרך עצמאית לטובת האילתים.

החברה של יאן מתעסקת בכל הקשור לעבודות חשמל (התקנה ותיקון של לוחות חשמל, טיפול בקצרים, בעיות הצצות בעקבות עומס, הוספת נקודות חשמל), תיקונים ותחזוקת מבנים לחברות ולוועדי בתים. כמו כן נותן שירות לפרטיים. למשל, אם ללקוח נשברו הארון או התריסים או נקרעו הרשתות, יאן יתקן עבורו. אם אתם זקוקים לתליית והרכבת מדפים – גם זאת יעשה יאן עבורכם והוא גם ירכיב עבורכם רהיטים.

עבודות צבע וגימור ופריצת והחלפת מנעולים, החלפת חלונות ותיקוני אינסטלציה הם גם חלק מהשירות שהחברה תיתן לכם. בתחום ניהול ועדי הבתים כבר מכירים את יאן היטב, יש באמתחתו מספר בניינים שהוא מנהל ומתחזק. גם כאן נותן יאן שירות תיקונים לבניין, מספק עובדי ניקיון על פי הצורך, תיקוני חשמל, תיקונים להרס שנגרם לבניין בעקבות מזג האוויר או הבלאי, ואם יש צורך בגינון, יאן יספק לכם גם גנן. יאן עובד עם בעלי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר לכל עבודה.

רק לשם דוגמה, לבניין שהיתה בו נזילה במקלט במשך שנים רבות ללא פתרון, הצליחו יאן ועובד נוסף לאחר חפירה שיש צורך בהחלפת צינור במקום. יאן הזמין אינסטלטור מקצועי, ויחד פתרו את הבעיה שהציקה לדיירים כל כך הרבה שנים, דיירים שבירכו אותו וכבר חתמו איתו חוזה לשנה נוספת. ואם באינסטלציה עסקינן, אז כדאי שתדעו כי יאן עושה גם עבודות אינסטלציה בסדר גודל קטן אם יש צורך.

הלקוח לא צריך לדאוג, כי אצל יאן כל העבודות הן תחת קורת גג אחת, הלקוח פונה ליאן ולא צריך לדאוג לשום דבר. כמו כן, אפשר גם להנות רק מחלק מהשירותים. למשל לבניין שיש לו כבר חברת אחזקת מעליות וניקיון, יספק יאן את השירותים הנוספים הנדרשים לו. כמובן שאפשר לקחת את כל החבילה ולהנות משירותיו של יאן.

חברת י.א חשמל ואחזקת מבנים באילת חרטה על דגלה – מקצועיות, שירות אמין ואדיב, מחירים הוגנים, מענה מהיר וכן ייעוץ חינם.

 

י.א חשמל ואחזקת מבנים, זמינות 24/7, ליצירת קשר יאן: 058-5405060.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש