נעלי זמש – אופנה באיכות ונוחות מקסימליים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/8/2015 20:32 ● ערב ערב 2719
שיא הנוחות, בעיצובים וצבעים מרהיבים ובמחירי סופעונה. זמ"ש זה קודם כל הנוחות שלך. זמ"ש – זה מה שאת/ה
נעלי זמש – אופנה באיכות ונוחות מקסימליים

תמיד כיף לי להגיע ל'פארק הקרח' ולהנות מהמראות ומהחנויות המעוצבות בטוב טעם, וכשמדובר בנעלי נוחות – על אחת כמה וכמה. כזו היא חנות 'נעלי זמש'. ושלא תטעו, כמו שכתוב בפתיח – לא מדובר בנעלי זמש – למרות שכמובן יש גם כאלה, בעיקר בחורף, אלא בראשי תיבות זה מה שאת/ה – שהרי כולנו בכלל אוהבי נעלי האיכות בעיצובים חדשניים ובצבעים מרהיבים, זה מה שאנחנו, לא? ואם מתווסף לזה גם מחיר נוח, אז מה טוב.
חנות 'נעלי זמש' בקניון 'פארק הקרח' נפתחה בדיוק בזמן פתיחת הפארק לפני כשלוש וחצי שנים. את החנות מנהלת אישה מדהימה בשם נאוה לנקרי, שאומרת לי בפנים קורנות: "זה הבייבי שלי, אני הקמתי את החנות הזו, הייתי כאן מאז היתה בחיתולים, ואני מטפחת אותה מאז ומתמיד ומאוד אוהבת אותה". ומבט חטוף על הסדר, הצבעוניות, הפרחים המקשטים כל פינה, מראים כי זו אכן לא קלישאה.
חנות 'נעלי זמש' ב'אייסמול' שייכת לרשת שקיימת כבר מעל ל- 20 שנה בפריסה ארצית, כשאמתחתה 10 חנויות ובנוסף, יש חנויות נעלים אחרות שמשווקות אף הן את נעלי זמש.
מה מייחד את נעלי זמש, אני שואלת את נאוה? "הנעלים מאוד איכותיות, נעלי נוחות, המיוצרות בארץ, חלקן אורתופדיות. סוליות הנעליים עשויות מחומרי איכות טבעיים, רוב הנעלים עשויות עור טבעי. בצד הנוחות, הנעליים כפי שאת רואה גם מעוצבות לעילא ולעילא ובצבעים מעניינים".
בנוסף למותג 'נעלי זמש', תוכלו למצוא בחנות גם נעלי 'טראק': חברה ותיקה העוסקת ביצור ושיווק נעלי גברים, רובם מעור המאופיינים בנוחות ובעיצוב מרהיב, מותג מוביל בין היתר הנחשב למותג מס' 1 בנעלי גברים בישראל. בחנות תוכלו למצוא גם את כפכפי החברה הברזילאית Terra & ?gua, מרהיבים בצבעוניותם וכמובן נוחים וכן דגמים נהדרים של KEDS לנשים ולגברים ואף תיקי עור.
בחנות תמצאו נעליים במידות 35 ועד 42 עבור נשים, בגזרת הגברים – יש עד מידה 47.
ב'נעלי זמש' מתגאים בכך שכל לקוח שמנסה פעם אחת את נעלי זמש – פשוט מתמכר וחוזר. אני מודה, גם אני רכשתי נעלי זמש ותאמינו לי – אני בדרך להתמכרות... ?
בימים אלה נמצאת החנות בסיילים מטורפים: כל הדגמים של זמ"ש בהנחות של עד- 50%-70%, נעלי הספקים האחרים גם כן במבצעי הנחות של 20%-30%. שווה להתמכר!
בקרוב, יגיעו לחנות דגמי חורף מדהימים, ביניהם המגפיים המדהימות של החנות שהם באמת מספר 1.

תמונת כתבה


נעלי זמש, 08-6525556, נאוה – 0523813467, כתובת: 'אייסמול' קומה ראשונה, בין 'אמפוריום' ל'אקססורייז', בדרך ל'קפה קפה'. שעות פתיחה: א'-ה' 09:30 ועד 24:00 בקיץ, ובחורף – עד 23:00. יום ו' – 09:30-שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש – נפתח החל משעה אחרי צאת שבת. אתר אינטרנט: http://www.zamsh.co.il/ ובפייסבוק: https://www.facebook.com/ZmsZamsh

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש