חיות מלמדות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/5/2014 14:48 ● ערב ערב 2656
עבור שני גלילי היה זה אך טבעי לעסוק בתחום בעלי החיים. מאז ומתמיד אהבה שני בעלי חיים, כשהיתה קטנה, היתה מביאה הביתה בעלי חיים שונים שמצאה בחוץ תוך שהיא מאמצת אותם, חוקרת אותם ומתעניינת בכל הקשור בהם. במסגרת שירות החובה והקבע הצבאי (האחרון במשך חמש שנים) בבסיס הדרכה של חיל האוויר, למדה שני הדרכה באופן מקצועי במשך כמה שנים והדריכה והיא מאוד אוהבת את התחום.
חיות מלמדות

לאחר הצבא, עבדה שני במסגרת 'קרן קרב' עם בהדרכות עם בעלי חיים, והיא אף ניהלה את פינת החי. לאחר שהדרימה עם בעלה שי לאילת ולאחר לידת בתה (אחות לשני בנים), החליטה להגשים את החלום וללמד ילדים על בעלי חיים, להפעיל ילדים בעזרת בעלי חיים, לקרב אותם לבעלי החיים, זאת יחד עם יכולותיה המופלאות בלהדריך ואהבתה הרבה לילדים. החליטה וגם עשתה ופתחה את העסק 'חיות מלמדות'.
שני מסתובבת במסגרת העבודה בין גני הילדים ובכיתות הנמוכות בבתי הספר ומשמחת את הילדים. כמו כן היא מפעילה ילדים באירועי יום הולדת ואחרים (ראו בהמשך). לאחרונה, קשרו שני דברים מקסימים בעסק: בעלה שי, שאף הוא אוהב מאוד בעלי חיים, הצטרף לעסק, ובשניים זה הכי כיף שבעולם וכמו כן, חגג העסק שנה. מזל טוב.

בעלי החיים הם שלך?
"כן, מאז ראינו שהביקוש להדרכות וההפעלות עלה, יש באמתחתנו את כל החיות. אנחנו מגדלים אותן בכיף בבית. חוצמזה, יש לנו כלב וחתול. בקיצור שמח אצלנו, הילדים אוהבים לטפל בחיות ולשחק איתן. נראה שהאהבה לחיות היא גנטית".

מה מטרת העסק בעצם?
"לשתף את הילדים באהבה שלי לבעלי חיים, ללמד אותם אהבה לבעלי חיים. לשתף את הילדים בעולם החי על ידי פעילויות מגוונות. בכל שבוע אנחנו מביאים חיה. הילדים נחשפים למגע, למידע על החיה, לפעילויות שקשורות בחיה, למוסיקה, אם זה במסגרת הלימודים – גנים ובתי ספר ואם בהפעלות באירועים כדוגמת ימי הולדת, אם בהופעות בבתי מלון, קייטנות, מתנ"סים. הפעילות מותאמת כמובן לגילאים השונים".

אילו חיות?
"מכרסמים, זוחלים – לטאות, נחשים, חיות מים, ציפורים, יונים. חוצמזה, יש לנו בובות ענק של חיות, בעזרתן אנו מפעילים את הילדים".

לאילו גילאים?
"מגיל שנה ועד אפילו כיתה ד'. ההדרכות בכיתות א'-ד' מתבצעות בבתי הספר בקיבוצים".

תוכניות לעתיד?
"אנחנו מתכוונים לפתוח פינות ליטוף ברחבי העיר אחר הצהריים. הבנתי מגננות במשפחתונים אליהם אני מגיעה כי יש ביקוש מאוד גדול לכך. פינת הליטוף הראשונה תיפתח במרכז החדש 'רד' ותהיה פתוחה בין השעות 17:00-22:00".

חיות מלמדות, ליצירת קשר: שני - 054-9491117.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש