זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 18/2/2015 11:07 ● ערב ערב 2694
תחזית לתאריכים שבין ה – 19-26/2/15 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה-


ימים אלה עבורכם מסכמים ומכילים אנרגיה רבה של אהבה ותנאי חיזור נוספים ושונים. כן קיימת מגמת חיבור ומיסוד בכל הקשור לתא המשפחתי הקרוב. המוטיב השולט בקלפים שלכם מדבר על תגמול ועל צדק בכל התדרים הרוחניים.

שור-


קיימת התבהרות, למרות האכזבה מהעדר אהבה, גם אם ישנה זוגיות או מערכת יחסים. יתכן שתבחרו להתנתק ולהישאר לבד זמן מה, אך תוך זמן קצר תוכלו לרוות נחת מענייני הלב, ההתפתחות הרגשית במגמת נסיקה.

תאומים-


דרך פעולה ותגובה הנשענים על ניסיון וותק יצור ערוץ תקשורת שונה ומעמיק בכל התחומים. בתקופה זו אתם מולידים רעיונות, ונוצרים אתגרים חדשים בפרט בכל הקשור לתחום הכולל ילדים.

סרטן-


הרצון לפרוץ קדימה בתחום הקריירה חזק במיוחד השבוע, אך אתם עלולים להיתקל בהרבה התנגדות וחוסר שיתוף פעולה מצד גורמים אינטרסנטיים. כלכלית אתם בתקופה טובה ומתחילים לראות תוצאות בעקבות השינויים של השנה האחרונה.

אריה-


אתם נמשכים בימים אלה לחוויות רוחניות מיסטיות.
זמן מתאים להתבוננות פנימית והפקת לקחים בנוגע לחייכם האישיים, הרבה תובנות. עם בן הזוג ובתחום הרומנטי ישנה אופטימיות. קיים הצורך לפעול למען המשפחה והבית.

בתולה-


תתכן תחושה של פספוס בכל בחירה שתבצעו בנושא העבודה או סתם שינויים בתחומים נוספים. למרות ההרגשה הזו, הנכם פופולאריים והופעתכם מושכת כרגיל. ישנה הקפדה על המראה החיצוני. אנשים פועלים לטובת קידומכם. נסו להימנע ממאבקי אגו העלולים לפגוע בתהליך.

מאזניים-


תתכן תחושה של ריקנות וקורבנות. האנרגיה עייפה וקיים צורך בהתבודדות. מומלץ לכם לחפש קהילה של אנשי חכמה ויועצי רוח אשר יכולים לסייע בידכם לדלג מעל הפן הפסימי ולהתמקד בחצי הכוס המלאה.

עקרב-


לחץ מופעל עליכם בהתנהלות היום יומית. מומלץ לעכב דברים חשובים בעבודה ובלימודים, השתדלו להיות ברורים ולא לאבד סבלנות. תקופה טובה להתחבר לדמיון ולהוציא רעיונות לפועל.

קשת-


בתחום הזוגי תתכן תחושה עזה של לחץ וצורך בשינוי. שאיפה לקרבה צעירה. פתאום בני הזוג יראו לכם כבדים. הרצון לפעול ולעשות למען עצמכם חזק ולא מאפשר שיתוף פעולה עם גורמים אחרים. אתם בתקופת צמיחה והתחזקות.

גדי-


בלימה פתאומית, כמעט בכל התחומים. אנרגיה המלווה בהרגשת עייפות וכניעה. התחום הזוגי מעורפל עבורכם כעת. אתם משוועים לאהבה, פיתחו את זרועותיכם וליבכם ותבינו שהיא שם.

דלי-


הנושא הזוגי הרומנטי מביא עימו תדר מעורר ומעודד. יש לשים לב לתנועות גוף ולשמור על גמישות בעיקר הגב. ימים אלה מומלצים לכם למנוחה של כל המערכת האישית הפיסית והמנטלית.

דגים-


ישנה החלטה להרפות מהתעסקות בנושאים של כסף ומתגלה חיבור מיוחד נוסף לפאן המשפחתי. הדרך לבצע עיקוף בימים אלה מסייעת בידכם להתגבר באופן דיפלומטי על לא מעט היתקלויות עם הסביבה הביתית.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש