זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 6/8/2014 09:56 ● ערב ערב 2666
מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה-


כסף חשוב לכם. חשוב בעיקר לדעת שהוא בהישג יד מיידי והקלפים שלכם מפנקים בתחום זה. השליטה בידכם שוב, בכלל זה מתאפיין מוטיב של רכישות מפנקות, בילוי במסעדות, אירוח והתארחות. לבנות מזל טלה ישנה אזהרה מפני בעיה בריאותית בכל הקשור לבטן התחתונה או לרחם. מומלץ לא להזניח ולו בעיה קטנה. המלצה נוספת ניתנת לכם בנוגע לזוגיות, אל תפילו על בני זוגכם את עייפותכם.

שור-


מפגשים עם אנשים שונים עשויים לתרום לשינוי בתפיסת עולמכם, וקיימת הזדמנות להרחיב את האפשרויות ולהיעזר בהם לקדם את המטרות. מחשבות לגבי שינוי עשויות לעלות, ייתכן שזהו רעיון שאתם עוסקים בו כבר זמן מה, אבל עכשיו יהפוך פתאום דחוף וחשוב. צפויות הצעות עבודה המזכירות לכם תחום בקריירה שכבר עסקתם בו בעבר.

תאומים-


אל תהססו להעניק ולהקריב כדי שתוכלו גם ליטול ולקבל. התמודדות בריאותית מציקה מעט, תלחיץ בתחילה, אך לקראת סוף השבוע המתח יפסק ותשובו לעצמכם. קומו ולכו לאדם שאתם כה משוועים לפגוש ולחבק. נוסטלגיה ומכרים מהעבר יחממו את הלב. טיולים ונסיעות קצרות ומפתיעות צפויות בשבוע זה.

סרטן-


אינכם מרגישים נכון בנוגע למקום שבו אתם נמצאים בתקופה האחרונה. ישנו בלבול רב סביב פעולות שעליכם לבצע לאלתר. מומלץ לכם לשאת את עינכם מתוך הצער, כי אז תגלו שישנן אפשרויות למכביר הן בתחום העבודה שהוא כרגע נושא מאוד מכביד, והן בנושא הזוגי שאפוף כעת בערפול מסורבל.

אריה-


מפגשים רומנטיים שהיו אמורים להיות קלילים ושוטפים, עשויים להפוך לפתע לקטעים בעלי אופי רציני ומשמעותי. לכאורה נראה כי בחרתם להרפות .דבר זה ישרת את כל הצדדים ואתם תקצרו פירות. יחד עם זאת, לא כדאי למהר להגדיר את המתרחש, אלא לאפשר לרומנטיקה לסלול לכם את דרכה ללב. הזוגיות המשעממת, זו שאתם בורחים ממנה, תתברר כראויה.

בתולה-


נראה שהבתולות יוצאים כעת ממצב רדום ואינכם יודעים להחליט על איזה צד אתם רוצים להתעורר. סופה אשלייתית מאפיינת את התקופה. הרעיון מהבהב ומבריק אך הינו כשל ברק בשמיים חייו יכולים להיות קצרים. מוטב שתאפשרו לימים אלה לחלוף מבלי שתבצעו פעולות שלא ניתן יהיה לחזור מהם. מתח ועצבנות עלולים ללוות אתכם בבית או במסגרת המשפחתית, אלה נובעים משינויים המתרחשים עכשיו בחייכם ומהתחושה שישנן עובדות, גם אם לא נעימות המונעות בעדכם כל דרך פעולה.

מאזניים-


אווירה טובה בסביבה העסקית, שינוי מבורך בתחום העבודה מובטח. ישנו מוטיב של ניהול ושליטה. הבמה שלכם. גם הנושא הזוגי נמצא אצלכם על המפה שועטים קדימה עם רעיון לכסף. מובילים את הזוגיות לזווית שונה ומיטיבה. אזהרה לבעיות בריאות הקשורות לכלי הנשימה.

עקרב-


ימים אלה מעניקים לכם רוח גבית. רעיון או הצעה עסקית שפקפקתם בהם מתחילים להתברר כמכרה של זהב. הגיע הזמן שתתחילו להקשיב למחשבה האישית ולאינטואיציה. התחושה השקרית של בדידות שליוותה חלק מהעקרבים, מתרחקת ומפנה את מקומה לאנרגיה גדושת אהבה וחיזור. גם התחום הכספי מבטיח שיפור משמעותי. ישנו רעיון לנסיעה או יציאה למסע מיוחד ויוצא דופן במהותו. שינויים ופריצת דרך משמעותית.

קשת-


התדמית הקרייריסטית תסייע לכם לחדש ולרענן קשרים שהסתבכו. התמודדות הקשורה לתחום הזוגי מתאפיינת באי הבנות מרגיזות ותסכול. בימים אלו אתם חסרי סבלנות, ויתכן שהלחץ המופנה כלפיכם להסברים ולתשובות שטרם החלטתם עליהם יכניסו אתכם ללחץ מיותר ולרצון לברוח ממתן תשובות. לקראת סופשבוע התמונה מתבהרת והקלפים מלמדים שהכל בא על מקומו בשלום. מקומות השופעים אווירה נוסטאלגית יעזרו לכם בהעמקת קשר עם אדם נחשק.

גדי-


הקלפים מלמדים על התלבטות בתחום העבודה בין שני נושאים שאתם עוסקים בהם בו זמנית, ולמרבה הפתעתכם, יתכן נושא שלישי.
קוטביות ופירוד בעסקים עלולים לעמוד לכם לרועץ, אך תוכלו להימנע מזה אם תשכילו להתחבר לאהבה. לגדיים מובטח שבוע רומנטי במיוחד. הצעות נישואין, אהבה וחיזורים. פעולות הנולדות מתוך אמיתות שצמחו בבטנכם מזה זמן רב. אתם מוציאים לפועל ולעשייה את מה ששמרתם כרעיון בלבד.

דלי-


פרשייה רומנטית ועסיסית מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו היקר לכם. המוטיב המוביל את הדליים החוצה מתוך המסגרת הביתית בא מתוך צורך לחופש וחוסר רצון להתמודד עם בעיות פשוטות. הקלפים מספרים על בעיות הקשורות לצנרת. נזילות בבית או ברכב ולחלקכם אפילו תתכן נזלת מטרידה.
האנרגיה שלכם ירודה מפאת עייפות. מומלץ לכם בימים אלה לצאת להתבודד בטבע.

דגים-


תשומת לב רבה מן הרגיל. בימים אלו מלווה את הדגים תחושה נהדרת הנובעת בעיקר מתוך התא המשפחתי. ישנו מוטיב חזק של שליטה בחיי היום יום ורצון מדויק לשלוט בנעשה. תמיכה מצד המשפחה פותחת עבורכם ערוץ חדש לקראת פעולות שילוו את חייכם שנים רבות. הקהילה המשפחתית התומכת תהווה קרקע פורייה להיערכות מחודשת ברוב התחומים. הקלפים אופטימיים ומורים כי ישנה תחנת ביניים מוארת לכל אלו שטרם מצאו את דרכם וייעודם גם בתחום העסקי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש