'קריסטל בריכות' – לבריכה מושלמת

מאת: אביבה דקל ● 10/6/2015 11:53 ● ערב ערב 2710
חולמים על בריכת שחיה אצלכם בחצר? איזו בריכה אתם רוצים?. מכירים את בריכות השחייה של מלון 'הרודס' באילת, של מלון 'סאן רייז' באילות, את הבריכה במלון 'רויאל גארדן' בעיר?. רוצים בריכה ברמה כזו של תכנון, עיצוב ואיכות מים? אם התשובה שלכם היא כן, שי כהן הוא הכתובת בשבילכם
'קריסטל בריכות' – לבריכה מושלמת

שי אוהב מים. אוהב לתכנן בריכות, והניסיון הרב שצבר ב- 20 השנים האחרונות בהקמת בריכות בבתי מלון ובעשרות בתים פרטיים, הופך אותו למי שיתכנן יעצב ויבנה את בריכת החלומות שלכם, בדיוק כמו שאתם רוצים.
שי אוהב את המים בבריכות שהוא מתקין. צלולים ברמה הגבוהה ביותר – ממש כמו קריסטל. זה מה שקורה, כששי מתכנן ובונה לכם את בריכת החלומות שלכם. עבודתו של שי מצטיינת במסירות ובמקצועיות רבה ובכישרון עיצובי מיוחד. בין הבריכות שבנה אפשר למצוא בריכות עם מפלים, בריכות עם מזרקות מים או עם ג'קוזי – הכל בהתאם למיקום, לשטח, לגודל הבריכה ולטעמו של הלקוח.
שי עובד עם היד על הדופק, והוא ער לכל החידושים בתחום שבו הוא עוסק.

בשם המקצוענות


תחום בריכות השחייה התפתח מאוד בשנים האחרונות וקיימות מערכות הכלרה מתוחכמות המספקות למשתמש בבריכה איכות מים ברמה גבוהה ובמינון נכון של כלור. אצל שי משתמשים רק במערכות מהדרגה הגבוהה ביותר. ואם אתם לא אוהבים כלור בבריכה שלכם, 'קריסטל בריכות' הכניסה לעבודה גם מכשיר מלח, המחליף את הכלור, וכתוצאה מכך אין צריבה בעיניים או בעור, אין ריח של כלור והרחצה בבריכה נעימה מאוד.
"המוטו שלי", אומר שי, "הוא מאז ומתמיד ליצור מערכות סינון ברמה הגבוהה ביותר ולשמור על צלילות מושלמת של המים כל הזמן. מכאן גם השם 'קריסטל בריכות' – כי קריסטל היא הדרגה הצלולה ביותר של המים".

בימים אלה מתרכז שי בעיקר בהקמת בריכות בבתים פרטיים. הוא מייצג את חברת FREEDOM האוסטרלית, המייצרת בריכות במגוון עיצובים מדהימים ובמבחר צבעים, ונותנת על הבריכות שלה אחריות של עד 35 שנה. בריכות FREEDOM עשויות פיברגלאס – חומר חזק ואלסטי עמיד בפני תזוזות הקרקע ומאריך ימים. התקנת בריכת FREEDOM נמשכת שבועיים בלבד, מה שאומר שהחלום שלכם על בריכה בחצר הוא במרחק של שבועיים מרגע שבחרתם עם שי כהן איזו בריכה בדיוק אתם רוצים מבחינת עיצוב, גודל, צורה וצבע.

החלום קרוב מתמיד


'קריסטל בריכות' מתמחה גם בהקמת בריכות שחיה מבטון, מפלי מים ומזרקות. בניית בריכת בטון אף היא לא נמשכת זמן רב – עד חודשיים מרגע השלמת התכנון ועד שיש לכם בחצר את בריכת החלומות המושלמת שלכם.
שי וצוות 'קריסטל בריכות' שמים דגש על ביצוע הבניה והגימור ברמה הגבוהה ביותר. הצוות של שי מקצועי ומסור ויודע שאצל שי אי אפשר לקצר הליכים והכל צריך תמיד להיות הכי טוב שאפשר.
'קריסטל בריכות' מבצעים גם עבודות תחזוקה ושיפוצים של בריכות קיימות, וכמו כן ניתן לרכוש אצלם אביזרים ורובוטים לניקוי בריכות.

אז למה אתם מחכים? החלום שלכם על בריכה הוא במרחק שיחת טלפון אחת עם שי כהן.

טלפנו ל- 052-3923438 (לא בשבת) והגשימו את חלום הבריכה הפרטית שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש