קינן חשמל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/8/2014 14:01 ● ערב ערב 2666
מחפשים חשמלאי מוסמך, שעוסק בכל סוגי עבודות החשמל, שהמקצועיות יחד עם אמינות ונאמנות הולכות איתו לאורך כל הדרך ולא כקלישאה, אחד כזה שרואה רק את טובת הלקוח לנגד עיניו, אדם שעזרה לזולת היא נר לרגליו בכל תחום?. הגעתם למקום הכי נכון - 'קינן חשמל'
קינן חשמל

ילדרים קינן, בעל חברת 'קינן חשמל', הוא כבר אילתי בדם. לאילת הוא הגיע לפני 21 שנה, התאהב בה ומאז הוא כאן כדי להישאר. קינן מצוי בתחום האחזקה מאז זוכר את עצמו. ברזומה שלו תמצאו בין היתר: 13 שנות עבודה במלון 'שלום פלאזה', במלון 'ויסטה', שנים ב'מול הים' וגם עבד במסוף 'רבין' כראש צוות אחזקה וגם כחשמלאי המסוף (מרגע קבלת התעודה). קינן: "הביני, תמיד רציתי ללמוד חשמל, זה עניין אותי מאוד, וכמו שאני פדנט בכל מה שאני עושה, למרות ידע ונסיון בתחום, רציתי לעשות זאת מסודר, עם תעודה". אמר וגם עשה. ב- 2006 החל את לימודי החשמלאי המוסמך ב'עמל הישגים' אילת. ב- 2008 קיבל את תעודת עוזר חשמלאי וב- 2012 – קיבל את התעודה המיוחלת. "עשיתי את לימודיי לאט לאט, קחי בחשבון שבשום שלב לא הפסקתי לעבוד, אז זה לקח יותר זמן, אבל הסבלנות היא תכונה מושרשת בי, ואני מאמין שכל דבר מגיע בזמן שלו".
והזמן הגיע, ולפני יותר משנה, יצא קינן לדרך אופטימית וחדשה ופתח את העסק העצמאי שלו 'קינן חשמל' בשעה טובה ומוצלחת, והוא מאוד מרוצה ומודה: "מסתבר שהפרסום בעיתון עובד, אני מקבל קריאות רבות, אפילו בלילה לתקלות, כמו עזרה ראשונה, אני נענה לכולם, גם אם זה עזרה טלפונית, בה ניתן לפתור הרבה פעמים את הבעיות ללא צורך בביקור. כי כמו שהבנת, אני איש שאוהב לעזור לזולת, זה טבוע בי, זה חלק אינטגרלי מהאופי שלי, טוב לי כשטוב לאנשים. אני עושה עבודה יסודית, מקצועית, בסבלנות ולא מסתכל על השעון".
'קינן חשמל' נותן אחריות על כל עבודה, והמחירים – נוחים והוגנים. 'קינן חשמל' מעניק בדיקת הארקת חשמל חינם.

ליצירת קשר: 052-6003893.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש