זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 22/5/2014 10:01 ● ערב ערב 2655
מאת: רחל ארז / תחזית לתאריכים שבין ה- 22-29/5/14
זודיאק

טלה-


כעת מתאים לבני מזל זה החיבור עם הצד הרוחני וכל מה שאומר אמונה, תרבות ודת. גם הצד האומנותי, לכן מומלץ להצטרף לחוג או סדנה שעוסקת בכל סוג של העצמה אישית. הזודיאק מבקש את הטלאים לבדוק היטב מול מי הם שופכים את ליבם. אל תבטחו בכל אחד, במיוחד באלה המרבים להחניף לכם.

שור-


העבודה אינטנסיבית מאוד, ועליכם לתפקד תחת לחץ ועומס, לכן חשוב שתמצאו מעט קור רוח וסבלנות למול המעסיק ובכלל זה גם העובדים מולכם. היכרות רומנטית מהזמן האחרון תתברר כראויה. אצל מרבית השוורים צפויה תפנית חיובית ומיזוג הרמוני לקראת עתיד משופר.

תאומים-


תקופה זו מאתגרת את התאומים ביכולת ההבלגה והשליטה באגו. ברור שקיים בכם צד המבקש להוכיח את צדקתכם, אלא שכעת אתם מודעים יותר מתמיד לעובדה שאתם עמוסים ועלולים להתפרץ באופן בלתי נשלט בפני האנשים החשובים לעתידכם, בפרט המקצועי. מוטיב של מבחנים ובחינות במגמה חיובית.

סרטן-


עליכם לסגל גמישות מחשבתית והשלמה עם מגבלות בכדי להשיג המשכיות במערכת יחסים באם מעוניינים אתם להיות מאושרים. זוהי תקופה של חשבון נפש בכל סוגי הקשרים גם האישיים וגם התעסוקתיים. אחד מבני הבית סוחט אתכם במניפולציה ומביא אתכם למקומות שאינכם מעוניינים להגיע אליהם. הישארו יציבים.

אריה-


קיימת בכם בזמן זה תסיסה אישית וחוסר שביעות רצון בשל משקעים וכעסים מהעבר, לכן ממליץ הזודיאק שלכם על פעילות ספורטיבית שתסייע לנקות ולטהר אנרגיית גוף ונפש לפני שאתם שועטים קדימה בלהט אגרסיבי. כדאי ללכת לים לשחייה שהיא מטהרת גם את הגוף הפיסי וגם את המוטיב הרוחני. ענייני כספים מתבהרים ולפחות בצד זה של חייכם תרגישו שליטה ובטחון.

בתולה-


יחסים חדשים עלולים להתברר כלא יציבים ואפילו להסתיים. התקשורת עם הסובבים אתכם לא תהיה במיטבה ועלולה להתאפיין בריחוק ונוקשות. לא תוכלו להתעלם או להמשיך הלאה ויעלו שאלות לגבי מהות הקשר שלכם ומה אתם מחפשים בו. מקצועית זהו זמן טוב. לפני שאתם מבצעים תפנית, רצוי שתשאלו את עצמכם מה באמת חשוב לכם להשיג במקום העבודה הנוכחי.

מאזניים-


מקצועית יש תחושה של יציבות. מבחינה כלכלית זהו זמן מוצלח. אם אתם בעלי עסק, מובטחת צמיחה באופן משמעותי ושפע של הצעות לשיתופי פעולה ובכלל זה הצעה להרחבת העסק. זהו מצב טוב עבורכם לקדם נושאים כספיים וגם פרויקטים הקשורים לבית. היחסים עם הסביבה עשויים בסופו של דבר להיבנות ולהתחזק.

עקרב-


מערכת היחסים שלכם עם בן זוגכם תראה שונה מאשר בחודשים האחרונים, כשחלק מכם יחליט לסיים קשרים שלא מתנהלים בצורה הולמת עבורם. מקצועית יש הקלה, למרות שאתם חשים עדיין חוסר ודאות ובהירות לגבי העתיד המקצועי שלכם. תתכן רכילות מרשעת בנוגע לעמית מהעבודה. בל לכם ליפול בשוגג ולקחת חלק במושב לצים. תתרחקו חברתית מדיבורי סרק.

קשת-


מצב הזודיאק מאוד אופטימי כאשר הנוכחות וכוח המשיכה שלכם חזקה מתמיד. יחד עם זאת, בית הכספים שלכם מצביע על צורך לנקוט משנה זהירות ולהימנע מסיכונים מיותרים. בתחום הרומנטי יעלו הרבה שאלות לגבי אופי מערכות היחסים שלכם. נמשכת תחושה של "פרשת דרכים", ומרוב אפשרויות קשה לבחור. יש להניח לדרך הנכונה להתבהר למולכם ואז לפעול.

גדי-


הזודיאק שלכם מצביע על כניסה לתקופה מאוד מאתגרת בתחום הרומנטי ובמערכות יחסים. קשר שלא יהיה בו עניין ושלא יהיה מבוסס על יסודות מוצקים ועל חברות אמיתית עלול להסתיים. כל הקשור גם לנושא של ערכים עלול לשקף בדיקת הערכה של אנשים ונושאים שחשובים לכם. בנות מזל זה מאופיינות בעייפות שרק חופשה יכולה לעזור בפתרונה.

דלי-


יש לכם את כל התנאים לפרוץ קדימה מבחינה מקצועית, יחד עם זאת, למרות שאתם שואפים להתקדם, אם זה בחיים או בקריירה, ישנם מספר אנשים כמו בני זוג או שותפים, שמפחדים מהשינוי המיוחל ועלולים להפעיל לחץ נגדי שלא תעשו את השינוי המיוחל מה שיתחיל ליצור קונפליקט פנימי. הזודיאק ממליץ להקשיב לקול הפנימי ולא לאפשר לפחדיו של אדם אחר להכתיב לכם את הדרך.

דגים-


דרך הכרויות חדשות תוכלו להגדיל את הכנסותיכם. מבחינה כלכלית זהו זמן מצוין עבורכם. גם חברתית ישנו מוטיב אנרגטי טוב שבו ביטחונכם העצמי מתחזק ואתם מושכים אנשים חדשים לחייכם. הזוגיות שלכם תתאפיין ביותר זרימה ותנועה ועשויה להתחזק, גם כשידרשו שינוים תדעו לעשות אותם מבלי לזעזע את הבית. האנרגיה מאופיינת בהרבה תמיכה ועזרה.


חדשות אלית

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש