תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 22/7/2015 09:55 ● ערב ערב 2716
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


ילידי יום ההולדת יעברו עד ליום ההולדת ימים לא קלים וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן שנמצא בשליש האחרון של המזל גורם לכם לתחושה של דאגה בנושאים משמעותיים.

טלה


כל מה שקשור אצלכם לנושא המשפחה הקרובה גורם לכם לחוש תסיסה פנימית וזאת בגלל העובדה שאתם יודעים שאתם עושים ככל יכולתכם על מנת שהכל יהיה בסדר מבחינתכם וגם שלכולם בסביבה הקרובה לכם יהיה טוב. ולמרות הכל, מדי פעם אתם מקבלים תגובה עויינת דווקא מאנשים במעגל הראשון שהייתם מצפים מהם ליותר הערכה על כל מה שאתם עושים למענם.

שור


אתם נמצאים בפרק זמן של חשבונות נפש בכל מה שקשור למשפחה הסובבת אתכם ואף לאנשים בקרבתכם שאינם במעגל הראשון שלכם. מאוד חשוב לכם להראות את הצד שלכם בכל מה שקשור לדאגה לסביבה ולכך שאתם פועלים במיטב זמנכם ומירצכם על מנת לשפר את התנאים על מנת שיוקל לכולם. ולמרות הכל, יש בתוך עצמכם חילוקי דעות פנימיים האם נכון להשקיע כל כך הרבה אנרגייה.

תאומים


אתם עדיין שקועים בתחושה שאתם רוצים לשפר את המצב הכלכלי שלכם אך אינכם בטוחים שאתם פועלים בדרך הנכונה. מאחר ואין דרך אחת כיצד לעשות זאת מאוד חשוב שתורידו מעצמכם לחץ ותהיו מוכנים לכך שלא כולם יחשבו כמוכם ובוודאי שלא תקבלו את הפידבק לו אתם מצפים. מבחינה כספית אתם נכנסים לתקופה שבה נושא זה יהיה בנסיגה ולכן עליכם להיזהר שבעתיים.

סרטן


הכוכבים מרקורי האחראי על ניידות ותקשורת וגם הכוכב מארס האחראי על תנועה ועשייה שניהם גם יחד מבקרים אצלכם במזל, עובדה שמצביעה על אינטנסיביות בתקופת חייכם. אין לכם זמן לחגוג יום הולדת כמו שהייתם רוצים כיוון שתנאי החיים הצפופים שלכם בשלב הזה מכתיבים לכם אחרת, אך בעוד כחודשיים הדברים יתחילו להרגע וכל תמונה חסרת וודאות תתבהר לנגד עיניכם.

אריה


השבוע עברתם ימים מאוד לא קלים של דאגות, כיוון שאנשים יקרים לכם במיוחד, היו זקוקים לכם ואתם לא ידעתם כיצד לעזור להם כיוון שהדבר לא היה נתון בידיכם. אתם מבחינתכם עושים כל מה שאתם יכולים להגן על היקרים לכם אך הדברים לא תמיד עולים בקנה אחד עם המציאות. תקופת יום ההולדת תופסת אתכם מהורהרים במיוחד ונראה שבעוד כחודש הכל ייראה אחרת.

בתולה


הכוכב וונוס שמביא איתו צורך בעשייה כלכלית ובעיקר מחדד את טיב מערכות היחסים שלכם נכנס לנסיגה ולכן חשוב מאוד בפרק זמן זה להיות מעשיים במיוחד כפי שאתם יודעים. אין צורך לשתף אחרים בתוכניותכם, ואף נראה שתפיסת העולם שלכם לעיתים משאירה אתכם בודדים במערכה, אך אין ספק שהמעשיות שבכם תעזור לכם לפרוץ את המעגל שמזמן רציתם להשתייך אליו.

מאזניים


אתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות בסדר עם כולם ולכן נראה שלעיתים אתם עלולים לשדר חוסר אמינות , כיוון שלא ייתכן שראיית העולם שלכם תמיד תהייה כזו שמבינה את כולם ולעיתים גם על חשבונכם האישי. קל מאוד לקנות את טוב לבכם כי בבסיס אתם רוצים להעניק לכולם. בשבוע הקרוב תצטרכו להיות יותר ישירים ולהגיע להחלטות יותר מעשיות על מנת להראות עקביות בדעותיכם.

עקרב


אין צורך להכנס לפחדים עמוקים ופנימיים שאתם חווים בכל פעם שאתם צריכים לפעול בדרכים חדשות. ישנם אנשים טובים בסביבה שלכם שמוכנים להכיל אתכם ולהאיר את דרככם. ייתכן שהצורך שלכם בהסתגלות הוא ארוך אך אין ספק שהוא טבעי ביחס לנקודת הזמן בה אתם נמצאים. נסו להיפתח ולשחרר את העבר על מנת שתוכלו לקבל את פני העתיד הטוב שמחכה לכם.

קשת


הכוכב וונוס שאחראי על נושאי כספים וקשרים בין אישיים נכנס לנסיגה במקום המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם פתוחים עכשיו יותר מתמיד להבין את המקומות הפחות טובים אצלכם שגורמים לכם להתנהג בדרך שלא תמיד מקדמת אתכם כלכלית. זה גם הזמן לבחון את מערכות היחסים שלכם ולנסות לשדרג אותם על מנת שתכירו ותהיו במקומות הנכונים.

גדי


אתם נמצאים בתקופה הזו שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה יותר משמעותית עבורכם. זה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים של מה עשיתם עד היום ומה אתם רוצים לעשות בהמשך על מנת להיות במקום יותר טוב וראוי. הנושא שעליו כנראה תצטרכו לתת את הדעת בשלב הזה הוא, כל נושא מערכות היחסים האישיות והמקצועיות שלכם.

דלי


הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים עומד לבצע את הנסיגה שלו בבית המקושר עם מערכות היחסים המקצועיות והאישיות שלכם. זה בדיוק הזמן שבו אתם נדרשים להחליט מהו המקום שבו אתם רוצים להיות בתחומים אלה ומהו קצה גבול היכולת שבו אתם מוכנים להעניק מעצמכם על מנת שהדברים יצליחו. אתם במקום טוב ולכן חשוב שתעשו החלטות נכונות.

דגים


אתם מרגישים בעייפות מצטברת לאחרונה, ואין ספק שאתם אכן עייפים מאוד אך כל זאת נובע מהעובדה שאתם נותנים לאחרים שיסחטו אתכם ולא שמים גבולות מול אנשים מולכם. אתם עושים את המקסימום שלפי דעתכם יכול להתאים, אך שוכחים שבדרך ישנם אנשים שלא תמיד חושבים כמוכם או בטובתכם ופשוט לוקחים מה שטוב להם לדעתם על מנת שיהיה להם טוב ולעיתים קרובות מדי עובדה זו על חשבונכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש