פתיחת עסק – כיצד נמשוך אלינו לקוחות?

מאת: או-מד מדיקל ● 6/10/2015 08:21 ● ערב ערב 2065
פתיחת עסק היא אבן דרך משמעותית בחייהם של רבים. היא מסמלת את חלומם העמוקים והטהורים ביותר של בעל העסק. קוסם עצמאי שמחפש להרוויח כסף ולהתפרנס מהפעלות לימי הולדת, אינו עושה זאת רק בשביל הכסף, אלא גם בעבור האושר שהוא גורם לילדים שהוא מפעיל. אלה המקימים עסק לטובת כסף ורווחים, עושים זאת כי יש להם מטרות נוספות מאחוריהם אליהם הם מכוונים. אין זה משנה מהי הסיבה לפתיחת העסק שלכם ומהו החלום שלכם – אתם תצטרכו לעשות זאת נכון על מנת להיות בין המעטים שכן מצליחים.
פתיחת עסק – כיצד נמשוך אלינו לקוחות?

פתיחת עסק ושלבים ראשונים:


תחילה יהיה עליכם לפתוח תיק עוסק במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. מיד לאחר ההליך הבירוקרטי מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת למקד את העסק שלכם, המוצרים וקהל היעד שלכם. פתיחת עסק תעורר אצלכם שאלות רבות, תהיות וחששות ולכן יהיה עליכם להתייעץ על כך עם איש המקצוע גם כן. לאחר גיבוש תכנית העבודה אתם כעת מוכנים לצאת לדרך.

פתיחת עסק מצליח – טיפים קריטיים:


התנהלות מקצועית – עולם העסקים רווי בעסקים ונותני שירותים שונים. כדי להשתלב היטב בשוק שלכם אתם תרצו לתת שירות מקצועי, לשים דגש על איכות ויעילות וכן להתנהג ולהתנהל בצורה מכובדת. במידה וחסר לכם ידע מקצועי בתחומכם אל תישארו מאחור – פתחו ספרים, השתתפו בקורסים ופתחו את האינטרנט.

פה לאוזן – התייחסו לכל לקוח שלכם כאל הלקוח היחיד שלכם. שימו דגש תחילה על לקוחות קיימים לפני שאתם מתפזרים ללקוחות חדשים. תנו את השירות הטוב ביותר שאתם יכולים ודאגו לשמור על הלקוחות שלכם מרוצים. לקוחות מרוצים גם ימליצו עליכם וזה לבד עשוי להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם.

בנו אתר אינטרנט – אינכם צריכים לעשות זאת לבד. כיום תוכלו להשוות מחירים בין אנשי מקצוע שונים ולקבל הצעות מחיר טובות בעבור בניית אתר לעסק שלכם. אתר אינטרנט יסייע לכם במיתוג העסק, שיווק ופרסום השירותים והמוצרים שלכם, מתן שירות לקוחות יעיל ואיכותי ללקוחותיכם וכן להציג מידע עליכם ועל המוצרים שלכם שלקוחות יוכלו לקרוא, להתרשם ולהשאיר לכם פרטים.

חסכו היכן שאפשר – בצעדים הראשונים שלכם כעסק אתם ודאי תתפתו להוצאות רבות: רכישת ציוד, ריהוט, מכשירי חשמל, כלי עבודה וכו'. חלק מההוצאות שלכם בהתחלה יהיו על שיווק ופרסום, זאת על מנת להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם. בדקו מה עובד טוב יותר כיום וחשבו היכן תוכלו לחסוך. כך למשל תוכלו לחסוך בהדפסת פליירים, כרטיסי ביקור ולהדפיס כמויות קטנות יותר או למקד את הפרסום שלכם בפחות חזיתות.

הראו את הידע שלכם – כתבו מאמרים מקצועיים לאתר שלכם ולאתרי מאמרים. הראו את הידע המקצועי שלכם ואפשרו לאנשים להכיר בכם כאוטוריטה בתחומכם.

רשתות חברתיות – השתלבות ברשתות החברתיות תסייע לכם להתקרב לקהל שלכם, להתחבר אליו ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש