אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 12/8/2015 20:47 ● ערב ערב 2719
צילה שיר-אל מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית אסטרולוגיה | נומרולוגיה | טארוט zila@012.net.il
אסטרולוגיה

טיפ לילידי מזל השבוע


בימים אלה נכנס למזל שלכם הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה של תנועה ולכן מומלץ לכם לממש תוכניות שדורשות פעולה פיזית.

טלה


בתקופה הקרובה תרגישו שהרצון שלכם ליצור ולטפח את עצמכם הרבה יותר בולט וחזק מאי פעם. ולכן זה הזמן להשקיע את כל כולכם בצורך שלכם לממש זאת. נראה שבכל התקופה האחרונה אתם מנסים להיות ממוקדים בצרכים האישיים שלכם, אך לא תמיד אתם מקבלים את הפרגון אותו אתם זקוקים. ייתכן והקרובים לכם תוהים עד כמה אתם מוכנים להשקיע ביחסים בגלל הצורך שלכם בביטוי אישי.

שור


אתם עסוקים כל הזמן בכל מה שקשור לנושאי הבית והמשפחה ונושא זה מלחיץ אתכם למדי. נראה שאתם שרויים בקונפליקט כיצד לנהוג ולא בהכרח הסביבה המוכרת תומכת בהם. עובדה זו גורמת לכם להרבה קשיים רגשיים שאתם לא יודעים כיצד לפתור אותם. היזהרו מלהתפרץ במקומות שאינכם יודעים כיצד להגיב, כיוון שבתקופה הקרובה תהיו נוחים לכעוס.

תאומים


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה לכם ולכן נראה שאתם עסוקים בהקניית חוכמה לאנשים הקרובים לכם בעקבות התובנות האחרונות שהתגלו לכם בדרך חייכם. מומלץ לכם לנהוג בשיקול הדעת ולא להרשות לעצמכם לחרוץ דעות ואף גורל של אנשים שקרובים לכם, אך לא שלמים עם העשייה שלכם. זה בדיוק הזמן לנקוט במשנה זהירות.

סרטן


שינויים כלכליים שניצבים בפניכם עומדים להיות מאוד משמעותיים כיוון שאתם מוטרדים מהעתיד הקרוב ובשאלה כיצד תוכלו להתמודד עם העומס וכיצד תעמדו בציפיות של האחרים ובעיקר של עצמכם. חשוב מאוד שתלמדו להפחית לחצים ואל תיקחו על עצמכם נושאי אחריות חדשים מחשש שלא תעמדו בהם ובעיקר החשש שלא תיראו בפני אחרים כאנשים שלא ניתן לסמוך עליהם.

אריה


הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע עובר השבוע לבית הכספים שלכם ונראה שאתם נכנסים אל תקופה חדשה שבה יש לכם יכולת להשתכר יותר טוב מבחינה כלכלית וזה גם הזמן שאתם יכולים לזמן לכם הכנסה חדשה שתשפר את יכולותיכם הפיננסיות. חשוב מאוד בפרק זמן זה לנהוג בצורה שקולה ולא להרשות לעצמכם להישמע לתכתיבים של אחרים שמנסים להסיט אתכם מדרככם.

בתולה


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם ולכן נראה שאתם מרגישים צורך להיות מכונסים בתוך עצמכם ואף לשאול את עצמכם שאלות שבדרך כלל אתם לא שואלים. זוהי תקופה מצוינת לקבל מסרים מתוך תת ההכרה ולהרשות לעצמכם לפעול לפיה. ייתכנו הוצאות כלכליות שלא תכננתם, אך אין ספק שאתם מתנהלים נכון.

מאזניים


מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים של חייכם ונראה שאתם פועלים בכל מקום וכולם מכירים להם תודה ואף נהנים ביחד איתכם מהחברותא שאתם יוצרים בכל מקום אליו אתם מגיעים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שאתם צריכים להגיע להחלטות, כיוון שהיא המנחה אתכם למקומות הטבעיים והנכונים אליהם אתם שואפים להגיע.

עקרב


אתם בונים בתקופה הזו את היחסים הבינאישיים שלכם מבחינה חברתית ולכן מומלץ לכם להקשיב לכל מה שמנסים להגיד לכם. ייתכנו שינויים וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן המביא איתו אחריות עדיין לא יצא לגמרי מהמזל שלכם ולחלקכם הימים עדיין קשים. בכל מקרה, אתם בסיומה של תקופה לא קלה , אך נראה שלמדתם מהתובנות ואתם בהתחלות חדשות.

קשת


הכוכב מרקורי נכנס אליכם לבית הקריירה ונראה שאתם מאוד עמוסים בתקופה הזו. מומלץ לכם להתנהל בזהירות ולא לאבד אנרגיות על חוסר תשומת לב של דברים קטנים. הגיע הזמן שלכם להתקדם בכל מה שאתם מתאמנים בו ולהבין שהצורך שלכם לכבוש יעדים חדשים בכל פעם הוא בעצם הטריגר שלכם להצלחה, ולא לכעוס על עצמכם בשל כך.

גדי


אתם נמצאים בתקופה שבה אתם עושים לעצמכם חשבונות נפש בגלל המקום הרגשי שבו אתם נמצאים. ניכר עליכם שעברתם כברת דרך עד עכשיו, אך לא בהכרח תמיד למדתם את הדבר הנכון והתובנות שעליכם לעבור עדיין הגיעו אליכם במלוא עוצמתם. החודש האחרון היה מלא אירועים ולכן הדבר הנכון לכם לעשייה עכשיו הוא להניח לדברים עד אשר תפנימו את כל האירועים.

דלי


אתם נמצאים בתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה עמוסה מהרגיל. חשבונות הנפש שלכם הכרחיים בפרק זמן זה כיוון שהם אלה אשר יתנו לכם את הכיוון להמשך. החודש הקרוב יהיה עמוס אף הוא באירועים, אך לעיתים נראה שסף הסבלנות שלכם כבר לא יכול לשאת את האירועים ואתם עלולים להיות נוחים להתפרץ.

דגים


נושאי עבודה מטרידים אתכם מאוד ונראה שאתם עובדים קשה מהרגיל בגלל העובדה שאתם תלויים גם באנשים אחרים שקשורים אליכם ומאוד חשוב לכם להיות בסדר איתם. הכוכב מרקורי המקושר עם כל נושאי התקשורת נכנס אליכם לבית השותפויות ולכן נראה שסף הסבלנות שלכם לאחרים לעיתים יהיה נמוך מדי ותהיו נוחים להיגרר למריבות, בעיקר על חוסר הסכמה על הדברים הקטנים.


•מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
•מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש