מסגרית 'עידן הברזל'-המקום בו ברזל הופך לחומר ביד היוצר

מאת: אביבה דקל ● 15/7/2015 13:50 ● ערב ערב 2715
צילומים מן האתר / באיזור התעשיה באילת שוכנת מסגריה בה עובדים ציפי ורן אסתרין שיבצעו בשבילכם כל דבר מברזל. אבל לא רק דברים של יום יום. יש לכם חלום על משהו מברזל? משהו אחר? משהו מיוחד? ספרו לציפי על החלום שלכם, ציפי תתכנן ויחד עם רן בעלה ובנם עידן יבצעו ויגשימו בשבילכם כל חלום
מסגרית 'עידן הברזל'-המקום בו ברזל הופך לחומר ביד היוצר

ציפי ורן יודעים לעשות כל דבר מברזל וכל דבר שתרצו יעשו בשבילכם. סורגים, מעקות, שערים, גדרות, עגלות למיניהן, קונסטרוקציות, מדפים, במות, פרגולות מתכת שנכנסו כעת לשוק חזק מאד , גדרות בשילוב זכוכית ועץ ועוד. את העבודות של עידן הברזל תוכלו לראות בהרבה מאד מקומות – בבתים פרטיים באילת ובבאר אורה, במלון U SUITES, במחסני השוק שם בנו במות ומדפים, במלון 'סוליי' הקימו פרגולה לבריכת שחיה פעוטות, מעקות במדרגות, מדפייה בבאר המשקאות, דלת נירוסטה בחדר האוכל , עגלת שינוע מגבות בבריכת השחייה ועמודי דגלים מפוארים בכניסה הראשית, ובמסעדות, לדוגמא חלונות מיוחדים במסעדת 'פדרו'. כל דבר שעשוי ברזל הוא אפשרי – גם אם תרצו סורגים עם ציפורים ממתכת - זה אפשרי. ב'עידן הברזל' יעשו בשבילכם גם דברים מעוצבים ומיוחדים וגם דברים של יום יום שמשפרים את החיים, כמו למשל: מכסים לביוב, מתקנים למזגנים, מתקנים לאופניים, עגלות לבית חולים, גדרות, מעקות, והכל עשוי במקצועיות ובמיומנות. עושים כל עבודה בברזל, והכל יפה ובמחירים סבירים שווים לכל נפש.
רוצים לראות עבודות ולהתרשם? היכנסו לאתר של 'עידן הברזל' ותיהנו.

קצת הסטוריה


רן אסתרין, אילתי מלידה וציפי שהתחנכה בעין שמר נפגשו כשחזרה ציפי לאילת אחרי שירותה הצבאי ושניהם עבדו במפעל 'חוטי הנגב', ומזה עשרים שנה הם ביחד. נשואים באושר, עובדים יחד ומגדלים יחד ארבעה ילדים . בשנת 2007 החליטו לרכוש את מה שהיה אז בית עסק לממכר ברזל ולאחר זמן מה הפכו אותו למקום שבו שניהם עובדים יחד ומעצבים עבודות ברזל, גם עבודות מיוחדות על פי כל דרישה ועל פי כל גחמה של הלקוח . כל חלום שיש לכם בברזל רן וציפי מגשימים. ציפי מעצבת ויחד עם רן בעלה ובנם עידן, שהצטרף אליהם במסגריה לפני שנתיים, הם הופכים כל חלום למציאות.

כתובת: רח' המסגר 5/4 ליד ליאור טכסטיל
טלפון במשרד: 08-6379555, פקס במשרד 08-6377945
נייד רן: 054-7956277
פתוח: א'-ה' 08:30-17:00 ובימי שישי 08:30-12:00.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש