סיפורו האישי של המאיר לבריות

מאת: אביבה דקל ● 15/7/2015 16:00 ● ערב ערב 2715
תמונות מהאלבום האישי / סיפורו של מאיר מתחיל מרגע לידתו. אמו ז"ל של מאיר התברכה ביכולת לראות ולדבר עם צדיקים כמו: הרב בבא סאלי, רבי מאיר בעל הנס, שמעון בר יוחאי וצדיקים רבים אחרים. בזמן שכרעה ללכת את מאיר בלידה קשה מאד, נגלה לעיניה רבי מאיר בעל הנס שאמר לה: "הילד הזה שיגיע לעולם יצא בנס ותקראי לו על שמי"
סיפורו האישי של המאיר לבריות

כשהגיע מאיר לגיל 12 התחיל לראות נפטרים ולקרוא אותם. "חשבתי אז לתומי שכולם רואים אותם. פחדתי והיססתי לשאול אנשים פן יחשבו כי אולי אני משוגע. קיבלתי מסרים מנפטרים והתעלמתי. רק אחרי שנים הבנתי שמדובר בנפטרים", אומר מאיר, "דרך חיי האישית וכל מהלך בחיים שלי נעשו על ידי הכוונה. לדוגמה: נפטר/או התנא רבי מאיר בעל הנס מבקש ממני להגיע לבית שיש בו חולה להתפלל עליו ואני עושה כדבריהם, ובעזרת השם קורים נסים והמשפחה לא מפסיקה לברך אותי".

אמו ז"ל של מאיר אמרה לו: "בכל פעם שאתה במצוקה וצריך עזרה.
תקרא לרבי מאיר 3 פעמים: ענני, ענני, ענני אלהא דרבי מאיר ... ותינצל מכל רע".

בגיל 17 קיבל מאיר רישיון נהיגה ובירידות סדום נסע במהירות וגלש לנתיב הנגדי. באחד הסיבובים ראה רכב שהגיע מולו וקיבל החלטה שבמקום להתנגש חזיתית ברכב זה, לשבור את ההגה ומשעשה, כך נפל לתהום.. "צעקתי ענני, ענני, ענני אלהא דרבי מאיר", הוא מספר, "והרכב נעצר בעומק התהום, התהפך ועלה באש.. אני יצאתי בנס בריא ושלם ללא שריטה".

"בגיל 21 החלטתי להתחיל לשאול אנשים שאלות שעליהם אני מקבל מסרים", הוא ממשיך לספר, "שאלתי יותר ויותר, ואנשים נדהמו לשמע השאלות . רק אז הבנתי במה ניחנתי ואילו כוחות יש לי. בלילות הייתי מוצא את עצמי לבד בבית יושב עם נפטרים או צדיקים שמופעים לי מבלי שקראתי להם ומנהל עימם שיחות. הגעתי למצב שהנפטרים והצדיקים בעולם העליון יודעים לכוון אותי ובאמצעותי לכוון את היקרים להם. אני מדבר עם אנשים ומקבל עליהם מסרים מבלי לראותם ולהכיר אותם והם נדהמים לשמע הדברים שאני אומר להם. ... ואני רואה, ישתבח שמו, את התוצאות המדהימות כאשר אנשים חוזרים אלי ומברכים אותי ומודים לי".

כך החל מאיר להיחשף לכוחות שלו והתחיל לתת לאנשים ייעוץ והכוונה בסתר בכל הנושאים: פרנסה, זוגיות, פוריות וכו'. כל השנים נתן את עזרתו בסתר. כשנפטרה אמו ז"ל, הגיעה אליו בלילה בתום חודש, העירה אותו משנתו, שוחחה אתו והעבירה לו מסר שעליו לעזור לכל האנשים שיש להם בעיות ונתנה לו את האישור והברכה לעזור ולא בסתר, כדי שידעו ויכירו את היכולות שלו.

היום מקבל מאיר אנשים בכל רחבי הארץ – מאילת עד קריית שמונה, וכל האנשים שהוא מקבל יוצאים מעל פניו נרגשים בוכים וצוחקים כאחד.

"אני מקיים שלום בית בבתים שיש בעיות רבות ובעליונים לא מוכנים שיהיה פירוד. אני מאמין כי כל מי שמגיע אל המאיר לבריות, משמיים נתנו לו את הזכות להיפגש אתי. אני מוזמן להיות סנדק בבריתות של ילדים שנולדו לנשים שהיתה להם בעיה להיפקד, בחתונות, עושה חנוכות בית, טיהור לבתים ובבתי עסק, מסיר עין הרע וחסימות, מזווג זיווגים, עוזר כשיש בעיות בפרנסה ועוד".

אפשר לראות תגובות בדף הפייסבוק 'המאיר לבריות' ולעקוב אחר כל מקום בו נמצא המאיר לבריות בכל יום באיזו עיר, ליצור קשר ולקבוע פגישה.

תמונת כתבה


ליצירת קשר עם המאיר לבריות טלפון: 053-4965499 - לא בשבת או בחג ובפייסבוק: 'המאיר לבריות'




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש