לימודי אומנות – תממשו את היוצר שבכם

מאת: או-מד מדיקל ● 23/11/2015 10:09 ● ערב ערב 2733
אופי יצירתי זקוק למעוף ולמקום לצמוח בו ואם יש לכם אופי כזה, זה הזמן להתחיל לפתח את עצמכם ואת היכולות שלכם. אם במשך חייכם נמשכתם לאומנות ולא הפסקתם ליצור או ללמוד על התחום, זה הזמן לדשת אל לימודי אומנות מקצועיים ולממש את היוצר שבכם.
לימודי אומנות – תממשו את היוצר שבכם

מה תקבלו במהלך הלימודים

במהלך לימודי אומנות תקבלו כלים שונים בתחום, כלים שיסייעו לכם ליצור ולממש את כל מה שחשבתם שאתם רוצים לממש. שילוב של תכנית לימוד מקצועית עם מורים מנוסים וקשובים, הופכים את התהליך למימוש עצמי וליצירה. כדי להגיע למימוש עצמי תיגע תכנית הלימודים בכל תחום שיכול להיות רלוונטי ליצירה שלכם.

לימודים מעשיים – לימודי אומנות הם לימודים מעשיים אשר מאפשרים לכל אחד ליצור בסביבת עבודה תומכת ומשכילה. המורים עוברים בין התלמידים השונים ובין היצירות במטרה לקדם כל אחד, לפתוח שיח על היצירה ולהעניק כלים מעשיים שיכולים לקדם את היצירה האישית. הדרך הטובה ביותר לממש את היצירה האישית היא להתחיל ליצור וסביבת הלימודים תורמת לכך רבות.


לימודי תיאוריה – לימודי אומנות כוללים לרוב גם לימודי תיאוריה שעוזרים לכל אחד ואחת לפתח את עצמם דרך קבלת כלים והשראה ליצירה. לימודי התיאוריה הם לימודים מעניינים מאד שעוברים על פני תקופות שונות באומנות וטכניקות עבודה שאפשר ללמוד מהן רבות ולהשתמש בידע ביצירה האישית.


חוויה אישית – מימוש היצירה כוללת לא פעם התכנסות פנימה והוצאת הרבדים העמוקים ביצירה. החוויה האישית של כל יוצר חשובה מאד במהלך הלימודים והיא מתאפשרת תודות לסביבה יוצרת, מורים מנחים, קבלת כלים תיאורטיים שאפשר לממש אותם ביצירה והודות לתהליך עמוק של היכרות עם היוצר הפנימי שלכם.


עכשיו זה הזמן ליצור

יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם מתי זה הזמן הטוב ביותר עבורכם להתחיל ליצור או ללמוד אומנות והתשובה לכך היא חד משמעית עכשיו. הצד היוצר שבכם לא יכבה ולא יבוא לידי מימוש אם לא תתחילו להוציא אותו החוצה והימנעות ממימוש עצמי לא יכבו את הצורך ליצור. לכן, ברגע שאתם מרגישים שיש בכם בערה פנימית של יצירה ורצון להתפתח, זה הזמן הטוב ביותר לגשת ללימודים.


בחרו את מוסד הלימודים המתאים לכם

מוסד הלימודים המתאים לכם ביותר הוא זה שיכול לתת לכם את הכלים להם אתם זקוקים. עליכם לבחון את סילבוס הלימודים (תכנית הלימודים), לבחון מיהם המורים שמלמדים במקום ולבחון מהן אפשרויות היצירה במקום. אם חשוב לכם ליצור אתם בוודאי תרצו להגיע אל מוסד הלימודים כדי לראות את חדר היצירה ולבחון אם הוא יכול לעורר בכם את מוזת היצירה שלכם. לימודי אומנות יכולים לעזור לכם לממש את הצד היוצר בכם והם יאפשרו לכם להביע את עצמכם וזאת ברגע שתמצאו את הסביבה הנכונה לכם לעשות זאת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש