ישראל (שרוליק) טאייב מסביר מי זקוק לשירותי יועץ עסקי

מאת: או-מד מדיקל ● 24/7/2015 20:14 ● ערב ערב 2065
בשוק התחרותי של ישראל 2015 ניתן לראות בעלי עסקים רבים אשר מתמודדים עם קשיים ולא פונים לקבלת עזרה.
ישראל (שרוליק) טאייב מסביר מי זקוק לשירותי יועץ עסקי

לעיתים רבות אותם קשיים גורמים להם להפסדים רבים, למצב כלכלי ירוד ובסופו של דבר גם לסגירה של העסק שלהם. כל בעל עסק שכזה, אשר יבין מבעוד מועד כי יש לו בעיה שעליו לפתור, ויפנה אל יועץ עסקי מקצועי יכול להציל את העסק שלו מקריסה ולהתמודד עם כל הקשיים בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר חכמה. לכן, מסביר ישראל טאייב למרות שלעיתים רבות יש קושי בלהודות על הבעיות בפני אדם זר, חשוב להתאמץ לעשות כן, מה שיסייע בהצלת העסק והובלתו להצלחה כבירה.

יועץ עסקי למגוון רחב של עסקים


לדברי ישראל(סרוליק) טאייב כיום ניתן למצוא מגוון רחבי של יועצים עסקיים בשוק, וכל עסק יכול למצוא בקלות רבה יועץ עסקי מקצועי ומנוסה אשר יסייע לו לקום שוב על הרגליים ולהרים את העסק מהקשיים בהם הוא נמצא. יועצים אלו מעניקים שירותים למגוון רחב של עסקים כמו:
•עסקים מקומיים קטנים כמו חנויות מכולת שכונתיות.
•עסקים בעלי מספר סניפים באזורים ספציפיים בארץ, כמו חנות בעלת 5 סניפים באזור הצפון בלבד.
•עסקים בעלי סניפים בפריסה ארצית.
•עסקים בינלאומיים בעלי סניפים בכל רחבי העולם.
•עסקים הפועלים באינטרנט בלבד ועוד...
למעשה, על פי דבריו של ישראל(סרוליק) טאייב, כל עסק יכול לקבל שירות מקצועי של ייעוץ עסקי אשר יסייע לו לפתח את העסק ולעמוד ביעדים שהציב לעצמו בעת הקמת העסק.
ישראל (שרוליק) טאייב מבהיר: יועץ עסקי הכרחי בכל שלב בחיי העסק
בין אם מדובר בעסק אשר נמצא רק בשלבי ההקמה שלו, ובין אם מדובר בעסק הרבה יותר ותיק אשר פועל בשוק כבר שנים רבות, שירות של יועץ עסקי יכול לסייע לבעלי העסק בצורה משמעותית. קבלת סיוע מיועץ מקצועי בשלבי ההקמה של העסק יכולה לסייע לבעליו לבצע את ההקמה בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר חכמה, בצורה שתוביל אותו לעמידה ביעדים שהגדיר ולהגשמת החזון שלו.
יחד עם זאת, לדברי ישראל (סרוליק) טאייב , גם אם הוא לא עשה כן בשלבים הראשונים להקמת העסק, ולאחר כמה שנים נקלע לקשיים שונים, פניה אל יועץ מקצועי יכולה להיות טובה מאוד עבורו ולסייע לו להתמודד עם הקשיים החדשים בצורה הטובה ביותר.
הכי חשוב זה לא להתבייש, ולדבר על הבעיות. בעת פניה אל ייעוץ מקצועי לא רק מודים בקיומן של הבעיות, אלא עובדים על מנת לפתור אותן, דבר שיציל את העסק מקשיים כלכליים ואפילו מסגירה, מצב שאף בעל עסק לא רוצה להגיע אליו ויכול לגרור את בעל העסק לקשיים רבים וחמורים מאוד, בייחוד אם ירצה להקים עסק חדש בעתיד, במקום זה שנכשל.

המאמר מוגש באדיבות – it-finance בבעלותו של ישראל טאייב

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש