אושן מאסטר- מועדון יאכטות ובית ספר לשייט

מאת: אביבה דקל ● 7/4/2015 10:58 ● ערב ערב 2701
כאשר מדברים על בית ספר לשייט, על מועדון יאכטות ועל כל מה שקשור ונוגע בים - מדברים על אילת, עיר שהחיים בה סובבים סביב הים. אז אם גם אתם חולמים להשיט יאכטה להנאתכם, או שלהיות סקיפר מסחרי ביאכטה זה המקצוע שמתאים לכם, בית הספר לשייט "אושן מאסטר" הוא המקום המתאים לכם.
אושן מאסטר- מועדון יאכטות ובית ספר לשייט

בקיץ 2008 הקים נסים אלפסי את בית הספר לשייט ואין מתאים ממנו לעשות זאת. נסים הוא בוגר בית ספר ימי, קצין בצי הסוחר, סקיפר מקצועי בעל רישיון בינלאומי להשטת מגה יאכטות וספינות נוסעים והוא קשור לים מגיל 14, גם משום שזה מה שהוא אוהב וגם משום שזה מקצועו.
"האהבה הראשונה והגדולה ביותר שלי היא הים. הקמתי את בית הספר לשייט משום שהייתה חסרה לי באילת פעילות שייט במסגרת מועדון יאכטות. לצד לימודי השייט ב"אושן מאסטר" פועל חוג שייט למבוגרים המיועד לנשים וגברים מגיל 15 ומעלה והוא פועל בימי שישי אחה"צ. במסגרתו יוצאים משתתפי החוג לשייט חוויתי על יאכטות המועדון. במסגרת החוג יכולים גם בעלי רישיון משיט לרענן את הידע שרכשו במסגרת קורס הסקיפרים. למועדון היאכטות שתי יאכטות חדישות, זריזות וקלות להפעלה, בעלות ביטוח מסחרי ומאובזרות בכל אביזרי הבטיחות וכל מי שיש לו רישיון משיט יכול לשכור אותה להפלגה להשטה עצמית."
בבית הספר לשייט "אושן מאסטר" לומדים לקבלת רישיון משיט לכל סוגי כלי השייט ומתמחים בהכשרת משיטים מסחריים. אילת היא עיר תיירות וענף השייט ממלא בה תפקיד נכבד. תמיד יש באילת דרישה לסקיפרים ולמשיטים מסחריים. מאז נפתח הכשיר "אושן מאסטר" עשרות סקיפרים ומשיטים מסחריים העובדים במרינה של אילת וגם סקיפרים אוהבי ים המשיטים יאכטות וסירות פרטיות להנאתם.
מזה שנים אחדות מייצג "אושן מאסטר" את ארגון היאכטות הבינלאומי I.Y.T שהוא גוף בינלאומי המכשיר סקיפרים בדרגות שונות לקבלת רישיונות שייט לא ישראלים בנוסף לרישיונות הישראלים לכלי שייט שונים החל ממשיט אופנוע ים ועד לקברניט יאכטה. בעלי רישיון בינלאומי יכולים לשכור יאכטה בכל מקום בעולם ולהשיט אותה באופן עצמאי.
כיתת הלימוד ב"אושן מאסטר" נעימה ומצוידת בעזרי לימוד מתקדמים כמו סימולטורים, מחשבים וספריה ימית עשירה והתלמידים מקבלים ספרים וחוברות וכל חומר לימודי שהם זקוקים לו. המדריכים ב"אושן מאסטר" כולם ימאים ושייטים מקצועיים ומנוסים וכולם מוסמכים גם על ידי I.Y.T .
בבית הספר מתקיימים גם קורסי השלמה כמו כיבוי אש, עזרה ראשונה, רדיו טלפון ועוד הדרושים לקבלת רישיון הסקיפר. כמו כן מקיים מועדון היאכטות פעילות חברתית, סדנאות העשרה, תחרויות שייט ועוד.
קורס משיטי יאכטות נמשך בממוצע בין ששה לתשעה חדשים. את המבחן המעשי וגם את מבחן התיאוריה עוברים התלמידים באילת.
קורס משיטי יאכטות נפתח בכל חודש – שיטת הלימוד הייחודית של "אושן מאסטר" מאפשרת להצטרף לקורס בכל שלב.
קורסים לאופנוע ים וסירה מהירה נפתחים כל שבוע.
יתר הקורסים לפי דרישה – אין מינימום משתתפים לקורס – ב"אושן מאסטר" פותחים קורסים גם למועמד בודד. הלימודים נערכים בשעות הערב קורסי בוקר מתקיימים לפי דרישה.

בית הספר לשייט "אושן מאסטר" פועל תחת פיקוח של האגף לכלי שייט קטנים ברשות הספנות ומוכר על ידי משרד הת"מת.
חיילים משוחררים יכולים לשלם בכספי הפיקדון לקורסים השונים.

כתובת: מרכז שלום חנות 2011
פתוח:א'- ה' מ- 17:00 עד 21:00

טלפון ליצירת קשר: 053-6576106 נסים
אתר: www.sailingschool-eilat.co.il
פייסבוק: לימודי שייט אילת







חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש