פיסול פנים רפואי קוסמטי חדשני בשיטת דר קליין – מהיום גם באילת

מאת: אביבה דקל ● 6/5/2015 12:25 ● ערב ערב 2705
מעוניינת במתיחת פנים אבל חוששת מהניתוח?. שיטת פיסול הפנים – מתיחת פנים ללא ניתוח, אותה פיתח דר' דב קליין, פלסטיקאי בעל שם עולמי, תאפשר לך ליהנות משני העולמות. מצד אחד- הצערת מראה הפנים והשבת החיוניות, מצד שני- לא תצטרכי לפגוש בסכין המנתחים. כל זאת בהתאמה אישית למנותחת על פי דפוסי התבגרותה ורצונה. מהיום אפשר לעבור שיקום וחידוש העור על פי שיטה זו, בקליניקה של 'ורד אסתטיק' באילת
פיסול פנים רפואי קוסמטי חדשני בשיטת דר קליין – מהיום גם באילת

שיטת פיסול הפנים של ד"ר דב קליין עושה גלים בכל הארץ ועכשיו גם באילת. דר' קליין סיים בהצטיינות לימודי רפואה באיטליה והתמחה בכירורגיה פלסטית ב'תל-השומר', כשהוא משלב מחקר לקידום הרפואה שזכה בפרס 'קפלן' היוקרתי. ד"ר קליין פיתח שיטות מתקדמות, חלקן רשומות כפטנטים וקרויות על שמו. אחת מהן היא שיטת פיסול הפנים שנוצרה במטרה להחליק, להצעיר ולתקן את כל מה שהטבע או הגיל היו פחות סלחניים כלפיו – בדרך חדשנית וטכנולוגית. בשיטה זו התמחו מספר רופאים תחת הנחייתו האישית, למדו והשתלמו בפיסול הפנים המושלם.
אחת לחודשיים מגיע לאילת לצורך ביצוע הטיפול החדשני צוות שבראשו עומד דר' אברי רווה, מלווה על ידי שתי אסיסטנטיות והוא מבצע בעיר את הטיפול במכון של הקוסמטיקאית 'ורד אסתטיק'.
שיטת טיפול חדשנית זו היא שילוב מהפכני בין פלסטיקה, טכנולוגיה וקוסמטיקה, ויכולה להיות מבוצעת תוך מספר פגישות, בהתאם למצב הקליני של המטופל. הטיפול זה הנו טיפול אנטי איג'ינג לפיסול עור הפנים, מעניק 'בוסט' לעור, ודוחה למספר שנים טיפולים פולשניים כמו ניתוחי הרמת פנים או פילינגים עמוקים תחת הרדמה. הטיפול מיועד לשיקום העור של הסובלים מעור נפול, חשיפת יתר לשמש, פיגמנטציה, קמטים, נימי דם וסימנים של פוסט אקנה.

פיסול הפנים מתבצע במספר שלבים:
שלב א- ניקוי פנים והכנת העור על ידי פילינג קטן.
שלב ב'- מיצוק והמרצה של תאי העור.
שני שלבים אלה מבוצעים על ידי הקוסמטיקאית המנוסה ורד.
את השלב השלישי והרביעי מבצע רופא מומחה.
שלב ג' - הזרקת חומר מילוי – חומצה היאלורנית למילוי קמטי הבעה, שיפור קמטים עמוקים. בשלב זה יש גם אפשרות לעיבוי שפתיים.
שלב ד' - החדרת גלי רדיו בשיטת 'פרקשיונל' באמצעות מכשיר 'פרקשיונל' FSR 3 DEEP. בשלב זה של הטיפול, מבוצעת החדרת גלי רדיו לקבלת קילוף עד לרמת פילינג בינוני שבה מבוצע חידוש העור, טשטוש צלקות וטשטוש קמטים. גלי הרדיו חודרים לרקמה ומבצעים פציעה מבוקרת הגורמת לעיבוי סיבי הקולגן והאלסטין תוך שחרור החומצה ההיאלרונית הטבעית שבעור. בעקבות פעולה זו תתקבל שכבת חידוש שמתחתיה נוצר עור חדש.
שלב ה' - הבהרה כללית של העור. תהליך המבוצע על ידי הקוסמטיקאית 'ורד אסתטיק' באמצעות מכשיר IPL - קרן אור באורך גל של 540 ננו מטר, גורמת לפגיעה מסויימת במנגנון ייצור המלנין, ועל ידי כך מתקבלת הבהרה והצערה כללית של העור.
שלב ו'- השלב האחרון הוא שיקום העור והרגעתו בשיטת דב קליין, המבוצעת אף היא על ידי הקוסמטיקאית. המשך הטיפול ותחזוקת העור מתבצעים על ידי המטופל בביתו.

ועכשיו קרוב לבית


בניגוד לפילינג עמוק המבוצע באמצעות חומרים כימיים, הטיפול הזה הינו טיפול בגלי רדיו. התחדשות העור מתבצעת בו מתחת לקראסט שנוצר. תוך שלושה או ארבעה ימים, מתקלף הקרסט מעצמו ונחשף עור חדש בריא ומוצק יותר. טיפול פיסול הפנים הוא לא פולשני, העור החדש צעיר ורענן, ודוחה את הצורך בפילינגים כימיים עמוקים או בניתוחים פלסטיים למספר שנים.
את הטיפול המהפכני הזה, אפשר מהיום לעבור קרוב לבית, במכון 'ורד אסתטיק' באילת, ללא צורך בנסיעות למרכז, הכרוכות תמיד באי נוחות ובהוצאות נוספות. אז אם חלמת ולא העזת, הגיע הזמן לנסות. לא תצטערי.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


הרשמה לטיפול פיסול פנים בטלפון 050-91707 אצל 'ורד אסתטיק'
בימים א'-ה' 9:30-14:00 ובשעות אחר הצהריים בין 16:30-20:00. בימי שישי בין השעות 09:00-14:00.



חדשות אילת