ליאור פולק - מספרה. מורן חן - מכון יופי- השילוב המנצח

מאת: אביבה דקל ● 4/8/2014 09:22 ● ערב ערב 2665
בפברואר 2014, פתח ליאור פולק את המספרה החדשה שלו במרכז עובדיה, וחברה אליו מורן חן הקוסמטיקאית שמכון היופי שלה יהיה מעכשיו בתוך המספרה של ליאור. ליאור פולק ומורן חן, אנשי מקצוע מנוסים מאד, כל אחד בתחומו, ואם הם מטפלים בכם, מובטח לכם שתהיו מרוצים. המספרה של ליאור
ליאור פולק - מספרה. מורן חן - מכון יופי- השילוב המנצח

המספרה החדשה גדולה ומרווחת, מוארת ומעוצבת בסגנון אורבני מודרני – עדכני, יעיל, נוח ונקי מקישוטים מיותרים ויש בה שלוש עמדות ספר בהן יעבדו לצידו של ליאור שני ספרים נוספים. עיצוב המספרה הופקד בידי עמוס דוד, אדריכל אילתי מוכשר והתוצאה – מקום יפה שהאווירה בו פונקציונלית, נעימה ומחבקת. ליאור פולק הוא ספר מנוסה שברזומה שלו עשרים שנות ניסיון ומוניטין מעולה והוא מומחה בכל סוגי טיפולי השיער – תספורות, תסרוקות, תסרוקות כלה, כימיה ברמה גבוהה (צבע, גוונים), החלקות, תוספות שיער ושלל טיפולים לשמירה על בריאות השיער. במספרה של ליאור משתמשים אך ורק בחמרים של החברות המובילות בעולם כגון: לוריאל, שיסיידו, פול מיטשל ועוד רבים וטובים.
חדש במספרה של ליאור פולק – החלקה ללא פורמלין מאושרת על ידי משרד הבריאות.

במספרה של ליאור פולק מקפידים מאד על שירות ללא דופי ועל אמינות ועושים הכל כדי לשמור על בריאות השיער של הלקוחות. ליאור קשוב מאד לרצונותיה של הלקוחה, אמנם ינסה לשכנע אותה לשנות את דעתה אם לדעתו התסרוקת, הצבע או התספורת שנבחרה על ידה אינם מתאימים לאופי שערה ואינם הולמים אותה. אבל בסופו של דבר, הלקוחה היא הקובעת.

המכון של מורן


בירכתי המספרה מובילה דלת אל מכון טיפולי היופי של מורן חן. המקום צבוע בצבעי שמנת ומעוצב בסגנון פרובאנס ובו תקבלו בפרטיות מוחלטת ובאווירה ביתית חמה טיפולים כגון: בנית ציפורנים מיוחדת הנקראת אקריג'ל הבנויה על חצי אקריל וחצי ג'ל ונותנת אפקט של היופי של הג'ל עם החוזק של האקריל, לק-ג'ל גם לציפורן טבעית וגם לציפורן מלאכותית, איפור קבוע, איפור מקצועי, הדמיית שיער לנשים ולגברים, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה בכל חלקי הגוף והסרת שיער בתכשיר ללא מכשיר המתאימה לכל סוגי השיער. במכון של מורן תוכלו ליהנות גם מהסרת שיער ב-I.P.L אחד המכשירים החדישים בשוק ללא כאבים וללא ג'ל. אבחנה מקצועית של סוג השערה לפני כל טיפול.
מורן היא קוסמטיקאית ותיקה העוסקת במקצוע בהצלחה מרובה מזה שש עשרה שנים ודואגת להשתלם, ללמוד שיטות חדשות וחומרים חדישים ולהתעדכן כל הזמן.

פינוקים מיוחדים לכלות


דגש מיוחד שמים ליאור פולק ומורן חן על השירות הניתן לכלות. השניים הרכיבו חבילה מיוחדת לכלות הכוללת איפור, תסרוקת ומניקור והכל במחיר סביר מאד. בנוסף יכולות כלות ליהנות גם שירותים קוסמטיים שונים במחירים אטרקטיביים. השירות שמקבלות הכלות אצל ליאור ומורן הוא אישי וצמוד, ואפשר ליהנות ממנו במספרה ובמכון או בשירות עד חדר המלון או עד בית הלקוחה.
המחירים גם במספרה וגם במכון היופי הם נוחים במיוחד. האווירה נעימה וחמה והשירות מקצועי ואדיב. אם טרם ביקרתם במספרה של ליאור ובמכון של מורן, אתם מוזמנים לבוא וליהנות משירות מעולה ומצוות מסור שידאג לכך שתצאו מכאן מרוצים מאד מהטיפול שקיבלתם.

כתובת: מרכז עובדיה, גרופית 5,
מספרה:
טלפון: 08-6710006, נייד 0577621214.
פתוח: ימים א,ג,ד,ה 09:30-20:00
יום ב' 15:00-20:00
שישי 09:30-15:00

מכון היופי:
טלפון: 0504444278
פתוח: א'-ה' 09:30-14:00 ו 16:00-20:00, שישי: 09:30-14:00.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש