צילום ברית - להתחיל את החיים ברגלימין

מאת: או-מד מדיקל ● 15/7/2015 10:04 ● ערב ערב 2065
הקטנצ'יק שלכם נולד רק לפני ימים ספורים. הוא זעיר, מקומט ולא ממש מודע לעולם שסביבו, כשהוא מובל לאירוע הראשון המהותי בחייו. אבל אתם, כהורים, מתרגשים עד עומק ליבכם ומודעים לגודל הרגע ולעוצמתו. לכן, צילום מקצועילברית שינציח את האירוע כהלכה הוא בגדר חובה של ממש.
צילום ברית - להתחיל את החיים ברגלימין

איך מחפשים צלם לברית?


חיפוש צלמים לברית הוא הליך שיש לערוך באופן יסודי וממוקד. סקר שוק מעמיק יאפשר לכם לאתר צלמים חובבניים ובלתי מקצועיים שאינם מתיימרים לצלם בחתונות אך ישמחו לנסות את כוחם באירועים קטנים כמו חגיגת ברית ואירועים דומים. במקביל, חיפוש איכותי יאפשר לכם לדלות מתוך היצע בעלי המקצוע את צלמי האירועים המובחרים והמקצועיים המספקים שירותי צילום גם לאירועים קטנים כמו בריתות , ועושים זאת ברמת מקצועיות גבוהה שאיננה נופלת במאום מרמת מקצועיותם בצילום חתונה. כמובן את מלאכת החיפוש מומלץ לערוך זמן רב קודם הלידה. גם אם, מטבע הדברים, לא תוכלו לסגור על תאריך ספציפי, תוכלו להתרשם מדוגמאות, להיפגש עם מספר צלמים ולסמן את שני הצלמים המתאימים לכם ביותר, הן מבחינת רמת המקצועיות שלהם והן מבחינת המחיר. בשל העובדה שתאריך הברית, מה לעשות, איננו בשליטתכם, חשוב לסמן שתי אופציות של צלמים מומלצים, לכל הפחות. אם תסתפקו בבחירת צלם אחד העונה על כל הקריטריונים שלכם אתם עלולים בהחלט לגלות לאחר הלידה כי הוא תפוס ביום המיועד לחגיגת הברית, ואז, בצל הלידה, העייפות, הלילות חסרי השינה והחולשה הבלתי נמנעת, תמצאו את עצמכם נאלצים לאלתר צלם חלופי מבלי שתהיו מרוכזים די בבחירה משמעותית זו. התוצאות ילוו אתכם לכל החיים, באלבום הברית של בנכם, אז לגמרי לא מומלץ לקחת סיכונים מיותרים...

כיצד תמקסמו את צילום הברית?


ראשית, קחו בחשבון שהתינוק שלכם עומד להיות פוטוגני רק עד טקס הברית, ולא דקה לאחריו. הכאב, הבכי והשינה הטרופה המאפיינים את השעות שלאחר הברית, הם לכל הדעות אינם תנאי צילום אופטימליים. לכן, התארגנו מראש, וסכמו עם הצלם על שעת צילום מוקדמת יחסית, אשר תאפשר לו לצלם את חתן הברית מכל פוזה אפשרית, כשהוא רגוע, שבע ומרוצה. את הצילום המקדים תוכלו לערוך באולם האירועים, או לחילופין, בבית, אם תנאי הרקע מספקים אתכם. וכמובן, בהתחשב בכך שהאובייקט המועמד לצילום לא ממש מבין מהם הבזקי האור התוקפים אותו מכל צד, חשוב לוודא שהתינוק יהיה שבע ורגוע לפני בוא הצלם. אם לא - סביר להניח שהתמונות היחידות שיוותרו בידיכם למזכרת נצח יציגו לראווה תינוק קטן אבל כועס, אדום פנים, עצבני, ולא ממש פוטוגני. ובקיצור - אם בכל אירוע התארגנות מוקדמת היא שם הקוד לצילום מוצלח, הרי שבצילום ברית, הכלל תקף כפליים. אז קחו את הזמן הדרוש לכם, ותיהנו מאלבום ברית מדהים שאין לו תחליף.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש