מסעדת אחלה - אחלה בשרים...ומהיום גם אחלה דגים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/5/2015 12:39 ● ערב ערב 2705
צילום: מוטי חזן / מסעדת 'אחלה' - בגלל הבשר, בגלל הסלטים, בגלל השירות, בגלל המנהלים, בגלל השפים, בגלל הצוות, בגלל האווירה - והיום גם בשביל הדגים. מסעדת 'אחלה' - מצוינות בענף המסעדנות
מסעדת אחלה - אחלה בשרים...ומהיום גם אחלה דגים

אין ספק כי ענף המסעדנות האילתית עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות והוא עומד כיום בשורה אחת עם מיטב המסעדות בישראל. אלא שמה שיפה בתהליך ההתבגרות של הענף המקומי, היא העובדה כי הוא עושה כן בהתבסס על כוחות מקומיים, שצמחו מתוך העיר, מכירים את דרכיה וטעמיה, ומסוגלים, על כן, לתת מענה מדויק לחיך המקומי, כמו גם לתיירים הפוקדים את העיר. אם בעבר היינו צריכים להמתין להנחתה של שפים מהוללים מהמרכז שהגיחו לעיר בקול תרועה והתפוגגו ממנה לאחר תקופה קצרה, הביאו השנים והניסיון לצמיחה של שכבת מסעדנים מקומית מעולה, שמצליחה לשמר רמה אחידה וגבוהה של מטבח מקומי, לאורך שנים.
מסעדת 'אחלה' הוותיקה, הממוקמת בלב איזור התיירות, היא אולי אחת הדוגמאות הבולטות לתהליך הזה. את השם 'אחלה' אתם וודאי מכירים, כי זהו כבר מותג.
מסעדת 'אחלה' האילתית שייכת לרשת מסעדות ארצית, המונה מספר סניפים ברחבי הארץ והיא מותג במסעדנות. המסעדה האילתית קיימת יותר מ- 10 שנים, ובעליה מזה חמש שנים הם משפחת בן אפרים (האחים חן וטל) הידועה בעיר, אם מדפוס 'אלדן' ממסעדת ניוז קופי & בר ואם בשל היותו של חן חבר מועצת עיר ומחזיק תיק הספורט.
אחד הדברים המרגשים ביותר הוא שב'אחלה' כל יום הוא יום חדש, יצירתי ושואף לשלמות, וב'אחלה' כל ארוחה היא חוויה. ב'אחלה' לא שוקטים על השמרים ותמיד חושבים איך להשתדרג לכבוד הלקוחות ולהתפתח איתם שיצאו הכי מרוצים שיש.
ואם בשדרוג עסקינן, אז הרשו לי לספר לכם על שדרוג שנעשה במסעדה: לתפריט העשיר הוסף תפריט דגים עשיר ומגוון: דגים טריים על האש כמו דניס, לברק, סלמון היישר מהים המוגשים על מצע פירה וירקות במחיר אחלה. ניתן לומר בוודאות שזהו התפריט הגדול ביותר של דגים כשרים המוצע באילת.
והשדרוג ממשיך לו גם בתחום היינות המוגשים במסעדה. תפריט היינות הורחב והוגדל ובו תמצאו כל סוג יין אותו אתם אוהבים לשלב עם הבשר והדגים.
הסלטים המוגשים לשולחן (18 במספר), עליהם שוקדים השפים מדי יום, החל מהחומוס הטרי טרי והחם שתענוג לנגב עם לאפה חמה, שעשויה בטאבון שנבנה במיוחד לפי דרישת הבעלים, ועד לסלט ירקות קצוץ דק דק ומתובל היטב. לתפריט הסלטים מצטרפת תוספת חמה כמו בבית: קוסקוס, אורז במבחר טעמים, פירה, זיתים מרוקאים מבושלים, שעועית ומנת ההשראה של השף באותו יום.
בתחום הבשרים, גולת הכותרת של 'אחלה', תמצאו בין היתר 400 גר' של סטייק אנטרקוט מעושן במקרר מיוחד ומעליו כבד אווז,זוהי אין ספק מנת הדגל של המסעדה. השווארמה המגיעה בכל בוקר והעשויה במקום, היחידה בעיר טרייה, היא הטובה בארץ. תוכלו לבקש אותה בפיתה, בלאפה, בצלחת ומהיום גם בבאגט.
ולבסוף הקינוח, כי איך ניתן לסיים ארוחה טובה, טעימה ונעימה ללא הקינוחים אשר נעשים במקום תחת ידיה של הקונדיטורית אלי בן אפרים: בקלווה, סופלה, קרם בורלה ומוס שוקולד.
ב'אחלה' ניתן מענה לציבור הדתי המחפש כשרות ברמה הגבוהה ביותר. במקום ניתן למצוא בשרים חלק בית יוסף, עופות מהדרין, בשר עטרה וכמובן שהירק הינו גוש קטיף.
והתוצאות מדברות בעד עצמן. ההקפדה המרבית היומיומית על איכות התפריט ואיכות השירות יצרה חוג לקוחות נאמן עם הרגלי צריכה ואהבה למסעדת 'אחלה'. טל וחן בן אפרים הבעלים, המנהלים והצוות המסור עושים באהבה ועוד מהטעם הפשוט: הרצון לתת לסועד להיות מרוכז במנה המונחת לפניו ולייצר עבורו חוויה שירצה לחזור עליה שוב ושוב. הסיסמה המובילה את המסעדה היא "במסעדת 'אחלה' - אתה לא לקוח, אתה אורח".
ב'אחלה' ניתן לקיים אירועים עד 150 איש: בריתות, ימי הולדת, כנסים, מסיבות עובדים, ערבי גיבוש ועוד בכל העונות, על פי תפריט ובמחירים נוחים לכלל הציבור, דתיים וחילונים גם יחד.
לא לחינם זכתה המסעדה לכבוד גדול שלא הרבה מסעדות זוכות לו באתר 'טריפ אדווייסור', האתר הגדול בעולם, בו מבקרים ומדרגים מכל קצוות העולם, כשקיבלה את אות ההצטיינות לשנת 2014.
ואי אפשר בלי לסיים עם ההתגייסות הנפלאה של מסעדת 'אחלה' לכבוד חיילי צה"ל מדי יום העצמאות, בו פותחים את הלב ומעניקים ארוחות חינם לכל החיילים. ועל כך יישר כוח.

אחלה - מחכים לכם באהבה.
מסעדת 'אחלה' כשרה. שעות הפתיחה: ימים א'-ה' בין השעות 12:00-23:00, יום שישי - סגור. מוצ"ש - מצאת השבת ועד השעה 23:00. גישה לחניה - יש חניה בשפע. תושבי אילת זוכים ל-10% הנחה בהצגת תעודת תושב אילת.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש