ואף על פי ג'אז

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/8/2014 15:22 ● ערב ערב 2666
למרות המצב הביטחוני בארץ, פסטיבל הג'אז המסורתי באילת יתקיים כמתוכנן בין התאריכים 24-27 באוגוסט. שני משתתפים בלבד ביטלו את הגעתם, בהנהלת הפסטיבל מחפשים בימים אלו מחליפים
ואף על פי ג'אז

זו לא פעם ראשונה שהמצב הביטחוני בארץ מעיב על קיומו של פסטיבל הג'אז שחותם את חופשת הקיץ. בסוף השבוע האחרון ביטלו שניים מהמופיעים- טרנס בלנשרד ומרקוס סטריקלנד את השתתפותם בפסטיבל בשלב המצב הביטחוני בארץ.
ואולם השבוע ממהרים מפיקי פסטיבל הגא'ז להרגיע ומבהירים כי הפסטיבל יתקיים כמתוכנן. ממשרד ההפקה של הפסטיבל נמסר השבוע כי המנהלים האמנותיים, דובי לנץ ואלי דג'יברי, מקבלים בימים האחרונים פניות רבות מאמני ג'אז בינלאומיים אשר מביעים את רצונם להגיע לארץ ולהופיע מתוך הכרה בחשיבות קיום הפסטיבל. בימים אלו בוחנים המנהלים האמנותיים את ההצעות ומחפשים את המחליפים במשבצות החסרות. בימים הקרובים תצא הודעה מסודרת על ההופעות אשר יחליפו את המופעים שבוטלו. על פי המתוכנן, בפסטיבל הקרוב ייקחו חלק: דיאן שור, ד"ר לוני סמית, לני אנדרדה, פרד הרש, חמישיית עומר אביטל, אנטואן רוני, מוריס אל מדיוני עם עומרי מור, קלי לי אוונס, לוס הצ'רוס, יונתן אבישי, איריס ועופר פורטוגלי עם יוסי פיין ובן אילון, שלישיית עופר גנור, מארינה מקסמיליאן והרכב הוטל חליג'י של עמוס הופמן ורחלה.
בפרטי התוכנית המלאה ובפרטים נוספים ניתן להתעדכן באתר פסטיבל הג'אז http://www.redseajazzeilat.com

הפסטיבל מתקיים בתמיכת עיריית אילת, משרד התרבות והספורט, משרד התיירות, המשרד לפיתוח הנגב והגליל ,התאחדות המלונות אילת נמל אילת, וחסויות מסחריות.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש