זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 7/4/2015 10:01 ● ערב ערב 2701
תחזית לפי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 9-16/4/2015
זודיאק

טלה-


קיימת מגמת צמיחה, שחרור וחופש מכבלים. בשבוע זה תיהנו מחופש חשיבה ומתכנונים בעניין נסיעות וכיופים. הצלחות בלימודים ובראיונות עבודה, הרבה נחת וסיפוק בכל הקשור לקריירה. השגתם את המטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם. והרף אינו נמוך.

שור-


בני הזוג ישענו עליכם יותר מתמיד. האנרגיה של השוורים עמוסה בהתמודדות בעניינים שיש לתת עליהם את הדעת ואת הטיפול בהם, כגון תכתובת, תשלומים, מוסך או מבחן. חשוב שתנשמו עמוק ותבצעו רישום, כך תוכלו להסיר מעט מהעומס ומהזיכרון. לרווקים ישנה אפשרות מפתיעה לחידוש קשר ישן.

תאומים-


התמודדות לשמה בכל התחומים כמעט. הרבה מאוד עבודה, עד לאפיסת כוחות..יתכן טיפול בבן משפחה חולה, התעסקות סביב טרדות כספיות. הקפידו שלא להחמיץ הצעה רומנטית מבן הזוג.לאלה שאמורים לחתום על חוזים או הסכמים מוטב להקפיד בדקויות.

סרטן-


בתקופה הקרובה צפויים לעבור עליכם שינויים רבים. הם יהיו מהירים וסוערים. בהתחלה תחשבו שהדברים נעשים לרעתכם, אך בהמשך יתברר שהשינויים רק ייטיבו עמכם. הבוס שלכם מרוצה מכם וער להצלחותיכם, שהרי החודש הקרוב עומד להיות סוער וגדוש. יחסים זוגיים שהתאפיינו במשך זמן רב בתסכול, כאב ודיכוי, ישתחררו, אם באמצעות סיום הקשר או באמצעות שינוי גישה וריפוי מערכת היחסים. בכל מקרה השינוי ייטיב עם כל הגורמים.

אריה-


היחסים במסגרת הבית מתוחים. התערבות מבחוץ לא מומלצת ועלולה להחמיר את המצב. לא כדאי לשים לב לדעותיהם של אחרים, גם אם הם בני משפחה. רק אתם בתוך הבית יודעים מה נכון. הזדמנות חדשה עומדת בפתח, כדאי לחשוב עליה ברצינות, כיוון שהיא בהחלט יכולה לפתוח דלתות לפיתוח הקריירה שלכם. לא כדאי להסס, שמא ההזדמנות תוחמץ.

בתולה-


דחף לשנות, לשפר וליעל. אלה שהתלבטו בעניין החלפת רכבם, כעת הזמן המתאים לכך. השבוע תוכלו למכור במחיר שרציתם. קנאה וצרות עין במסגרת העבודה, שם למרות זאת, צפוי שבוע משגשג והזמנה לקורס או לשיפור בפתח. התחום הזוגי שליו והכל בשליטה.

מאזניים-


הרבה חששות ולבטים ליוו את המאזניים במסגרת הזוגית, בשבוע הקרוב זה שנדמה היה כי הפנה לכם את גבו מגיע עם כוח ומרץ מחודש, ואתם תיהנו מביטחון רגשי לו אתם משוועים. הצעת נישואין, עבודה חדשה, אנרגיה עצומה ומספקת.

עקרב-


התרפקות נוסטלגית, חום ואהבה, תתכן חופשה מהעבודה ממקום של "מגיע לי" יותר מאשר אני חייב חופשה. קיימת בכם אנרגיה רבה של נתינה. השבוע לאלו שיש ילדים, אתם תציפו את בני הבית באהבה. בתחום הקריירה אתם עדיין במגמת טיפוס והתקדמות.

קשת-


כיוונים חדשים בעבודה, תקשורת נעימה, נסיעות, פלירטים והזדמנויות לתחביבים, בקיצור הנכם במרכז העניינים. אתם מרוכזים בחיפוש שיפורים בעבודה והצעה טובה תתכן החל מה-22 בחודש. ריגושים והתקשרויות רומנטיות, שבוע חגיגי ומהנה.

גדי-


נסיעה משפחתית, אירוע משמח, אירוח אדם אהוב. במקביל יתכן מצב שיצריך נסיעה בהולה. תמיכה רבה תקבלו מהמעסיק וכן מהסובבים. ישנה אנרגיה נהדרת בתחום הזוגי- אינטימי מיני. צפו למתנה מפתיעה מבני הזוג.

דלי-


סכום כסף שלא ממש ציפיתם לקבלו מגיע ממקור בלתי צפוי. שינויים במסגרת העבודה יזעזעו את האווירה, אך אל תצפו לשינויים של ממש. מסיבות ואירועי חג. תקשורת בונה תוביל לעסקה מאוד משתלמת.

דגים-


השבוע אף הוא מאופיין אצל הדגים בתהייה בנוגע לזוגיות שנתקעה לאחרונה. יש שחור או לבן ועליכם להחליט. הנטייה הינה בניה והשקעה במערכת היחסים הקיימת, התחדשות וזרימה, אתם מלאי געגוע לתקופת החיזור שנמצאת דווקא מלפנים ולא מאחור.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש