תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 10/12/2014 15:29 ● ערב ערב 2684
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


השבוע נפתח בסימן היכולת הורבלית המצויינת שלכם, כך שבכל פעם שתצטרכו לשכנע את הקרובים לכם לפעול , תצליחו מעל המשוער. נצלו שבוע זה לפתירת קשיים ביחסים.

טלה


אלה מכם שנולדו סביב מחצית המזל עדיין חווים את השינויים ואת הצורך הפנימי הבלתי מתפשר שלכם לעצמאות. אתם בהחלט חושבים נכון רק שמומלץ לכם לא לעשות שום דבר באופן אימפולסיבי, אלא לחכות עם הדברים ולעשותם לאט לאט. השינויים בחייכם עדיין אינטנסיביים ולכן מומלץ לכם לחשוב היטב לפני כל החלטה על מנת שלא תעשו את הדברים בצורה מהירה אך שגויה.

שור


השבוע מתחיל בביקור הירח במזל שלכם עובדה שמלמדת על היותכם רגישים יותר מתמיד ביחס לצרכים האישיים שלכם ובשאלה שלכם את עצמכם, האם אתם מסופקים בכל מה שאתם מבקשים לעשות. הכוכב מארס נכנס אל בית הקריירה שלכם ולכן נראה שתקבלו עוד אחריות בתחומים אלה, אך תרגישו שאתם עושים את הדברים בלחץ ולא מתוך תחושת שמחה. נסו לזרום עם הלחץ ולא להתנגד לו.

תאומים


כוכבים רבים נמצאים בבית השותפויות שלכם במקביל להשפעה של הכוכב יופיטר המביא איתו שפע של אירועים. מאחר וכוכב יופיטר נכנס השבוע לנסיגה, הוא יעצים את העובדה שאתם מאוד מתלבטים ביחס ליכולת שלכם להגיע למיצוי במקום בו אתם נמצאים, בין אם זה אישי ובין אם זה מקצועי. נראה שהסבלנות שלכם עומדת להתפקע לעיתים קרובות מדי ואתם מאוד מתאמצים, אך גם מצליחים לשמור על שלוות נפש חיצונית.

סרטן


הכוכב יופיטר נמצא אצלכם בתקופה הזו בבית הכספים שלכם. ואכן בחודשים האחרונים היו לכם הכנסות משמעותיות, אך במקביל גם הוצאות שלא תיכננתם אותם , אך נאלצתם לבצע אותם בגלל העובדה שארועי החיים היו כל כך משמעותיים שהייתם מחוייבים לעמוד במילה שלכם ולקיים את הבטחותיכם. אתם עוברים שינויים מאוד עמוקים ואינטנסיביים בסגנון תפיסת עולמכם ולכן, חשוב מאוד לשמור על איזון בתקופה זו.

אריה


בשבוע הקרוב יבצע הכוכב יופיטר את תחילת נסיגתו במזל שלכם ולכן אתם המזל שיותר מכולם תחושו בכוונותיו של יופיטר מצד אחד להיטיב איתכם עד מאוד, אך מצד שני יביא לכם את העוצמות החדשות מאוד בגדול כך שלעיתים תצטרכו מנוחה כי לא תוכלו להכיל את כל השפע בבת אחת. זה בדיוק הזמן בו לקחת קצת פסק זמן לעצמכם בצורה מכוונת, כדי לעזור לכם להתמודד עם כל ההתרגשויות.

בתולה


נסיגתו של הכוכב יופיטר בבית תת ההכרה שלכם רק תעצים את היכולת שלכם להיות קשובים לאנשים אחרים באופן שכזה שתוכלו להבין את המניעים הפנימיים שלהם ובדרך זו גם תוכלו לעזור להם כפי שאתם רוצים. באותו הזמן , תוכלו גם לעזור לעצמכם כיוון שזה בדיוק השלב שבו תוכלו לעשות שלום עם עצמכם ועם נושאים שכבר הרבה זמן אתם מרגישים מתלבטים או חסומים לגביהם.

מאזניים


במהלך כל השבוע הקרוב תהיו מאוד עסוקים בצורך שלכם להיות יצירתיים וביכולת שלכם להחצין את עצמכם בתחומים השונים של החיים ובעיקר אלה הדורשים שאר רוח. אלה מכם שיש לכם ילדים תוכלו להיעזר בהם בכל המקומות בהם אתם עדיין לא מרגישים בטוחים וצריכים עזרה. בכל מקרה, מבחינה פיזית תרגישו שאתם מקבלים כוחות לבצע את התוכניות שמזמן רציתם, אך התעכבו לכם.

עקרב


נראה שהנושא הכספי עדיין ממשיך להטריד אתכם כיוון שלא נראה שחל שינוי משמעותי בדרך ובסגנון חייכם . לא בטוח שכל המקורבים לכם מוכנים להמשיך ולהקשיב לסיבות שאתם נותנים לכולם ובעיקר לעצמכם בנוגע להתנהלות שלכם. הכוכב מארס שיימצא במזל דלי במשך כל החודש הקרוב שהוא גם בית המשפחה שלכם, יכניס אתכם ללחץ אך גם לעשייה, וזה למעשה הדבר הטוב שיקרה לכם החודש.

קשת


ניתן להגיד שאתם נמצאים בחודש יום הולדת שהוא גם חודש שבו יתרחשו הרבה אירועים טובים ומשמחים עבורכם. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם כך שזה מלמד על התרחשויות חביבות שיתרחשו תחת השפעת הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים והן על כספים. גם כוכב התקשורת שיהיה במזל שלכם, ייתן לכם את כל היכולת והעוצמה הדרושה להביע את עצמכם בדרך שתבחרו לעשות זאת.

גדי


בשבוע הקרוב יתעורר בית הכספים שלכם ויישאר שם גם במשך כל החודש הקרוב. נראה שאתם עומדים להיות מוטרדים מכך שיש לכם התחייבויות כספיות, אך עדיין אינכם יודעים כיצד תצליחו להתגבר עליהם ולעשות הכל בזמן כפי המתוכנן. מומלץ לכם לשתף רק אנשים שאתם סומכים עליהם בתוכניות שלכ, כיוון שכל השאר שממילא לא יכולים לעזור לכם, אין טעם לשתף אותם במה שעובר עליכם.

דלי


הכוכב מארס עבר מהשבוע למזל שלכם וכך יישאר במהלך כל החודש הקרוב. זה בדיוק הזמן שבו תרגישו הרבה יותר אסרטיביים ועומדים על הרצונות שלכם בכל פעם שתחשבו שאולי מישהו שולל מכם זכות כלשהי. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר להחצין את היכולות שלכם, ולא לפחד להראות גם לאחרים שאתם מאוד נחושים לעמוד בכל תוכניותכם ולסיימם בזמן.

דגים


הכוכב מארס נכנס אצלכם לבית תת המודע כך שבתקופה הקרובה תהיו הרבה יותר קשובים לצרכים הפנימיים שלכם ולא תהיו מוכנים לקבל תשובות שטחיות כתוצאה סופית לאירועים שהתרחשו בחייכם. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להחליט מהו הדבר הנכון לכם, כדי לדעת מהו הכיוון שאליו אתם שואפים וחותרים אל האמת הפנימית. ייתכן ותרגישו פעמים של חוסר מנוחה, ולכן יהיה זה גם נכון לעסוק בפעילות ספורטיבית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש