גלית אזולאי - מכון יופי

מאת: אביבה דקל ● 10/6/2015 09:48 ● ערב ערב 2710
צילום מהאלבום של גלית / אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו להתפנק בטיפול פנים מידי קוסמטיקאית רפואית מנוסה, להסיר שיער מהגוף בלייזר, לסדר גבות, ליהנות מפדיקור ומניקור רפואיים - המכון של גלית אזולאי מאחורי בית הקפה 'שיבולים' במרכז העיר הוא מקום מצוין
גלית אזולאי -  מכון יופי

גלית אזולאי לא חדשה במקצוע. ברזומה שלה שמונה שנות עבודה בתחום, לקוחות מרוצים וחוזרים רבים יעידו על טיב עבודתה. כשמדובר בקוסמטיקה וטיפולי גוף ופנים, רצוי מאד שמישהי בעלת מקצוע וניסיון תטפל בכם, ואם היא עושה זאת באופן אישי ומתוך אהבה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שאפשר. גלית אזולאי ילידת אילת ומנהלת חשבונות, שתחביבה מאז היא זוכרת את עצמה הוא קוסמטיקה, העזה לפני שמונה שנים, אחרי שלוש עשרה שנות עבודה במקצוע הנהלת חשבונות ואחרי שטיפלה בעשרות לקוחות בבתיהם, להפוך את התחביב למקצוע. כאם חד הורית לילדה בת שנתיים היה קשה להחליט לעזוב מקום עבודה קבוע ובטוח ולפתוח עסק משלה, אבל גלית העזה, פתחה מכון במלון 'ליאונרדו פלאזה' ומהר מאד הגיעו אליה לקוחות רבים, אשר שבחים על עבודתה עברו אליהם מפה לאוזן. בפברואר 2015 החליטה לעשות צעד נוסף בקריירה שלה כבעלת מכון יופי ועברה למרכז העיר למכון חביב ומקסים משלה מאחורי בית הקפה 'שיבולים'. המעבר למקום החדש לא היה פשוט. זו היתה החלטה אמיצה לא פחות מזו שעשתה לפני שמונה שנים כשהחליפה מקצוע. בסופו של דבר היתה זו תמיכתו של בעלה גדעון פיקר שהכריעה את הכף לזכות המעבר.
"הייתי חייבת לעבור", אומרת גלית, "גם משום שתחום הטיפולים השונים גדל וגם בשל המיקום של המכון שהוא נגיש יותר לתושבי אילת שרוב לקוחותיי נמנים עליהם".
"גלית מטפלת בי מזה 12 שנה", אומרת אחת הלקוחות איילת מורדי, "משך השנים ניסיתי בליית ברירה לעתים לטפל אצל קוסמטיקאית אחרת, אבל אני תמיד חוזרת לידיה הנאמנות של גלית".
המכון הצבוע לבן ומאובזר באופן מינימליסטי, שנקודות הצבע היחידות שבו הן ארון הלק לציפורניים, תעודות הסמכה בתחומים בהם השתלמה ותמונה אחת או שתים. ההרגשה במכון היא של שלווה, רוגע וניקיון ומגוון הטיפולים שמקבלים במקום גדול:
*טיפול פנים קוסמטי רפואי.
* הסרת שיער בלייזר בשיטת SHR מיועד לכל סוגי השיער, ללא כאבים וללא כוויות לכל גווני העור, גם על עור שזוף.
*פדיקור ומניקור רפואי
*איפור קבוע
*עיצוב גבות והסרת שפם.
הלקוחות נאמנים לגלית ועוברים אתה ממקום למקום כדי לקבל את הטיפולים אך ורק מידיה. גלית מטפלת אישית בכל לקוח ולקוחה כך שהזמנת תור היא מחויבת המציאות.
כתובת: מספרת המעצבים מאחרי בית הקפה 'שיבולים' במרכז העיר

טלפון ליצירת קשר: 0522295922.




חדשות אילת