הדרך לחיוך בוהק רצופה בשיניים מולבנות

מאת: או-מד מדיקל ● 27/8/2015 17:13 ● ערב ערב 2065
כשזה נוגע לשיניים לבנות יותר, גם מי ששומר על שגרה של היגיינה אוראלית מוקפדת ביותר, עלול לסבול בסופו של דבר משינוי מסוים בגוון הלבן של השיניים. למרבה המזל, יש כמה שיטות מהירות וקלות להבהרת גוון השיניים שלכם, מבלי לגרום נזק לבריאות השן.
הדרך לחיוך בוהק רצופה בשיניים מולבנות

רוב הערכות להלבנת השיניים עובדות תוך שימוש בסוכן הלבנה, בדרך כלל חומר שמכיל מי חמצן. כשמשתמשים בחומר באופן נכון ובטוח, הוא מהווה דרך יעילה להסרת הכתמים בשיניים.

דרכים לטיפולי הלבנת שיניים


1.טיפול אצל רופא השיניים – שיטה זו דורשת מספר טיפולים אצל רופא השיניים. בפגישה הראשונה, לאחר התייעצות עם הרופא, הוא ייקח דגם ממבנה השיניים שלכם. במשך 10-5 הימים הבאים, טכנאי השיניים ישתמש בתבנית כדי ליצור מגש הלבנה מותאם אישית. ברגע שהמגש מוכן, תחזרו למרפאת השיניים לביצוע תהליך ההלבנה.

קודם כול יושם על החניכיים שלכם מגן מג'ל או מגומי. לאחר מכן, ימולא מגש ההלבנה בסוכן הלבנה ויולבש על השיניים, ממש כמו מגן פה. סוכן ההלבנה ילבין את הכתמים ויחדור לאמייל ולדנטין של השיניים, כדי להלבין את העכירות שלהם. זה ייקח כ-30 דקות עד שעה. ייתכן ותצטרכו לשוב למרפאה לטיפולים חוזרים, תלוי במראה שאתם מנסים להשיג. טיפול זה פחות פופולרי בימים אלה, כי בשוק זמינות שיטות יעילות יותר.

2.טיפול בבית בפיקוח רופא השיניים – טיפול זה דומה לטיפול במרפאת השיניים, פרט לכך שאחרי שהוכנה תבנית השיניים, הרופא ינחה אתכם כיצד לבצע את המשך טיפול ההלבנה בבית. אפשרות ביתית זו להלבנת שיניים היא זולה יותר מאשר הטיפול במרפאה, ושימושית לאנשים עם לוח זמנים עמוס שלא יכולים להרשות לעצמם ביקורים חוזרים ונשנים אצל רופא השיניים.

3.הלבנת לייזר – הלבנת שיניים בלייזר, היא טיפול מהיר יותר אבל גם יקר יותר. כמו שיטות ההלבנה האחרות, השיניים מולבנות במי חמצן כדי שייראו לבנות יותר. עם זאת, במקרה של טיפול בלייזר, ההלבנה מושגת גם על ידי יישום ג'ל להלבנה וגם על ידי תאורה חזקה על השיניים שמאיצה את תהליך הסרת הכתמים הפנימיים.

תמיסת ההלבנה שמשמשת לטיפול הלבנה בלייזר מכילה בדרך כלל ריכוז גדול יותר של חמצן מאשר התמיסה בשיטות האחרון, לכן שמים את הג'ל המגן גם על השפתיים והחניכיים. בנוסף, החניכיים יכוסו בגלילי צמר גפן וייעשה שימוש במפשק כדי לשמור על מרחק בטוח של השפתיים והלחיים מהשיניים.
כל התהליך הוא מהיר מאוד ולוקח בערך שעתיים. יש מטופלים שחווים שיפור מידי אבל בכול זאת נדרש פיקוח של רופא להלבנה נוספת בבית, במיוחד כאשר ההכתמה היא ברמה מתקדמת.

מי מתאים להלבנת שיניים?


כל מי שיש לו פה בריא יכול ליהנות מטיפול שילבין את השיניים. אם יש לכם מחלת חניכיים או בעיות שיניים אחרות, רופא השיניים הוא זה שיחליט אם טיפול זה אכן מתאימה לכם או שעליכם להמתין עד שהבעיה תטופל.
ההלבנה עובדת רק על שיניים טבעיות. לכן, כתרים, גשרים, סתימות וכדומה – לא יגיבו לתהליך שעלול להשאיר אתכם עם גוון שיניים לא אחיד.
למידע אודות אפשרויות הטיפול השונות להלבנת השיניים היכנסו לפה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש