הכל לילד תחת קורת גג אחת

מאת: אביבה דקל ● 25/6/2014 19:05 ● ערב ערב 2065
בחנות הכל לילד ולבית תמצאו הרבה דברים טובים שצריכים תמיד לבית, וגם הרבה מוצרים לילדים בגילאים שונים. הכל במחירים סבירים שווים לכל כיס.
הכל לילד תחת קורת גג אחת

עד לפני שבע שנים התגוררו פיני וירדנה כהן בעלי החנות, בבאר שבע, ונהגו להגיע כמעט בכל סופשבוע לאילת. הם נהנו מהים והמלונות וגם הסתובבו בעיר. בביקורים תכופים אלה זיהו השניים צורך בחנות שאפשר למצוא בה כמעט כל מה שצריכים לילדים, והם בהחלט יודעים מה ילדים צריכים ורוצים, שכן הם הורים לששה ילדים. משזיהו את הצורך ואת הפוטנציאל שבחנות כזו, הם ירדו לאילת ופתחו במרכז רזין את 'הכל לילד'. החנות שהשתרעה על שטח של 60 מ"ר, הייתה קטנה מלהכיל את כל מה שרצו שיהיה בה, על כן, משהתפנתה במרכז חנות בשטח של 200 מ"ר, עברו אליה, הוסיפו גם מחלקה גדולה של כל מה שאפשר להעלות על הדעת שצריך בבית וקראו לחנות- 'הכל לילד ולבית'.

הכל מכל וכל

רשימת המצאי בחנות היא כמעט אין סופית, לכן מומלץ לעשות סיבוב ולבדוק היטב מה על המדפים, שכן חנות זו היא כמו מערת הפלאים של עלי באבא – יש בה אין ספור דברים שצריכים, דברים שרוצים, וגם דברים שלא חשבתם עליהם, וכשתראו אותם תזכרו שאת זה בדיוק אתם מחפשים.

מה לילדים?

* מוצרים לתינוקות – בקבוקים, מוצצים, ומבחר גדול של משחקים לגיל הרך. *משחקי קופסא, פאזלים, חוברות עבודה וחוברות צביעה באיכות גבוהה משחקים חינוכיים ומשחקי חשיבה לכל הגילאים של החברות המובילות בשוק *חמרי יצירה מכל הסוגים כגון צבעים חרוזים ועוד * מכשירי כתיבה החל ממחק, עט, עפרון ומחברת ועד לתיקים וילקוטים *כל מה שצריך ליום הולדת, הפתעות, מתנות קישוטים ועוד

ומה לבית?

* כלי בית - מחבתות, סירים, סכום, סכינים מכל הסוגים, צלחות, כוסות, תבניות אפיה, מתקן יבוש כלים, כלים חד פעמיים, מסחטות מיץ ועוד ועוד * מוצרי חשמל – כבלים, שקעים, נורות, מאווררים, פלטות שבת, מיקסרים, בלנדרים, קומקומים, קוטלי יתושים ועוד הרבה * שטיחים ושטיחונים בגדלים שונים * מבחר מגבות ומצעים * מגוון אביזרים לחדרי אמבטיה * קרש גיהוץ, מתקן לתליית כביסה וסלים לכביסה בגדלים שונים * מפות שולחן, גם מפלסטיק וגם מבד, במגוון דוגמאות וגדלים *חפצי נוי לבית ושעוני קיר * מבחר מוצרים לים החל במשקפת ושנורקל, דליים וכלים למשחק בחול ועד בריכות בגדלים שונים. ועוד אין ספור פריטים. בנוסף לכל אלו מתאימה החנות את עצמה לכל חג שבדרך – לחנוכה חנוכיות ונרות וקישוטים, לפורים מסכות ותחפושות ועוד ולחג העצמאות הקרב ובא תוכלו למצוא כאן דגלים, מנגל וכל אביזר שאתם שמחפשים כדי לחגוג יום עצמאות כמו שצריך.
תמונת כתבה
פיני יקבל אתכם תמיד בחיוך...
ב'הכל לילד ולבית' מקבלים אתכם תמיד בחיוך. בנוסף לתמורה המלאה לכספכם, תקבלו כאן שירות אישי ואדיב. "המטרה ששמנו לעצמנו", אומר פיני, "היא שכל לקוח יקבל שירות אישי ואדיב מכל הלב. אנו עושים הכל כדי לעזור ללקוח למצוא כל מה שהוא מחפש וצריך, ודואגים שייצא מהחנות בחיוך". אז אם אתם צריכים משהו לבית או לילד ולא יודעים איפה למצוא, כדאי שתנסו ב'הכל לילד'- רוב הסיכויים שכבר לא תצטרכו לחפש יותר. (תדמית). 'הכל לילד ולבית' כתובת: שד' תמרים 16, מרכז רזין פתוח: א'-ה' 08:00-21:00 שישי 08:00- עד שעתיים לפני כניסת השבת. טל: 08-6341222 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש