החלום שלך - הידיים שלו

מאת: אביבה דקל ● 6/1/2016 13:21 ● מה נשמע 425
 צילום: יח"צ / דר גיל זליגסון – מומחה לכירורגיה פלסטית 
החלום שלך - הידיים שלו

מזה 4 שנים ד"ר גיל זליגסון, מומחה לכירורגיה פלסטית, מגיע למרפאת ש.ר.פ.באילת ונותן יעוץ לתושבי אילת המתעניינים בניתוח פלסטי= האפשרות לפגוש קרוב לבית כירורג פלסטי מנוסה, ולהתייעץ אתו לפני קבלת החלטה על ניתוח פלסטי, הינה יתרון משמעותי בעבורנו האילתים, שכן נחסכות מאתנו נסיעות למרכז הארץ הכרוכות בהוצאות ואובדן ימי עבודה 
ד"ר גיל זליגסון הינו מנתח פלסטי מומחה החבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. את לימודי תואר ראשון ותואר דוקטור לרפואה, סיים בהצטיינות בטכניון בחיפה. את התמחותו עשה  במחלקת כירורגיה פלסטית של המרכז הרפואי האוניברסיטאי 'סורוקה' בבאר שבע והמשיך לעבוד שם כמנתח פלסטי בכיר.
כיום ד"ר זליגסון מנתח בבית חולים 'אסותא' בבאר שבע, וכן במרכז הרפואי 'עתידים' ברמת החייל בתל אביב, ומקפיד להשתתף בכנסים בינלאומיים לכירורגיה פלסטית על מנת להתעדכן בשיטות וטכניקות של ניתוחים פלסטיים הנהוגים אצל גדולי המנתחים הפלסטיים בעולם. עיקר עיסוקו של ד"ר זליגסון היא כירורגיה פלסטית ואסתטית וביניהן מגוון רחב של ניתוחים וטיפולים:
ניתוחי חזה: הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, תיקון אסימטריה של החזה וגניקומסטיה – הקטנת חזה לגברים.
ניתוחים פלסטיים לעיצוב הגוף: מתיחת בטן ושאיבת שומן.
ניתוחי פנים: ניתוח אף, ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים, ניתוח הצמדת אוזניים, ניתוח מתיחת פנים וצוואר.
טיפולים אסתטיים: הזרקת בוטוקס, מילוי קמטים.

מנצח פגמים אסתטיים

המשיכה לתחום הכירורגיה הפלסטית החלה אצל ד"ר זליגסון כבר בהיותו סטודנט לרפואה, עת צפה בניתוח לשחזור הלוע בחולה סרטן. "היצירתיות הרבה ומורכבות הניתוח הקסימו אותי ושכנעו אותי כי זהו התחום בו ארצה לעסוק בחיי. כעשור לאחר מכן, בעודי בהתמחותי, ביצעתי ניתוח מורכב זה וחשתי כי סגרתי מעגל ראשון", אומר ד"ר זליגסון.  "אחרי שנים רבות של עבודה בתחום, אני חש שבכירורגיה פלסטית מצאתי את ייעודי – לעזור למטופלים להשתחרר מפגמים אסתטיים בגופם. הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא תוצאה אסתטית ויפה בסיום הניתוח, וההשפעה הרבה של הניתוח על איכות חייו של המטופל. אין כמו להיות עד לשינוי הרב המתחולל בחייו ,אישיותו וביטחונו העצמי  של מטופל, אחרי שטיפלתי בפגם האסתטי שהטריד אותו ופגע באיכות חייו".
משך שנות עבודתו אימץ לעצמו ד"ר זליגסון מספר תובנות: "הראשונה בהן היא כי לתיאום הציפיות והבנת רצון המטופל יש חשיבות עליונה, וכי  כל החלטה על  התערבות כירורגית פלסטית צריכה לקחת בחשבון את אופיו של המטופל ורצונותיו. כמו כן, אני מקפיד על יחס אישי עם המנותח ועל זמינות בכל עת. מרבית המטופלים עוברים 'חוויה' זו לראשונה בחייהם, ואך טבעי הוא כי שאלות וחששות רבים יתעוררו. מתפקידי להיות שם בשבילם, כשהם זקוקים לכך, שכן הם מפקידים בידי את גופם והאחריות המוטלת עלי כתוצאה מכך היא גדולה מאוד".
משך שנות עבודתו פגש דר' זליגסון מטופלים רבים ותיקן להם פגמים אסתטיים בגופם. מקרה אחד מיני רבים  הוא המקרה של תמי בר האילתית, שבעקבות לידה שהסתבכה, עברה ניתוחים רבים שהותירו בה בטן מצולקת קשה. תמי חשה תסכול מהמצב ופנתה לדר' זליגסון. מאז השתנו חייה לטובה. "הרדימו אותי לפני הניתוח עם בטן מכוערת ומצולקת", מספרת תמי, "והתעוררתי עם בטן חלקה ויפה, לרבות הטבור שהוחזר למקומו הטבעי". התוצאה של המפגש הזה הייתה מעבר לכל דמיון, עם הסרת הצלקת הפיזית, הוסרה מתמי הצלקת הרגשית אותה סחבה אתה מאז המקרה.
"ד"ר זליגסון עשה עבורי קסם. מאז אני קוראת לו 'הקוסם'. נשארנו בקשר, וכעבור כשנה הצעתי לו להגיע לאילת ולתת יעוץ לתושבי העיר, וכמו שעשה אותי מאושרת, יוכל לעזור גם לנשים אחרות להיות מאושרות. כיום אני מאמנת אישית, קואצ'רית, אני מלווה נשים בתהליכי שינוי בעזרת כלים מעולם האימון וההתפתחות האישית. אני ממליצה לכל אשה הסובלת מפגם בגופה או רצון ליפות חלק כזה או אחר בגופה, להיפגש עם דר' זליגסון ולתת לו לתקן ולעזור לה לטפל בבעיה שלה. אני מאמינה שלעיתים שינוי חיצוני מניע שינוי פנימי כפי שקרה ממש לי!"

 

 

 

את ד"ר זליגסון אפשר לפגוש באילת להתייעצות לפני או אחרי ניתוח במרפאת ש.ר.פ במרכז 'שלום'. ביקורו הקרוב של ד"ר זליגסון באילת יהיה ב- 14.1.2016.
לקביעת פגישה ניתן להתקשר לתמי-  052-4617594

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש