בחירת מדפסת משולבת

מאת: או-מד מדיקל ● 20/7/2015 17:49 ● ערב ערב 2065
הרבה פעמים כשזקוקים למדפסת משולבת חדשה מתבלבלים מהמבחר הרב ומהאפשריות השונות שהמדפסות מציעות
בחירת מדפסת משולבת

קניית מדפסת משולבת שתתאים בדיוק למשרד ולצרכים זה עסק לא פשוט ודורש הבנה טכנית וכן ניתוח נכון של הצרכים אצלכם. בכדי לקנות את המדפסת המתאימה ביותר, הצעד הראשון הוא לדעת לאילו שימושים אתם צריכים את המדפסת.

קווים מנחים לבחירת מדפסת משולבת


ישנם כל כך הרבה סוגים של מדפסות המדפיסות במהירות שונה, בעלות עצמה והספק שונים ובעלות איכות שונה של מכשיר הפקס והסורק המובנים בהן. הנה מספר קווים מנחים אשר יכולים לעזור בבחירת המדפסת המשולבת:
• גודל – למדפסת צריך לפנות מקום. אמנם אחת המטרות של מדפסת משולבת היא לחסוך במקום, אך מדפסת עוצמתית במיוחד היא גדולה וצריך לפנות לה לא מעט מקום במשרד. לכן, למשרד מצומצם עדיף לרכוש מדפסת קטנה יותר.
• דיו שחור או צבעוני –מדפסת המדפיסה בדיו צבעוני היא הכרחית לעתים אך יקרה משמעותית ממדפסת המדפיסה בדיו שחור. כדאי להתאים את סוג המדפסת לצורך: במשרדי עו"ד, למשל, דיו צבעוני איננו הכרחי כלל אך במשרדי פרסום יכולת הדפסה צבעונית היא חובה.
• איכות הפקס והסורק – עדיף לא להבליג על איכות הפקס והסורק המובנים, כי האיכות עושה את ההבדל והעבודה עם פקס וסורק באיכות נמוכה היא אינה נוחה כלל.
• מהירות ועוצמת ההדפסה – העבודה הנדרשת מהמדפסת היא קריטריון חשוב בבחירתה. אם אתם צריכים להדפיס בכמויות גדולות והרבה, מדפסת שאינה עוצמתית תהווה בעיקר מטרד ותיצור קשיים בתפקוד המשרד.
כמובן שגם המחיר תוחם יותר את טווח האפשרויות בכך שככל הנראה לא תקנו מדפסת יקרה מידי לתקציב שלכם ומדפסת זולה מידי עלולה לעורר תהיות מבחינת האיכות. בחירת מדפסת המתאימה לסטנדרטים שלכם תהפוך את תהליך ההדפסה לנוח יותר ומטריח פחות. לעומת זאת, מדפסת הדורשת התעסקות תמידית כי היא אינה עומדת בסטנדרטים תקשה על ביצוע העבודה במשרד.

מדפסת משולבת איכותית וטובה


כאשר יום העבודה עובר חלק ולא צריך להתעכב על דברים כמו הדפסה לא מתאימה, נעים ויעיל יותר לעבוד. מדפסת משולבת חוסכת במקום, בכסף, בטרחה ובסיבוכים הנלווים לקניית מכשירים נוספים למשרד.

לרכישת מדפסת משולבת איכותית עם אחריות מלאה או לייעוץ חינם התקשרו לחברת "לייזר ליין" במספר 03-7515020 או השאירו פרטים באתר ונשוב אליכם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש