רייצ'ל – רסט קפה חלבי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/6/2014 11:56 ● ערב ערב 2658
סוף סוף יש לנו האילתים בית קפה-מסעדה בתוך העיר, ממש היכן שהיה ממוקם ה'ניו פארם' (מול 'יוספטל', בצמוד למדרגות של 'מגה בעיר'), מקום נגיש ונוח, שלא מצריך לעבור את כל הפקקים בעיר כדי לבלות ולהנות.
רייצ'ל – רסט קפה חלבי

היו אלה האחיות רחל וחגית, המוכרות לנו ב- 14 השנה האחרונות מ'שיבולים', שהביאו את הבשורה. מצויידות בנסיון וותק בתחום ההסעדה, החליטו רחל וחגית לצאת לדרך חדשה עם מקום מיוחד לאילתים, שהם מיוחדים מאוד מבחינתן: "החלום שלנו היה לפתוח בית קפה שכונתי מיוחד, שונה מהסטנדרט ועם זאת מקנה תוחשה של בית". אמרו וגם עשו. על יסודות 'לומדעת' המקורי, נבנתה שכיית חמדה לרווחת האילתים ובכלל – למי שרוצה להנות מתפריט חלבי למהדרין. המקום פתוח מזה חודש וחצי, והאנשים מצביעים ברגליים (גם קהל לקוחות דתיים רב שגילו שסוף סוף יש להם מקום כשר למהדרין). ככה זה כשמקום מזמין פוגש באוכל טוב.
עזבו אתכם מהכל, לפני האוכל, שווה להיכנס למקום המדהים הזה, המעוצב בטוב טעם עם ריהוט ווינטג' מהמם, הכל בגווני חום ושמנת, עם תמונות ופריטים יפהפיים הפזורים סביב. אולם ההסעדה מרווח לאין ערוך ומקנה ספייס נפלא לבלות בו כמה שעות, עם מוסיקה נעימה לאוזן ואווירה מדהימה.
בא לכם להנות מארוחת בוקר עשירה הכוללת משקה חם ומשקה קר על הבוקר, אתם מוזמנים לממלכה של רחל וחגית, שיפנקו אתכם בכל טוב. התפריט החלבי למהדרין כולל גם מבחר פסטות במגוון רטבים, סלטים (נסו את סלט רייצ'ל – פצצה), כריכים, טוסטים, שני סוגי דגים, קינוחים ומאפים, קפה נפלא, משקאות קלים, בירה ויין טוב. אפשר לבוא להנות מקפה ועוגה, ארוחות צהרים, ארוחות ערב וכאמור ארוחות הבוקר העשירות, הכל טרי, המאפים נאפים במקום מדי יום ועם צורת הגשה מוקפדת. המטבח פתוח עד השעה 21:30 החל מהשכם בבוקר (06:30). ביום שישי – עד 14:30.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


רייצ'ל – רסט קפה חלבי, יותם 54, טלפון: 052-2398009. 10% הנחה לאילתים על המנות העיקריות (לא כולל ארוחות בוקר). במקום ניתן להזמין טייק אווי. כשר למהדרין. בפייסבוק - רייצ'ל- רסט קפה חלבי.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש