יהדות

מאת: או-מד מדיקל ● 31/7/2014 09:15 ● ערב ערב 2665
בס"ד / מאת: הרב דוד שנה
יהדות

פרשת 'דברים'


המלחמה בעזה תופסת תאוצה, חבל רק שלמנהיגים שלנו לא היה את העוז להורות לצה"ל מההתחלה למוטט את שלטון החמאס, ובמקום זאת הם מעדיפים "עליית מדרגות", ובעצם מאפשרים למחבלים להכתיב את הקצב. חבל כי ההססנות הזאת עולה לנו בדם חיילנו. בהפטרה של השבת, הנביא ישעיה מוכיח את מנהיגי דורו שהון כולם:" שריך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים". הם לא שומעים את זעקת היתומים, ובכי האלמנות לא מעניין אותם. מה נאמר, אין כל חדש תחת השמש, אטימות של המנהיגים. מנגד, ניצבים מחבלי החמאס והרשעות הפלשתית, שטוענים על בעלותם על ארץ ישראל. צריכים אנחנו לדעת שארץ ישראל היא של עם ישראל בלבד. אנחנו הריבונים הבלעדיים והיחידים על כל ארץ אבותינו, "מנהר מצרים עד נהר פרת". זוהי הבטחה ומתנה מהקב"ה, והיא לא תופר ולא תשתנה לעולם. דבר אלוקינו קום יקום על אפם וחמתם של שונאי ישראל. המציאות שהייתה לפניי 2000 שנה שגרשו את אבותינו מביתם ובמקומם הסתננו לארצנו מחבלים ממדינות ערב לא משנה את העובדה שהארץ הייתה שלנו ותישאר שלנו לנצח. בדיוק כמו שאף אחד לא מעלה בדעתו להתייחס ברצינות לטענות המסתננים מאפריקה במידה ויאמרו שהארץ היא שלהם ושיש להם זכויות קניין בה, כך בדיוק אנחנו צריכים להתעלם מכל דברי ההבל של הערבים על כל מיני טענות הזויות של בעלות על הארץ. לא הייתה ולעולם לא תהייה מדינה פלסטינית!!! אין 2 מדינות ל2- עמים, ואין דבר כזה מדינה דו- לאומית. יש רק- ארץ ישראל לעם ישראל. ולמי שזה מפריע יש 2 אופציות לעזוב את הארץ או להתאבד. העובדות מדברות בעד עצמם , חזרנו לנחלת אבותינו ונשיך להיאחז בה בכל כוחנו גם אם כל אומות העולם יקומו עלינו. ה' אתנו. תופעת ההסתננות לארץ ישראל החלה עוד מזמן בית המקדש הראשון כאשר סנחריב מלך אשור הרשה לעצמו להגלות עשרה מתוך שנים-עשר שבטים, ובמקומם שלח תושבים מכלכותה שיבוא לגור כאן בארץ, אחריו בא נבוכדנצאר. מלך בבל החריב את בית המקדש וגרש את יתר היהודים לגלות. ומאז חורבן בית המקדש הראשון שחל בתשעה באב, לא ידעה ארצנו הקטנה יום אחד של שקט, וריבונות יהודית מוחלטת על כל שטחי הארץ.
שבעים שנה לאחר החורבן הראשון הצליחו היהודים לשוב לארץ ישראל ולבנות מחדש את בית המקדש, אך ריבונות אמיתית וחופש מדיני מוחלט לא היו יותר מנת חלקנו, וכך לאחר 420 שנים החליטו הרומאים להחריב שוב את בית המקדש ביום תשעה באב ולגרש את כל היהודים מארץ ישראל, וליישב במקומם גויים מכל רחבי המזרח התיכון ומאירופה.
תשעה באב הוא יום החורבן הלאומי של עם ישראל ושורש כל הצרות שלנו בכל הזמנים, ומאז יצאנו לגלות ועד לימינו ממש עדיין אין אנו יכולים להיות האדונים המוחלטים על ארץ ישראל וכל גוי בעולם מרשה לעצמו להחליט על גורל עמנו וארצנו.
אכן תשעה באב הוא יום קשה, ובפרשת 'דברים', שנקרא בשבת הקרובה משה רבנו מוכיח את עם ישראל על חטא המרגלים שבו בכו עם ישראל על-כך שהם יצטרכו להיכנס לארץ-ישראל, הבכי והחטא היה בליל תשעה באב, ואמר הקדוש ברוך הוא לישראל, אתם בוכים בחינם בלי סיבה בליל תשעה באב, אני כבר אתן לכם סיבה אמיתית לבכות בכל תשעה באב בכל הדורות.
האחדות ששוטפת את ארצנו מאז חטיפת שלושת הנערים והיציאה למבצע " צוק איתן " מביאה בשורה גדולה של אהבת ישראל ותיקון החטא של שנאת חינם. יש עוד דרך להביע אחדות מי שמתענה ובוכה ביחד עם כל עם ישראל ביום תשעה באב, שיחול ביום שלישי הקרוב, מתחבר לצער האומה, ומשתתף בהפגנה הגדולה האמיתית שבה אנו מבקשים מהקדוש ברוך הוא שיביא לנו את הגאולה השלימה, בבניין בית המקדש, ונחזור להיות הריבונים הבלעדיים על ארץ אבותינו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש