ברנז'ה – קפה, מטבח וחברים

מאת: אביבה דקל ● 18/2/2015 10:58 ● ערב ערב 2694
צילום: לירון ליבר, רוני בלחסן, יואל מור / במרכז התיירות במקום בו ניצבה בזמנו המסעדה הכשרה 'הללויה', מככב היום בית הקפה ברנז'ה אותו הקימו שני חברי ילדות – כפיר קלרו וגל כהן אכד, שנולדו באילת וגדלו באותה שכונה בעיר. כפיר מוכר לרבים מהימים בהם היה בעלים של המגזין 'פארטי אינפו', ולגל כהן אכד יש דוכן צריבת לייזר בקריסטל בתלת מימד ב'אייס מול', בו תוכלו להצטלם ולקבל את דמותכם חקוקה בקריסטל למזכרת.
ברנז'ה – קפה, מטבח וחברים

לפני כשלוש שנים, גילו השניים שיש להם חלום משותף - לפתוח בית קפה שכונתי, משפחתי ואיכותי כמו שיש בכל עיר גדולה. שנתיים חלפו עליהם בחיפושים עד שמצאו את המקום במרכז התיירות המזוהה ביותר בקרב האוכלוסיה המקומית, מרכז שהיה פעיל בעיקר בשעות היום וירד מגדולתו ובימים אלה עובר מתיחת פנים ושיפוץ רציניים ומחדש ימיו כקדם. אחרי שמצאו את המיקום שנראה להם, עברו עוד כשלושה חודשים בשיפוץ, החלום קרם עור וגידים, ובסוף מרץ 2014 נפתח המקום ואוטוטו השניים חוגגים לו שנה.

'ברנז'ה' הוא מקום מקסים, מעוצב בטעם מאופק, מדוקדק וחם, מחולק כמו דירה שנעים לגור בה - יש מרפסת, יש סלון, יש בר ארוך, ויש שני חדרים נוספים ומשדר חמימות ופרטיות. אם אתה מחפש פרטיות תשב בחדר האחורי או בסלון האחורי, אם אתה רוצה לראות את כל מי שנכנס - שב בחדר הכניסה הגדול או על הבמה הצמודה שאליה עולים בשלוש מדרגות. ואפשר כמובן גם לשבת על הבר.
רוצה לשבת על כוס קפה? אין בעיה, מה גם שהקפה המוגש לכם כאן הוא קפה 'מאורו' אחד ממותגי הקפה המועדפים כיום בתל אביב ושבאילת אפשר לקבל אותו אך ורק ב'ברנז'ה'. רעבים ורוצים לאכול משהו טעים? בחרו לכם משהו מהתפריט. המקום מרוהט ומאובזר בסגנון אורבני- מודרני כמו רבים מבתי הקפה התל אביביים, וכמוהם פותח את דלתותיו בעשר בבוקר ונסגר אחרי האורח האחרון בערך בשעה אחת לפנות בוקר.

את האוכל המעולה שתקבלו כאן מכין לכם השף של המקום ליאור ווהבה, והוא מציע ארוחות בוקר עשירות המוגשות לאורך כל היום והערב ואם אתם לא רוצים ארוחת בוקר, תוכלו לקבל כאן שקשוקה, 'קרואסון ברנז'ה' ממולא גבינת שמנת, סלמון מעושן וביצת עין, מאפה שקדים ועוד. במשך כל שעות היום והערב תוכלו ליהנות מאוכל מעולה כמו כבד קצוץ, סביצ'ה סלמון, 'באבא גנוש', כריכים, סלטים, פסטות, המבורגר מצוין מבשר אנגוס מובחר, שניצל ענק, כבדים, חזה עוף, פרגיות או פילה סלמון ברוטב שמנת וקארי ומבחר קינוחים מעולים, ויש כמובן תפריט אלכוהול עשיר, יינות שונים, בירות מהחבית, שתייה חמה וקרה ועוד. מה שבטוח הוא שרעבים וצמאים לא תצאו מכאן.

בימים ראשון עד חמישי עסקיות צהריים בין השעות 13:00-18:00 החל מ- 39 ₪.

מרכיב חשוב מאד ב'ברנז'ה' הוא נושא המוסיקה המושמעת במקום. המוסיקה נעימה לאוזן והווליום לא מפריע לנהל שיחה. ב'ברנז'ה' מקפידים על מוסיקה האהובה על בני כל הגילאים – מוסיקה של שנות השישים, השבעים והשמונים, ג'אז, פאנק והרבה מוסיקה ישראלית של פעם.
בימי שני מתקיימות במקום הופעות אקוסטיות של אמנים מקומיים ומדי פעם יש הפתעות ומגיעים אמנים ידועים יותר וידועים פחות ממקומות שונים בארץ. בקרוב מתכננים כאן בימי רביעי ערבי שירה בציבור בהם יתמקדו במוסיקה ישראלית של פעם.
ויש כאן גם מסך ומקרן לשידור משחקי ספורט.

העיצוב, האווירה, המוסיקה והאוכל גורמים לכך של'ברנז'ה' לקוחות רבים שהם לקוחות חוזרים המביאים איתם בכל פעם לקוחות חדשים. המקום מקבל פירגון רב ובסופו של דבר מקום נמדד בכך שלקוחותיו חוזרים, מפרגנים ומייחצנים אותו.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


מיקום: מרכז תיירות מפלס מרכזי (מול ה'דה מקס')
טלפון: 08-8649900
פתוח שבעה ימים בשבוע. א'-ו' 10:00-01:00, בשבת 17:00-01:00,
ויש גם משלוחים.
יש אפשרות לאירועים כמו ימי הולדת, מסיבות, ערבים לקבוצות או כל אירוע אחר
תושבי אילת זכאים ל10% הנחה
חפשו אותנו גם בפייסבוק - : ברנז'ה- Branja



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש