המשפחתון של תותי – משפחתון שהוא בית, אהבה וחגיגה אחת גדולה

מאת: אביבה דקל ● 17/6/2015 11:18 ● ערב ערב 2711
"פתחתי את המשפחתון מתוך רצון לתת לילדים מקום בו יוכלו לבטא את עצמם, להיות אהובים ושייכים ולקבל טיפול שיהיה הכי קרוב שאפשר לטיפול של אמא, תוך הקפדה על חינוך נכון והקניית ערכים והרגלים נכונים", אומרת עדי, "ילד הוא כמו פרח. אם האדמה בה הוא גדל פורייה הוא יגדל ויפרח. הילדים מגיעים אלי החל מגיל שלושה חדשים וגדלים אצלנו עד המעבר לגן העירוני. אצלנו במשפחתון הם גדלים במסגרת חמה, אוהבת ומפרה ולומדים להשתלב בחברה וליהנות. אני מגדלת אותם כאילו היו הילדים שלי ומשתדלת לתת להם כלים שמסייעים להם להגיע לגן עירוני כשהם חדורי בטחון בעצמם, במטפלות, בגננות ובעשייה בכלל".
המשפחתון של תותי – משפחתון שהוא בית, אהבה וחגיגה אחת גדולה

ב'משפחתון של  תותי' החיים הם חגיגה. עובדים עם הרבה מוסיקה שכן מוסיקה היא השפה הראשונה שילדים מבינים. לכל פעילות שיר משלה. המסר שעדי רוצה להעביר לילדי המשפחתון הוא שהחיים הם חגיגה. כבר כשהם מגיעים למשפחתון בבוקר, המפגש כולל שירים וריקודים. כל הפעילויות במשך היום מלוות בשירים. עדי מנגנת בפסנתר. וחשוב לה להעביר את האהבה שלה למוסיקה לילדים  על-ידי התנסות במגוון רחב של כלי נגינה, כמו פעמונים, ביצי קצב, חלילים תופים ועוד (אפילו תיבת תהודה המשמיעה קולות רעמים יש כאן). 
 
במשפחתון שלוש כיתות נפרדות. מגיל שלושה חודשים עד שנה, מגיל שנה עד שנתיים ומגיל שנתיים עד שלוש. עדי והמטפלות עובדים בשיתוף פעולה מלא עם ההורים, וההמשכיות של הפעילות בבית גורמת לילדים להגיע להישגים גדולים יותר.
 
עדי שמה דגש על עניין המסורת. לומדים על כל החגים .
 
העשייה והפעילות במשך היום היא מרובה ומעניינת והיום עובר בכיף גם למטפלות וגם לילדים והתוצאות מדברות בעד עצמן.
 
האוכל מוקפד ובריא ללא שימורים וללא מזון מקופסאות - הכל טרי והארוחות כוללות את כל אבות המזון – גם עוף, גם בשר אדום ומגוון רחב של ירקות ופירות. ישנן שלוש ארוחות ביום. האוכל כשר ויש הפרדה בין אוכל בשרי לחלבי.
גם על אמצעי בטיחות מקפידים כאן, יש ביטוח מלא וכל מה שצריך כדי להגן על הילדים ועל ביטחונם.
 
הורים ששולחים את ילדיהם ל'משפחתון של תותי' יודעים שהילדים מוגנים, בטוחים ונהנים  והם  שולחים למשפחתון גם ילד שני ושלישי. פעמים רבות אפשר לפגוש כאן אחים, בני דודים  ובני משפחה קרובים אחרים. יש הורים המלווים את המשפחתון של עדי החל מלידת ילדם הראשון. וזה חשוב מאד לעדי. "חשוב שמשפחתון יתנהל כמו משפחה מול הילדים, מולי, מול המטפלות ומול ההורים – ב'משפחתון של תותי' אנחנו משפחה אחת גדולה שמחה ובטוחה".
 
עדי, עם ניסיון עשיר של 11 שנה, שלה שלושה ילדים משלה, אוהבת ילדים, והיא הפכה את אהבתה הגדולה לילדים למקצוע. את המשפחתון שלה פתחה מתוך הרצון לאפשר לפעוטות סביבה בטוחה, פורייה, אוהבת וקבועה למשך שלושת השנים הראשונות והחשובות של חייו ומקנה לו תחושת בטחון.
 
"בשבילי זו הגשמת חלום!!", אומרת עדי.

תמונת כתבה

 
 
המשפחתון של תותי
כתובת: עין יהב 59/1
פתוח: א'-ה' 07:30-16:00, יום ו' 7:30 – 12:00
טלפון ליצירת קשר: במשפחתון 0772102299 עדי: 0524617588



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש