'הישראלית'- ללקק את האצבעות

מאת: אביבה דקל ● 29/5/2014 15:04 ● ערב ערב 2656
בלב שדרת 'לה בולבארד' במלון 'ישרוטל רויאל גארדן', מחכה לכם הפתעה נעימה והנאה מובטחת – 'הישראלית', מסעדה איכותית שמגישה מבחר מטעמים מהמטבח הישראלי והים תיכוני
'הישראלית'- ללקק את האצבעות

כמעט כל מטבח מזרח תיכוני מיוצג כאן במסעדת 'הישראלית': לבנוני, סורי, מצרי וכמובן ישראלי. המסעדה היא מסעדה איכותית מבחינת טיב המוצרים, המבחר עשיר, הטעמים, השירות המצוין, הניקיון והמחירים העממיים.
לדברי מנהל מזון ומשקאות של ה'רויאל גארדן', טיגרן אסליקיאן, המחירים ב'ישראלית' הם הנמוכים בעיר. משפחה בת ארבע נפשות נהנית כאן מארוחה בפחות מ- 200 שקל.

מה בתפריט?


בתפריט, המורכב ממנות מגוונות בהתאם לז'אנר המסעדות המזרחיות, תמצאו:
מבחר סלטי הבית. במנות הראשונות: חומוס עם צנוברים ושמן זית, חומוס עם בשר בקר וכבש וצנוברים, סלט ירקות ערבי, סלט פאתוש, חציל בלאדי עם טחינה ביתית, כרוב ועלי גפן ממולאים בשר ואורז מוגשים עם לימון.
על הגריל מכינים אל מול עיני הסועדים מנות בשריות משובחות כגון: שיפודי פרגית בתיבול לבנוני, קבב מזרחי, שיפוד כבד עוף, שישליק כבש מתובל בסומק ובהרט, שיפוד פילה בקר, צלעות טלה נימוחות בפה ואומצת אנטריקוט עסיסית. מנות נוספות בתפריט לדוגמה: סינייה מבשר טלה קצוץ בתיבול מזרחי עם טחינה, מוסארון – עוף צלוי עם בצל וסומק עטוף בלחם ערבי מוגש עם אורז. למי שמעדיף דגים – פילה דג דניס צלוי בגריל. הקינוחים המשובחים הם בהתאם לרוח הים תיכונית של המקום: בקלווה, מלבי, סלט פירות, כנאפה עם מלון או אבטיח בעונה.

בחודשים מאי ויוני, 'הישראלית' מציעה מבצע מיוחד לאילתים בלבד – ארוחות צהריים עסקית בין השעות 13:00-18:00 ב -49 ₪ לסועד.

ניתן להזמין את המקום לקבוצות וערבי מחלקות וגיבוש.
כמובן מומלץ לשלב את הבילוי במסעדה עם מופע WOW החדש –
MAD MAD WOW.


'הישראלית'
מיקום: שדרת 'לה בולבארד', ישרוטל רויאל גארדן, אילת.
שעות פתיחה: מדי יום, למעט יום שישי, בין השעות 19:00-23:00.
טלפון להזמנות: 08-6386666.
WWW.ISROTEL.CO.IL.



תמונת כתבה
צילום: יח"צ


תמונת כתבה
צילום: יח"צ






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש