בלונים הם אהבה

מאת: אביבה דקל ● 6/8/2014 09:47 ● ערב ערב 2666
כולנו אוהבים בלונים, תינוקות, ילדים בכל הגילאים וגם מבוגרים – הם צבעוניים, יפהפיים ומשמחים ואפשר לבטא הכל באמצעותם ובעיקר את המילה אהבה. ב'בלונים' כבר מכינים לכם שפע הפתעות ומתנות כדי לשמח ולרגש את האהובים עליכם בט"ו באב, חג האהבה החל השנה ביום ב' 11/8/14 לפי הלוח האזרחי
בלונים הם אהבה

לימור ושלומי הם אמני בלונים, אוהבים בלונים והפכו אהבה זו למקצוע ולדרך חיים. השניים עוברים קורסים והכשרות בנושא עיצוב ופיסול בבלונים בבתי הספר לעיצוב בבלונים מהטובים בעולם, כי לדעתם בלונים הם לא רק שעשוע ואהבה, כי אם מקצועי רציני ותמיד יש עוד מה ללמוד ותמיד יש חידושים מקסימים בתחום להביא לציבור האילתי.

חברת 'בלונים' פועלת גם בתחום עיצובים מסחריים, עיצובי אירועים, עיצובי קידום מכירות, עיצובים אישיים ועוד. לכל אירוע הם מביאים איתם ניסיון עשיר בהתאמת עיצובים אמנותיים לאירועים כמו חתונות, ברית/ בריתה, בר/בת מצווה, ימי הולדת או כל אירוע אחר והכל במחירים שווים לכל כיס.

מדי שנה, לקראת כל חג, מצטיידים ב'בלונים' במבחר ענק של בלונים בצורות ובצבעים ובסידורים מרהיבים וגם בכל דבר אחר העשוי לשמח ולהתאים לחג, אבל יום האהבה הוא חג שאותו חוגגים ב'בלונים' בגדול במיוחד שכן בלונים כמו אהבה – מרגשים, צבעוניים וגורמים להרגשה טובה. מה יפה יותר מלשלוח או להביא ליום האהבה משלוח בלונים בצרוף ממתקים, יין, שמפניה או מארז מפנק? וב'בלונים' יודעים בדיוק להתאים את המתנה לטעמכם ולתקציבכם. ב'בלונים' תוכלו לשמח את אהוביכם במחירים סבירים מאד.

"המטרה שלנו", אומרת לימור, "שכל מי שנכנס לחנות שלנו יוכל למצוא אצלנו משהו שישמח אותו במחיר שהוא יכול לעמוד בו".

וזה מה שהכינו לכם לימור ושלומי ב'בלונים' לקראת חג האהבה:

*בלונים בכל צורה – החל מבלון בודד בצורת לב אדום, דרך עיצובי בלונים בגדלים שונים וכלה בחדרי אהבה רומנטיים בעיצובים שונים.

*סידורים וזרים של פרלינים איכותיים או סוכריות גומי וגם כלים מלאים בממתקים שאפשר להוסיף להם בלונים צבעוניים.

*מארזי ממתקים ושוקולד בקופסאות מרהיבות עם או בלי דובוני אהבה.

*ממתקי מרשמלו בצורת לב, סוכריות בצורת לב, בקבוקים מלאים בשוקולד איכותיים.

המבחר הוא כמעט אינסופי ואפשר להרכיב סידורים באין סוף אפשרויות העולות על הדעת.
אפשר להזמין בטלפון או לבוא להתרשם ולהרכיב משהו מיוחד בעזרת הצוות המנוסה המקצועי והחם של 'בלונים' ולהגיש אותו לאהוביכם במו ידיכם או להפתיע אותם במשלוח. בכל מקרה התוצאה תהיה מושלמת.

אז למה אתם מחכים, יום האהבה כבר בפתח, אז הרימו טלפון או גשו ל'בלונים', ליהנות מהמבחר, הצבעים והצורות ולבחור בעזרת הצוות של 'בלונים' משהו שישמח גם אתכם וגם את מקבל מתנת האהבה שלכם.

תמונת כתבה


'בלונים'
שד' התמרים 235/4 אילת
טל': 08-6333933, 08-6370637,
054-2386623. פקס: 08-6325914
www.balloonim.co.il
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-20:00 שישי 09:30-15:00
לרשותכם תמיד במענה קולי בכל שעה ובכל יום
חפשו אותנו בפייסבוק "בלונים עיצובים אומנותיים"



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש