שוקו פאי זהירות ממכר

מאת: אביבה דקל ● 4/8/2014 09:24 ● ערב ערב 2665
מתחשק לכם מאפה טעים, טרי ומענג?. רוצים לשבת עם חבר או חברה בפינת חמד חביבה וליהנות מקפה טעים ומהביל, כשריחות אפייה משכרים אופפים אתכם?.ומה על עוגת יום הולדת שלא תרצו להפסיק לאכול?. את כל אלו ועוד הרבה הפתעות תמצאו ב'שוקו פאי', קונדיטוריה איכותית ובית קפה במרכז 'הוכמן'. קטן, קטן, אבל גדול
שוקו פאי זהירות ממכר

במקום מרכזי באילת, במרכז 'הוכמן', נמצאת 'שוקו פאי' -קונדיטוריה איכותית ובית הקפה של תמי ביטון, מקום בו תוכלו לשבת וליהנות ממאפים משובחים ומקפה מצוין – בית קפה חביב שגדולתו, לדברי לקוחותיו, בכך שהוא קטן, אינטימי ויפה וכל מה שמוגש בו מאוד טעים לחיך.
'שוקו פאי' הוא סוג של הגשמת חלום לתמי. מאז שהיא זוכרת את עצמה אוהבת תמי לאפות ולבשל. כילדה נהגה לעמוד לצידה של אמה במטבח ובכל פעם שאמא אפתה עוגה או עוגיות, עזרה במלאכה. אמא תמיד שיתפה פעולה עם הקטנה והעוגות והעוגיות שיצאו ממטבחה היו תמיד פרי עבודה משותפת של השתיים. מהר מאד ידעה תמי שמה שהיא רוצה לעשות כשתהיה גדולה הוא שיהיה לה מקום משלה בו תוכל לפנק אנשים בעוגות ובעוגיות שלה.

אבל בחיים חלומות לא מתגשמים כל כך מהר. תמיד יש דברים אחרים שקורים בדרך אל החלום.
בגיל 27 נישאה לשמעון. לזוג נולדו שלושה ילדים מקסימים שהיו זקוקים לתשומת לבה של אמם והחלום על הקונדיטוריה ובית הקפה נשאר על המדף. אולם, בין הטיפול בילדים, בבית ובמשפחה לא הפסיקה תמי לאפות ולפנק את כולם. התחילה להכין ולמכור מהבית עוגות, עוגיות ופרלינים ולשווק ברי שוקולד וברים מתוקים ומלוחים לאירועים, וכמובן נוכחה לגלות שהלקוחות מרוצים. כל אירוע גרר אחריו לקוחות חדשים מבין האורחים שהיו באירוע או מאנשים ששמעו עליו. שמה עבר מפה לאוזן והמוניטין של תמי ביטון גדל עם הזמן.
לפני ארבע שנים, החליטה תמי שהגיעה העת להגשים סוף סוף את החלום שלה. כצעד לקראת הגשמת החלום, נרשמה לקורס קונדיטוריה בשלוחה של אוניברסיטת 'בן גוריון' באילת תחת שרביטו של המורה אבי אלימי. הקורס ארך שנה, ותמי העשירה את הידע הרב שכבר היה לה ממילא. זמן מה המשיכה לעבוד מהבית עד שלפני כשנה החליטה שהגיע הרגע ופתחה את בית הקפה וקונדיטוריית הבוטיק שלה במרכז הוכמן.
למען הגשמת חלומה החלה תמי לעבוד סביב השעון, יש לציין עם המון עזרה ותמיכה מבני המשפחה הקרובה.
תמי עובדת עד שעות מאוחרות, מכינה הכל בעצמה - רטבים, מליות, בצקים, עוגות, עוגיות, פרלינים, קינוחים ועוד המון המון הפתעות מחומרי גלם איכותיים בלבד.
כמו כן ניתן למצוא בקונדיטוריה שלה, פינוקים ללא סוכר, פינוקים ללא גלוטן, ומכאן- השמים הם הגבול...
עד מהרה נוספו ללקוחות הוותיקים שהכירו את תמי, לקוחות חדשים רבים שהגיעו לבית הקפה שלה הן במקרה והן משמועות על טיב המקום.

בחלל הממוזג של בית הקפה וגם על המרפסת החביבה תוכלו להנות מהפסקה קצרה מעיסוקיכם ולהתפנק במאפה משובח וספל קפה שיוגשו לכם כשהם מלווים בחיוך.
במטבח המאובזר שמאחורי הדלפק ומכונת הקפה, ממשיכה תמי לייצר, לאפות ולהפיק בהזמנה מראש ברים מתוקים/מלוחים וברי שוקולד לאירועים כמו בר/בת מצווה, בריתות, ימי הולדת, השקות, פתיחות עסקים וקבלות פנים. בהפקה מכל סוג תדאג תמי לכיבוד עשיר וטעים כמו קישים, פשטידות, פוקצ'ות, פיצות, מאפים מלוחים למיניהם, בר קינוחים מרהיב וכל המתבקש, וכמובן שהכיבוד יוגש בצורה אסתטית ויפה. מובטח לכם שאם צוות 'שוקו-פאי' הוא זה שאחראי על הכיבוד באירוע שלכם, גם אתם וגם האורחים תהיו מרוצים. (תדמית)

’שוקו פאי’ – כשר חלבי בהשגחת רבנות אילת
כתובת: מרכז הוכמן רח' מדין
טל: 08-8566878
פתוח: א'-ה' 08:00-19:00, שישי 08:00-14:00
שבת סגור.
טלפון להזמנות לאירועים - תמי: 052-8872752



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש