דברים טובים קורים בקיץ בצהרון 'מאסטר שף'

מאת: אביבה דקל ● 10/6/2015 11:50 ● ערב ערב 2710
בצהרון 'מאסטר שף' ההכנות בעיצומן לקראת הפעילות בחודשים יולי-אוגוסט. בחודשים אלה, בין השעות 08:00-16:00, מתקיימת בצהרון פעילות יוצאת דופן ומעניינת לגילאי 5-12 שתגרום לילדים שלכם להרגיש הכי טוב בימות הקיץ, שכן בקיץ הילדים הם אלו שמכינים את האוכל בצהרון
דברים טובים קורים בקיץ בצהרון 'מאסטר שף'

מדי בוקר מתחילים הילדים את היום ב'צהרון מאסטר שף' ב- 15 דקות של שיחה עם מירי בנושאים שונים. החל ב'לא לאלימות', דרך ניקיון והיגיינה, זהירות בדרכים ועוד. לאחר מכן, מתחילים הילדים, בפיקוחה הצמוד של מירי, בהכנת ארוחת הבוקר. הם בעצמם מכינים את כל הארוחה, החל מסלט הירקות הטרי אותו הם חותכים בסכיני פלסטיק של 'מאסטר שף', למניעת פציעות, מבשלים ביצים קשות, מחלקים את הגבינות, הטונה והלחם, עורכים את השולחן, ואחר כך יושבים לאכול יחד את מה שהכינו. חביתות וביצי עין מכינה מירי, כשהילדים עומדים לידה ולומדים את סודות ההכנה. "בשביל לאכול צריך להכין את האוכל", אומרת מירי, "אני מלמדת את הילדים איך להגיע לארוחה מלאה מהמצרכים שהם מקבלים. לאכול ארוחה שהם עצמם הכינו, זו חוויה מיוחדת במינה לילדים".

פעילות מגוונת


אחרי ארוחת הבוקר, מתחלקים הילדים לשלוש קבוצות. יחד עם מירי ושתי מדריכות נוספות, עוסקת כל קבוצה בפעילות שונה: משחקי קופסה, עבודות יצירה, לימודי אקטואליה ובנוסף גם חוגים, אותם מעבירים מפעילים חיצוניים שמגיעים לצהרון: קפוארה, דרבוקה במעגל, עבודות בבלונים בהדרכת 'מור בלונים', עבודה בבצק סוכר ועוד.
את ארוחת הצהרים מכינה מירי בכל יום עם קבוצה אחרת של חמישה ילדים. בהזדמנות זו מלמדת מירי את הילדים לבשל. הם לומדים להכין קובה, מפרום, קוסקוס, אורז, קציצות בשר ועוד – בכל יום משהו אחר.
בסוף הקיץ, מכינה מירי תפריט לארוחה אותה יאכלו הילדים ואורחיהם במסיבת הסיום. כל ילד מקבל מנה אחרת מהתפריט להכנה בבית. ביום המסיבה מביא כל ילד את המאכל שהכין במו ידיו בבית, והילדים ואורחיהם נהנים מהמטעמים יחד. למסיבת סוף הקיץ מזמינה מירי שפים של בתי מלון שונים בעיר, לטעום את המנות שהכינו הילדים. במסיבה מקבלים הילדים מתנות, וחשוב ביותר- תעודת סיום של קורס 'מאסטר שף' של הצהרון.

אחרי הקיץ – פעילות רגילה


החל מהראשון בספטמבר, חוזר הצהרון לפעילות רגילה בין השעות 13:30-16:00.
מירי אוספת את הילדים ממוסדות החינוך בעיר, וכשהם מגיעים, מחכה להם ארוחת צהרים חמה, טעימה, בריאה ומגוונת, אותה מכינה מירי מדי יום. אצל מירי אין ג'אנק פוד, אין אוכל מהיר ומטוגן. אצל מירי מבשלים ולא מטגנים.
אחרי ארוחת הצהריים, מכינים שיעורי בית, ואחר כך משחקים במשחקי קופסה, עושים עבודות יצירה ומשתתפים בסדנת אפיה – בכל יום משהו אחר.
האווירה בצהרון חמה, נעימה ומשפחתית. מירי מקבלת לצהרון לא יותר מ- 10 ילדים, כדי שתוכל להקדיש לכל ילד תשומת לב מרבית. מירי מבטיחה שהילדים שלה מרגישים בצהרון בבית - בטוחים, מוגנים ואהובים.
בשעה 16:00, נפרדים הילדים מהצהרון, אחרי שנהנו מארוחת ארבע הכוללת משקה, כריך, פרי, מאפינס או עוגיות – מדי יום משהו טעים שונה.

אז אם עדיין לא מצאתם מקום מתאים לילדיכם בקיץ הזה, רשמו לפניכם- צהרון 'מאסטר שף', הצהרון שילווה אתכם ואת ילדיכם בחופשת הקיץ וגם בזמן הלימודים.

תמונת כתבה


צהרון 'מאסטר שף'
טלפון ליצירת קשר: 050-8448981
כתובת: החשמונאים 7/7
הצהרון פתוח כל השנה כולל חגים וחופשות
בימי הלימודים: בשעות 13:30-16:30
בחגים ובחופשות 08:00-13:30. יש אפשרות להארכה עד 16:30 בתוספת תשלום.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש