בד לכל כיס – לנשים שאוהבות לתפור

מאת: אביבה דקל ● 30/9/2015 12:58 ● ערב ערב 2726
צילום: חיים דוד / דברים טובים קורים במרכז 'איזידור' מאז עבר שיפוץ. בכל פעם שאני עוברת שם אני מוצאת משהו חדש המשדרג את המקום. ההפתעה החדשה שמחכה לכם במרכז היא חנות קטנה ומקסימה ששמה - "בד לכל כיס"- כל מה שנשים שאוהבות לתפור צריכות, תחת קורת גג אחת
בד לכל כיס – לנשים שאוהבות לתפור

מרגריטה הגיעה לאילת לפני עשרים ואחת שנים, ומאחר והיא תופרת לעצמה את כל בגדיה, נתקלה מהר מאוד בעובדה, שלא הצליחה למצוא בעיר מבחר גדול של בדים מהסוג שהיא אוהבת, בדים איכותיים, בעיצובים מיוחדים, שבעזרתם תוכל לתפור לעצמה בגדים בדיוק כאלה שהיא רוצה. בכל פעם שנתקלה בבעיה אמרה לעצמה שהגיע הזמן שתעשה משהו בעניין. לפני כחודש, החליטה לעשות מעשה ופתחה חנות בדים הכוללת בין השאר מבחר בדים גדול, בדיוק מהסוג שהיא אוהבת. "בחנות שלי יש בדים מכל הסוגים, כך שגם אני וגם נשים אחרות הנוהגות לתפור לעצמן את הבגדים שלהן, יכולות למצוא כאן בדים במבחר עכשווי, מכל הסוגים, וגם כל מה שצריך לתפירה בבית והכל במחירים שווים לכל כיס", היא מסבירה.

זהירות, ממכר


במרכז 'איזידור' שכרה מרגריטה חנות קטנה ומילאה אותה במדפים עמוסי בדים מכל הסוגים. החנות נעימה וצבעונית ביותר, ולאשה שאוהבת ויודעת לתפור, הידיים מתחילות לדגדג למראה הבדים הצבעוניים, מרגע שהיא נכנסת לחנות, והיא מרגישה צורך לתפור לעצמה בגד חדש. כשהיא בודקת את המחירים, היא מבינה שהיא במקום הנכון בו לא רק תמצא בד שהיא אוהבת, אלא שהכל במחירים שווים לכל נפש. על המדפים בדים מכל הסוגים: בדי פשתן, כותנה, טריקו, לייקרה, שיפון בצבעים שונים, ג'ינס, תחרה, ויסקוזה, סאטן – כל בד שעולה על דעתכן תמצאו כאן במבחר צבעים ודוגמאות. זהירות- יתכן שלא תרצו לעזוב את המקום, מבלי שתמצאו משהו שיעשה לכם טוב, כמו בד שיהפוך לשמלה או חולצה, חוטי תפירה, כפתורים וגם שלל אביזרים כמו: מכשירים לפרימה, אצבעונים, רוכסנים, מחטים, סיכות ועוד.

לרגל הפתיחה מבצע מיוחד על כל הבדים - כל הבדים במחירים של 18 ₪ ועד 29 ₪ למטר.

בדים ועוד הפתעות


אבל לא רק מה שדרוש לתפירה יש ב'בד לכל כיס' – במקום גם מבחר גדול של תיקים לערב וליום יום בצבעים ודגמים שונים, חגורות מיוחדות מעור אמיתי לגברים .
מקום של כבוד יש בחנות למבחר הגדול בעיצובים מיוחדים של תכשיטי כסף 925 (כסף טהור), צמידים, עגילים, טבעות ושרשראות במבחר ענק. תכשיטים יוקרתיים של חברת 'פנדורה', שאחד מהם - צמיד מכסף טהור שעליו תולים תליונים בדוגמאות שונות – משהו שכל נערה או אשה תאהב.

גם במחלקת התכשיטים מבצע לרגל הפתיחה: עגילי כסף במחיר -79 ₪ , כל הטבעות מכסף וגולדפילד במחיר -99 ₪, ומבצע מיוחד על צמיד 'פנדורה' - הצמיד במחיר -109 ₪, וכל תליון במחיר -35 ₪ (תליון מכסף) ובמחיר -25 ₪ (תליון מניקל שאינו משחיר).

בואו ל'בד לכל כיס' אם אתן אוהבות לתפור או להתקשט. מרגריטה מבטיחה שבכל פעם שתבואו לחנות תמצאו עוד ועוד בדים בשלל דוגמאות וטקסטורות וגם תיקים, חגורות ומבחר גדול ומתחדש של תכשיטים. (תדמית)

'בד לכל כיס'
מיקום: מרכז איזידור
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-19:00
טלפון בחנות: 077-5326926


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש