תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 7/1/2015 11:30 ● ערב ערב 2688
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים השבוע בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים כרגע במקום המקושר עם יכולת התנהלות נכונה מבחינה כלכלית.

גדי


אתם ילידי יום ההולדת שלוקחים את החיים ברצינות רבה יכולים לנוח כיוון שבאמת נראה שהחיים האישיים והרגשיים שלכם הולכים להשתנות. אתם בדיוק המזל שאכן מכוון גבוה אל החיים ולא מוכנים להסתפק בבינוניות. אתם צודקים ולכן מומלץ לכם בשנה הקרובה לתכנן מטרות משמעותיות שיתנו לכם סיפוק והנאה מתחושת העשייה וימקמו אתכם במקום המכובד בין שאר האנשים שאתם רוצים להשתייך אליהם.

דלי


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם כבר חודש שלם ולכן העשייה שלכם הרבה יותר חזקה ואינטנסיבית מימים רגילים שבהם אין לכם צורך להוכיח את עצמכם. יש לכם יכולת אישית גבוהה יותר מהרגיל בתקופה זו וייתכנו מצבים בהם תחליטו שאתם לוקחים על עצמכם תפקידים פיזיים שדורשים עמידה ביעדים ובמצבי לחץ. אין כמוכם חברים טובים ונאמנים לאנשים קרובים ואשר ראויים לכך.

דגים


אתם נמצאים בחודש שבו מומלץ לכם להסתיר את רגשותיכם האמיתיים עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. בהחלט ייתכן שהיו לכם ציפיות שונות מאחרים בתחומים שונים של החיים, והנה כאשר הדברים הגיעו לרגע של אמת בו הדברים היו צריכים להתברר כרלוונטיים, נוכחתם שאנשים קרובים לא בהכרח מימשו את מה שהבטיחו, עובדה שגרמה לכם לתסכול. זה בדיוק הזמן שלכם לעשות חושבים מחודש על הנסיבות.

טלה


אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית כיוון שוונוס הכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום שיכול להעלות את מעמדכם החברתי והאישי בתוך המסגרת בה אתם חיים. הצורך שלכם לבלוט יהיה מאוד יעיל בתקופה הזו ולכן מומלץ לכם לבדוק עם עצמכם האם מיציתם את כל היכולות שלכם בתחום החברתי כיוון שנראה שהזדמנויות כאלה לא יחזרו במהרה.

שור


נראה שאתם חשים בלחץ של אנשים חיצוניים שמנסים לגרום לכם לפעול מהר יותר ולנסות ולמלא אחר התנאים המצופים מכם על מנת להצליח במשימות אותן אתם אמורים למלא. מאחר ונראה שאתם פועלים בצורה מאוד אינטנסיבית, הרי שבוודאות נמאס לכם שאומרים לכם מה ואיך לעשות, עובדה שיוצרת אצלכם חוסר סבלנות קיצוני לאמירות של אחרים וגורמת אצלכם לעצבנות קיצונית.

תאומים


כל נושא מערכות היחסים באופן האישי והמקצועי עומד עכשיו אצלכם על הפרק בגלל העובדה שאתם מרגישים שאתם בשלים לעשות שינוי בחייכם, אך איכשהו הדברים לא מתנהלים כפי שאתם רוצים. מחויבות אישית לכל נושא שחשוב לכם יהיה מאוד רלוונטי עכשיו עבורכם, אך נראה שלא כל הקרובים לכם מוכנים לכך ואתם יכולים להרגיש מתוסכלים כשהדברים לא זורמים בקצב שאתם רוצים.

סרטן


אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופת מבחן להחלטות ולדרך החשיבה שלכם. מומלץ לכם לבחון את המציאות שאתם חיים בה ולשאול את עצמכם האם אתם פועלים וחושבים נכון. תוכלו לוודא זאת דרך תנאי חייכם הנוכחיים שיתנו לכם את התשובות המתאימות. בהחלט ייתכן שאתם עומדים בפני שינוי מקצועי גדול במיוחד שייקרה באופן פתאומי וללא הכנה מראש.

אריה


הכוכב מארס נמצא השבוע בבית המקושר אצלכם עם תקשורת אישית שלכם אל מול הסביבה הקרובה וגם עם עשייה אישית שנובעת מתוך היחסים שלכם עם הזולת. למרות שתרגישו שאתם פועלים מתוך לחץ ובמידה מסוימת די קשה לכם בגלל שהכל נופל על כתפיכם, זה בדיוק הזמן לנסות ולראות את הדברים בצורה קצת יותר רחבה ולא לתת לכל קושי להפיל אתכם רגשית.

בתולה


הכוכבים בשמיים מבקרים אצלכם בבית העבודה כך שמבחינתכם אתם נמצאים בתקופה שהיא ממש מצויינת עבור התחלה חדשה בנושא המקצועי. זהו זמן אידיאלי לבחון את הנסיבות ולהחליט כיצד אתם רוצים להגיב בנושאים שחשובים לכם. נראה שאנשים קרובים יעזרו לכם ותקבלו את ההכוונה הדרושה על מנת להצליח. מומלץ לכם למהר בעשייה ולא להתמהמה ביישום תוכניותיכם.

מאזניים


על מנת להמשיך ולהתקדם בקצב שאתם רוצים, מומלץ לכם להיות שלמים עם העשייה שלכם ולוודא שגם האנשים בסביבה הטבעית שלכם מרוצים מצורת ההתנהלות שלכם בחייכם האישיים. המאבקים הפנימיים שאתם עוברים לא מקדמים אתכם למקום שבאמת אתם ראויים להימצא בו. היכולת הרוחנית שלכם בתקופה הזו מאוד גבוהה וזה בדיוק הזמן הנכון להשתמש בה על מנת להביא את התוכניות האישיות שלכם להתפתחות.

עקרב


אתם נכנסים לתקופה שבה יעסיק אתכם מאוד הנושאי הכלכלי כיוון שהכוכב סטורן שגורם לקחת אחריות על החיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים, עובדה שמלמדת כי אתם עומדים לעבור שינוי מהותי ביחס לתפיסת עולמכם הכלכלי. ייתכן שהיו לכם תפיסות שגויות ביחס לאיך אתם צריכים להתקדם והנחתם שתסתדרו כמו תמיד, אך הפעם המציאות מראה לכם שאין הדבר כך ואתם חייבים לקחת יותר אחריות אישית.

קשת


הכוכב סטורן נכנס למזל שלכם למשך השנתיים וחצי הקרובות בחודש זה, ועובדה זו מלמדת על כך שזה יהיה בדיוק הזמן בו תקחו אחריות על חייכם ואף על המראה שלכם. תהייה לכם יכולת אישית לעמוד בנטל ובאחריות אישית ולכן כדאי לכם להכין לעצמכם סדרי עדיפויות ולהטיל על עצמכם מטלות למשימות אישיות לפי סדר החשיבות. אין ספק שתעמדו בכולן. נושאי כספים יהיו הדבר הראשון שאותו תצטרכו לשנות.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש