תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 10/6/2015 10:00 ● ערב ערב 2710
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב מגיעה לסיומה תקופת הנסיגה של הכוכב מרקורי ששהה הפעם במזל שלכם וגרם לכך שנושאים שונים בחייכם עלו מחדש על הפרק, כדי שתטפלו בהם.

טלה


הצורך שלכם בחופש גובר והולך בגלל ביקור הכוכב אוראנוס במזל שלכם שאחראי על מצבי הרוח המשתפנים שלכם. אתם חסרי סבלנות יותר מתמיד וגם לסיטואציות שבעבר לא חשבתם שיש סיבה שיכעיסו אתכם. הסף שלכם נמוך ולכן אתם נוחים לכעוס ולהתרגז גם על דברים קטנים . זה בדיוק הזמן שבו עליכם להקשיב לאנשים קרובים אליכם, שרוצים לעזור ולתת לכם עצות שיכולות לעזור בהמשך.

שור


מבחינה כספית זוהי תקופה פחות טובה מבעבר דווקא בגלל ריבוי הכוכבים במזל שלכם והעובדה שהכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא במזל שלכם היא זו אשר מחייבת אתכם לבחון מחדש את ההתנהלות שלכם ביחס לנסיבות הקיימות. המציאות בשטח מראה שיש הכרח להעניק יותר למשפחה הקרובה , אך בפועל מה שאתם מרגישים זה שאתם מאוד רוצים לדאוג לעצמכם ועובדה זו גורמת לכם לקונפליקט.

תאומים


אתם ילידי המזל שנהנים השבוע מיותר אפשרויות מהרגיל, בגלל העובדה שכל הכוכבים שדוחפים לעשייה נמצאים במזל שלכם. שילוב של כוכב התקשורת , העשייה והצורך במימוש יכולות יכול לגרום לכך שזוהי תקופה טובה במיוחד עבורכם במידה ואכן תשכילו לשלב את היכולות הפנימיות שלכם ביחס לכל הנעשה מסביב. בעוד כשבועיים עם סיום הנסיגה, יגיעו אליכם הזדמנויות חדשות.

סרטן


כוכב התקשורת נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן נראה שזוהי תקופה שבה אתם מעדיפים יותר להיות עם עצמכם, להסתגר ופחות לשתף אחרים במה עובר עליכם. נראה שאתם פועלים נכון כיוון שאין שום סיבה שאנשים שאינם קרובים לכם ידעו מה עובר עליכם ובעיקר כיצד אתם רוצים לפעול בנושאים שנחתו עליכם ומקשים את ההתנהלות הרגילה של חיי היום יום שלכם.

אריה


הכוכב וונוס נכנס למזל שלכם ועומד להעניק לכם חודש נחמד במיוחד כמעט בכל התחומים בחייכם. בתקופה זו תרגישו שהנה בקשותיכם נענות ואתם יכולים ליישם את התוכניות שלכם שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שתוכלנה לצאת לפועל. הפעם, בגלל שילוב הכוכב שמשפיע על מערכות יחסים וגם על הכספים שנמצא אצלכם עכשיו במזל, זה הזמן להיפתח אל שפע של התחלות חדשות ומרגשות שבדרך.

בתולה


הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים נכנס אליכם למשך כל החודש הקרוב אל בית תת המודע שלכם ולכן נראה שזה בדיוק הזמן הנכון לא לתת לאחרים לנהל לכם את החיים ופחות לשתף אנשים שאתם חושבים שלא יבינו את מהלך חייכם ואת המניעים שלכם לכל תהליכי קבלת ההחלטות שלכם. זה בדיוק הזמן להקשיב יותר לאינטואיציה הטבעית שלכם ופחות לשתף אחרים.

מאזניים


הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע של התחלות חדשות נמצא אצלכם בבית המקושר עם המקום הטבעי שלכם בחברה ועם היכולת שלכם לטפח את עצמכם ולמצב את עצמכם במעמד גבוה יותר ממה שהורגלתם אליו עד היום. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לטפח מערכות יחסים ואף לשוב ולבדוק את עברכם ולוודא שלא הפסדתם בעבר אנשים בגלל דרך ההתנהגות שלכם איתם ולנסות לאתר אותם.

עקרב


הכוכב סטורן שמביא איתו צורך בלקיחת אחריות נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל נושא הכספים שלכם. נראה שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם, כיוון שאם כוכב זה הגיע לבקר אתכם נראה שעד עכשיו פעלתם בדרכים שונות ולא נכונות , שעכשיו יש הכרח לתקן אות. יש לכם את היכולת לעשות זאת , גם אם בתקופה הזו הכל נראה לכם קשה מדי. אין לכם יותר למה לחכות - הגיע הזמן לפעול.

קשת


הכוכב סטורן שהתיישב במזל שלכם בחודשים האחרונים הכריח אתכם להסתכל על חייכם בצורה אחרת ממה שעשיתם זאת עד היום ולקחת אחריות. מאחר ואתם מזל שמאוד לא אוהב מסגרות הרי שקשה לכם במיוחד עם עובדה זו כיוון שצרכי הכוכב נוגדות את אופייכם הטבעי. גם השינויים שאתם נאלצים לעשות מסיבה כלכלית, כל פעם מנערים אתכם מחדש על מנת לחשוב על דרכים חדשות ויצירתיות להתקדמות.

גדי


הכוכב סטורן שנכנס אליכם לבית המקושר עם תת המודע גורם לכך שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה דברים שונים מנבכי העבר צפים ועולים וגורמים לכם להתמודד עם דברים שהם פחות נעימים לכם. העובדה שאתם חייבים להשקיע עכשיו הרבה שעות בעבודה, באה ביחד עם העובדה שעומדות בפניכם עכשיו הזדמנויות חדשות להצלחה. מומלץ לחכות לסיום הנסיגה לפני שתחתמו על חוזים עסקיים חדשים.

דלי


הכוכב סטורן שנמצא אצלכם בבית המקושר עם המעמד החברתי גורם לכם לתהות ביניכם לבין עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך ולהתנהל בחייכם האישיים וכיצד אתם שואפים למנף את עצמכם מבחינה חברתית. כדי לענות על תשובות אלה, מומלץ לכם להתבונן מסביב ולבדוק האם האנשים שאתם מתרועעים איתם אכן טובים ומתאימים לכם והאם לא הגיע הזמן לשנות חברה ?!

דגים


מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שאינה מקדמת אתכם כיוון שאתם כל הזמן בשלב של עליות וירידות עם תחושות חזקות שאין לכם שליטה על הנסיבות ולעיתים קרובות אתם נגררים אל חייהם של אחרים מבלי יכולת לשנות את העובדה שאינכם רוצים להיות מעורבים. אתם משקיעים במקומות שמבחינתכם יכולים לחכות, אך נראה שהסביבה הקרובה לוחצת עליכם להגיע להחלטות.


•התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות.
•מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית אישית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש