תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 29/5/2014 14:53 ● ערב ערב 2656
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים אישיות ומקצועיות נכנס אצלכם לבית המקושר עם נושאי תת המודע. משמעות עובדה זו היא שאתם מתנהלים כרגע בהתאם למשקעים ישנים, שיש צורך לנטרלם על מנת להמשיך בדרך הנכונה.

תאומים


כוכב התקשורת ייצא השבוע מהמזל שלכם וכך נסגר לו לזמן קצר הצורך שלכם בדיבור ובשכנוע אחרים. נראה שהיכולת שלכם להבין דברים בדרך הייחודית לכם מניעה אתכם בדרך שאתם מנסים לשכנע אחרים ולעיתים אתם עושים זאת ביתר שאת, עד אשר אתם עלולים להחטיא את המטרה. עליכם להיזהר מלהיות כפייתיים בדעתכם, כיוון שלא לכולם יש את הסובלנות לשמוע דעות שונות משלהם.

סרטן


הכוכב יופיטר עדיין יימצא במזל שלכם למשך החודשים הקרובים ולכן אתם חייבים לנצל את ההזדמנויות שעומדות להגיע אליכם ולתת לכם תחושה של שפע ורווחה. זה הזמן הנכון לנסות ולהשפיע על אחרים להתנהל כפי שאתם רוצים ולגרום להם להבין שהדרך שלכם צודקת ואין סיבה לשנות מההתנהלות שלכם במידה והיא גורמת לכם לתחושה של צדק. זמן מתאים לסגירת מעלים ופתיחת חדשים.

אריה


אתם נמצאים בתקופה מצויינת מבחינה חברתית כיוון שאתם בשיאה של תקופה שבה אתם מקבלים את מירב תשומת הלב. נראה שלמרות המיקום הטוב שבו אתם נמצאים, הרבה רגשות ומחשבות אתם משאירים לעצמכם ואינכם משתפים את האחרים בגלל העובדה שאתם גם אנשים מאוד פרטיים ודיסקרטיים ולא תמיד סומכים על האחרים – ובצדק במקרה שלכם.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה שבה מתוקף נסיבות חייכם אתם צריכים לקחת הרבה אחריות בכל מה שקשור לנושאי העבודה. היעזרו בתחושות הפנימיות שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקחת החלטה או אחריות כלשהי ועדיין אינכם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. מבחינה כספית, אתם נמצאים בתקופה טובה שבה יש לכם יכולת לעשות כסף ולשדרג את עצמכם ואת עתידכם הפיננסי.

מאזניים


הכוכב מארס התיישר סוף סוף במזל שלכם לאחר חודשים ארוכים של נסיגה שבה לעיתים פעלתם בפיזור אנרגטי שלא תמיד דחף לתוצאה הרצויה. מבחינה כספית, אתם עדיין נדרשים לקחת אחריות ולא להשאיר לאחרים את ההחלטות שיכולות להשפיע גם עליכם. השינויים שאתם חווים בבית ובחוץ יכולים לעזור לכם כחיזוק נוסף לאישיות שלכם, כיוון שידוע שכל קושי שמתנהלים בו נכון – מחזק !!!

עקרב


הכוכב סטורן נמצא עכשיו בשיא ההתנהלות שלו לקראת התחנה הקרובה שלו שאומנם תהייה רק בעוד חודשיים, אך בדיוק עכשיו הוא בונה את העשייה ואת הצורך שלו לגרום ללקיחת אחריות תוך שהוא מביא אל חייכם אירועים שונים שאמורים לגרום לכם לשנות תפיסת עולם וחיים ולהתנהל בהתאם. הקשיבו יותר לתת ההכרה שלכם כאשר אתם באים ומנסים להסביר לעצמכם מהו התהליך הפנימי שאתם עוברים.

קשת


במהלך כל החודש הקרוב, אתם חווים תקופה שהיא למעשה מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן לעיתים קרובות תרגישו שאתם במילכוד ואין לכם חשק או צורך להוכיח את עצמכם לאחרים אלא בעיקר לזרום עם הנסיבות. אבל נראה שהחיים חזקים יותר ולעיתים קרובות - תצטרכו להציב גבולות לסביבה ולעצמכם על מנת להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך בסגנון חייכם ומהם הגבולות שלכם.

גדי


אתם נמצאים בהמשכן של התחלות חדשות שהגיעו לחייכם ואתם מקבלים אותן מתוך שמחה. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל נמצאים בשלהי השינויים המשמעותיים שעברתם בשנים האחרונות, ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, יכולים להתרגש כיוון שעכשיו אתם נמצאים בתהליך מאוד משמעותי שיגרום לכם להתחלות חדשות והכי משמעותיות בחיים.

דלי


בתקופה האחרונה, בית הקריירה שלכם עומד בפני שינויים מאוד משמעותיים כיוון שאתם נדרשים להתחלות חדשות שיכולות לשנות לכם את סגנון החיים. נא בחרו בזהירות מה אתם רוצים לעשות, כיוון שנראה שאתם מאוד מושפעים מהסביבה בה אתם חיים, ולכן אתם יכולים גם לעשות טעויות של חוסר שיקול דעת נכון. חשוב שתתייעצו עם אנשים מקצועיים שיכולים לעזור לכם בהחלטות בשיקול הדעת.

דגים


במהלך השבוע הקרוב, תהיו שקועים בכל הנוגע לחיי הבית והמשפחה שלכם. נראה שאתם רוצים לבוא עם כוונות טובות כלפי כולם, אך לא בהכרח האחרים רואים את ההתנהלות שלכם כנכונה, כך שאתם מרגישים שאתם לעיתים במיעוט כאשר אתם באים להעביר את התוכניות שלכם. ובכל זאת, נראה שבשבוע הקרוב תשמעו בשורות טובות מתוך הבית הקרוב שלכם ותרגישו אהובים ואהודים במיוחד.

טלה


הכוכב וונוס ייכנס השבוע לבית הכספים שלכם, ולכן זהו זמן מצויין עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם, כיוון שצפויה לכם בשורה טובה שחיכיתם לה מזמן. כספים שאתם מחכים להם יתחילו להגיע אם כי נראה שבמישור האישי לא תהיו מרוצים מהעובדה שהכספים עוברים ישירות עבור חובות שהצטברו על ידי הקרובים לכם ולאו דווקא בגלל התנהלות כושלת שלכם. היזהרו מלהיכנס למריבות.

שור


בחודש הקרוב, השמש נכנסת אליכם לבית הכספים ותעורר אצלכם את כל התובנות שהיו לכם לאחרונה בנוגע לתחום זה, אך איכשהו עדיין לא ניגשתם לביצוען. ייתכן וסביבת המגורים בה אתם חיים לא שלמה עם העשייה שלכם, ולכן אתם מתלבטים האם אתם פועלים נכון והאם יש לכם יכולת לפעול בהמשך בדרך הייחודית שלכם על מנת להגיע למה שאתם מגדירים כהצלחה עיסקית וכלכלית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש