אולפן ירוק להפקות וידאו באיכות הגבוהה ביותר

מאת: או-מד מדיקל ● 1/9/2015 08:33 ● ערב ערב 2065
אולפן ירוק (Green Screen), הידוע גם בשם אולפן כרומקי, נועד להפקות וידאו באיכות הגבוהה ביותר. באולפן המשוכלל ניתן להפיק ולצלם תוכניות טלוויזיה רבות, קליפים מתקדמים באיכות גבוהה, מהדורת חדשות, תחזית מזג אוויר, פרסומות, קמפיינים ויראליים ועוד.
אולפן ירוק להפקות וידאו באיכות הגבוהה ביותר

חשוב לבחור אולפן כרומקי מקצועי ומתקדם המציע ציוד משוכלל כמו טלפרומטר המאפשר קריאה של הטקסט ממסך נוח, תאורה קרה המחמיאה לדמות אותה מצלמים ונשלטת באמצעות תוכנת מחשב, גריד תאורה, בידוד אקוסטי מעולה בהתאם לתקנים המחמירים ביותר, מזגן עוצמתי מושתק, מערכת סאונד עם בקרת מחשב ומצלמות Full HD.

הפקות וידאו מקצועיות ומושלמות


כאשר בוחרים אולפן ירוק יש להקפיד על ניסיון מקצועי של צוות ההפקה במקום, איכות הציוד ובמיוחד המצלמות והתאורה, איכות השירות והירידה לפרטי פרטים. חשוב לתכנן היטב את ההפקה בעזרת הצוות המנוסה של האולפן וכך ביום הצילומים ניתן לחסוך זמן רב ועלויות גבוהות. כמו כן, יש להעמיד את הסט הפיזי בהתאם לצרכי הלקוח ודרישת צוות ההפקה, בהתאם למגבלות הטכניות של המקום, וזאת על מנת לקבל תוצאה איכותית ומרשימה.
באולפן כרומקי משוכלל ומתקדם ניתן למצוא מעבר לאולפן בו קיים המסך הירוק גם חדר איפור, חדר לצוות ההפקה והשחקנים, לובי מרווח עם פינות ישיבה נעימות ונוחות ומקום לשולחנות עם כיבוד ושתייה חמה וקרה, חנייה בשפע במתחם האולפן, וגישה נוחה לפריקת והטענת ציוד של צוות ההפקה המגיע לצלם במקום.

צילום באיכות גבוהה


כיום לא ניתן להסתפק עוד בהפקות וידאו שאינן מקצועיות, במיוחד כאשר יש להפיק תוכניות טלוויזיה, סדרות, קליפים של זמרים, סרטוני תדמית לחברות וארגונים, פרסומות לטלוויזיה ולאינטרנט וכיוצא בזה. הפקות וידאו נמדדות באיכותן לכן חשוב לבחור אולפן ירוק המציע את התנאים האופטימליים לצילום סרטונים, קליפים, פרסומות והפקות וידאו באיכות גבוהה.
חשוב לציין כי באולפן כרומקי ניתן לצלם שחקנים ואביזרים על גבי הרקע הירוק של המסך, ולאחר מכן בחדר העריכה ניתן להפריד את הרקע מהדמויות, ולשלב רקע אחר בהתאם לצרכי ההפקה ומטרת הקליפ או התוכנית. את העריכה ניתן לבצע במקום באולפן משוכלל המצויד במחשבים חזקים ומשוכללים עליהם מותקנת תוכנת עריכה חדשנית ויעילה. לניסיון וכישורי הצוות באולפן חשיבות קריטית להפקת וידאו ברמה הגבוהה ביותר, לכן מומלץ לבדוק קליפים והפקות וידאו קודמות שנערכו וצולמו במקום.
אגב, יש הפקות וידאו המחייבות עריכה בזמן אמת, לדוגמה שידורים חיים לטלוויזיה או לערוצים שונים באינטרנט, ואז יש לוודא כי מעבר לאולפן ההקלטות הירוק יש במקום את הציוד המתאים, לרבות אולפן וירטואלי המאפשר עיבוד ועריכה תוך הקלטת התוכנית, או עריכה מידית בתום הצילומים.
לסיכום, אולפן ירוק מתקדם ומשוכלל הוא המקום המתאים ביותר לכל סוגי הפקות הווידאו, כגון תוכניות טלוויזיה, קליפים של זמרים, פרסומות, משדרים חיים, קליפים לאירועים וכל הפקת וידאו אחרת בה יש לשלב רקע עם תחושה ריאליסטית מאחורי הדמויות המצולמות.

לקריאה שיכולה לעניין אתכם בנושא איך מפיקים פרסומות, כנסו לכאן

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש