קרמה אקספרס

מאת: אביבה דקל ● 6/5/2015 12:51 ● ערב ערב 2705
בימים אלה נפל דבר באילת – מחאת העגלות והמחאה של 2011, הגיעה גם לאילת.
קרמה אקספרס

שלושה שותפים, בני העיר שהחליטו להצטרף למחאת המחירים ששוטפת את המדינה ופתחו את 'קרמה אקספרס', המקום שבו תוכלו לאכול, לשתות וליהנות במחיר של 5 ₪ בלבד לכל מנה או משקה

השלושה הם אילתים ותיקים המוכרים לתושבי אילת בהיותם בתחום המזון וחיי הלילה מזה זמן רב. רן קנדי הבעלים של 'קפה אופטימי', הידוע לכולם כמקום של אוכל טעים ומוצרים איכותיים במחירים הוגנים. מסעדה שבה אילתים מקבלים 50% הנחה על מגוון מוצרים מתוך הבנה בחשיבות השמירה על הלקוחות הקהל המקומי. השותף השני הוא דוד קמפיאנו השף לשעבר של 'קפה אופטימי' ו'בודהה בורגר', שבא להוכיח שלהתפנק על אוכל, אפשר גם בתקציב של 5 שקלים בלבד. והשלישי, גיא יעקובי, הידוע אף הוא באילת מתחום הקפה וממקומות בילוי ליליים שהיו שייכים לו, ואותם ניהל משך השנים כחלק מאהבתו לראות אנשים נהנים והרבה!

השילוב של שלושת המקצוענים, כל אחד בתחומו, מעניק לעסק ערך מוסף ומעלה את רמת המקום. שילוב מושלם של איכות מוצר וטעם, בילוי מהנה ודאגה לאילתים. השלושה החליטו שגם לנו מגיע מקום איכותי ואטרקטיבי. ולפני כשבוע, פתחו להרצה את 'קרמה אקספרס' הראשון אי שם באמצע שדרות התמרים (ליד בנק לאומי).
"שדרות התמרים זה בדיוק המקום שבו האילתים מסתובבים במהלך היום בסידורים", אומר קנדי, "וצריכים אותנו בכדי לעשות את זה בלי להכביד על הכיס ובלי להתפשר על איכות המוצר".

"במקום שלנו יש מטבח חי ובו עובדים שף וצוות מטבח המכין את האוכל במקום", אומר קמפיאנו, "סלטים, פסטות, מוקפצים, מיצים טבעיים, בורקס וכריכים – הכל טרי ומוכן במקום. המנות הן בגודל ראוי, משביעות ובעיקר טעימות. גם אם תקנו את המוצרים במכולת ותכינו את המנה היא תעלה לכם יותר מחמישה שקלים".
ויעקובי מוסיף: "המקום מתפקד כבית קפה מסעדה בהבדל אחד – המחירים. הרגשנו את צו השעה והצטרפנו לרשתות המזון והמקומות שחרטו את המושג מחיר עלות, תחת דגלם, ושמרו בכך על השפיות העסקית שנעלמה בדורנו, דור הכסף.
אנחנו משתמשים במוצרים איכותיים ביותר: מאפים של 'גדרון' הידועים באיכותם, גבינות של 'מחלבות גד', ג'בטות של מאפית דודו, קפה ואייס קפה ממותג מיוחד, ברמה הגבוהה ביותר.
אנחנו בנויים על כמויות – מקבלים מחירים טובים בקניה, והציבור נהנה מכך ומקבל מוצרים איכותיים במחירים נמוכים. נכון להיום אפשר ליהנות במקום ממאפים מצוינים, מקפה טוב, מתשעה סוגי כריכים על ג'בטות הנאפות במקום, מגוון סלטים, החל מסלט טונה, ירקות, סלט יווני וסלטים אחרים ויש גם חביתות, סביח ועוד ועוד ועוד... בעתיד הקרוב עוד נרחיב את ההיצע עד שישכחו את המחירים שהם משלמים היום".

המקום גדול, רחב ידיים ומנוהל כמסעדה. 'קרמה אקספרס' משתרעת על שטח של כמאה מטרים ומעוצבת לתפארת. הריצפה מכוסה קרמיקה דמוית פרקט, הקירות בצבעי בז' וחום ודלפקים בחיפוי עץ. 'קרמה אקספרס' הוא מקום מהודר הנראה כמסעדה יוקרתית ולא כמקום שבו מוכרים אוכל 'לו קוסט'.
"העסק עדיין בהתארגנות, אבל בעתיד יהיו בחלל הפנימי הממוזג מקומות ישיבה מרווחים. כרגע יש לנו כ-25 מקומות ישיבה בחצר מוצלת נעימה", אומר קנדי ומוסיף: "בינתיים המקום פתוח להרצה. בואו להתרשם וליהנות".

בעתיד יהיו משלוחים, הזמנות, וגם אפשרות לארוחות מרוכזות לעובדים וכו'.

קרמה אקספרס
כתובת: שדרות התמרים 13 (בכניסה למרכז רכטר)
פתוח: א'-ה' 07:00-22:00
ביום שישי מ-07:00 עד שעה לפני כניסת השבת
טלפון: 08-6318457
פקס: 08-6318670
המקום כשר. סגור בשבת


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש