רונית ביגוד והלבשה לכל המשפחה

מאת: אביבה דקל ● 22/5/2014 09:58 ● ערב ערב 2655
חכמים כבר אמרו שהגודל לא קובע, גם לא העיצוב הגרנדיוזי והשם המפוצץ ב'רונית ביגוד והלבשה לכל המשפחה', האווירה היא כמו באילת של פעם, אבל בחנות תמצאו הכל מכל וכל בכל המידות ולכל המשפחה
רונית ביגוד והלבשה לכל המשפחה

בלב שכונת הדקל שוכנת מזה כ- 23 שנה חנות קטנה שיש בה הכל. חנות בגדים כמו באילת של פעם, של הימים הטובים בהן כל אילת היתה משפחה אחת גדולה, כשחנות הייתה מועדון חברים, אפשר היה לקחת בגדים למדוד בבית, להחזיר, להחליף, חנות בה תמיד פגשת מישהו שאתה מכיר ויכולת להתייעץ איתו, והכי חשוב – חנות שתמיד יכולת למצוא בה הכל – החל מבגדים ליום יום ועד בגדים לאירועים, לתינוקות, לילדים, לנשים ולגברים ועד להלבשה תחתונה לכל המשפחה.

בשנת 1959 כשהגיע כרים (מנשה) יוסף לאילת ופתח את הסופרמרקט שלו – שהיה אחד הראשונים בעיר, הוא לא חשב כלל, שבמחסן של הסופר תפתח יום אחד בתו רונית, חנות לבגדים לכל המשפחה. חנות שאולי לא נראית גדולה, אבל מכילה כמעט כל דבר שאפשר לחשוב עליו בכל הקשור לביגוד למשפחה. בדיוק כמו בסופר של כרים, בחנות של רונית מרגישים בבית מהרגע הראשון ואפשר למצוא בה מה שצריך לתינוקות, לילדים בכל הגילאים, לנשים מחוטבות וגם לנשים במידות גדולות, החל מג'ינס ובגדי ספורט ובלט ועד לבגדים לציבור המסורתי.
רונית בוחרת את הבגדים בקפידה בעצמה. נוסעת לתל אביב, עוברת אצל הספקים ומשתדלת שבחנות שלה יהיה הכל. ואכן יש בה הכל. החנות גדושה ומלאה בכל טוב.
נשים ימצאו כאן בגדים ממידות 36-38 ועד למידות גדולות: חצאיות, שמלות, חולצות טריקו וחולצות בד, חולצות עם שרוול ארוך, קצר, חשופות וגם חולצות צנועות וטוניקות. מכנסיים ארוכים ומכנסי שלושת רבעי ועוד של חברות כמו 'דיסקרט', 'קליפ קלפ', 'מילנו' ועוד הרבה חברות המובילות בשוק. גם חלוקים, פיז'מות וכותנות לילה, שלא מוצאים בכל מקום, תמצאו ב'רונית ביגוד והלבשה לכל המשפחה', במבחר דגמים ומידות.

על הסטנד של בגדי הילדים תמצאו: שמלות מרהיבות לילדות, לאירועים וליום יום. ולבנים בגדים חגיגיים לבר מצווה: וסטים, חולצות מכופתרות ומכנסים חגיגיים, לצד בגדים ליום יום באיכות מעולה. גם בשטח בגדי הילדים מקפידה רונית לעבוד עם חברות מובילות כמו AVG ועוד. ואם אתם מחפשים בגדים לילדות שלכם לחוגי מחול, גם את אלה תמצאו כאן – טייצים בכל הצבעים ובגדי ונעלי בלט לכל הגילאים.

לגברים תמצאו כאן בגדים בכל המידות ליום יום וגם לשמחות. החל מג'ינסים במידות שונות ועד למכנסים עם חגורות גומי לקשישים ומוגבלים ומגוון גדול של חולצות. גברים מהציבור המסורתי ימצאו כאן חולצות מכופתרות ומכנסיים שחורים. כובעים וקסקטים לגברים ולנשים, כיפות, עניבות, חגורות ומבחר גדול של צעיפים לנשים. הלבשה תחתונה, גרביים ובגדי ים לכל המשפחה.

"אני מלבישה אוכלוסיה מכל הגילאים ומכל המגזרים החל מתינוקות ועד לקשישים. חוג הלקוחות שלי הוא קבוע ברובו. לקוחות שפגשתי כשהיו הורים צעירים וכיום הם קשישים או ילדים שהגיעו עם הוריהם לחנות והיום הם מגיעים אלי עם הילדים שלהם. הרבה דברים קורים לאנשים במשך 23 שנים ואני פוגשת אותם בכל התחנות שהם עוברים במשך השנים ויכולה להלביש אותם תמיד. במקרה שלקוח זקוק למשהו מיוחד ואין לי אותו בחנות אני מביאה או מזמינה במיוחד בשבילו ובלבד שלא יצא בידיים ריקות", אומרת רונית.

לאנשים שאינם יכולים להגיע לחנות וגם לכאלה שמעדיפים למדוד בבית, מאפשרת רונית לקחת בגדים הביתה למדידה. אם זה מתאים, יבואו וישלמו, אם לא מתאים, יחזירו והכל נעשה בכיף וללא פרוצדורה מיוחדת.

ייחוד נוסף בחנות של רונית- כאן תמצאו תמיד בגדים לכל עונות השנה. בגדי קיץ בחורף ולהפך, מתאים לאנשים המתכננים נסיעה למקומות בהם עונת השנה שונה מאצלנו.
ואם אתם זקוקים לתיק, גם תיקי נסיעות יש אצל רונית.

נכון שאין ב'רונית ביגוד והלבשה לכל המשפחה' שטחים עצומים ועיצוב גרנדיוזי, ואין בה עשרות מוכרנים, אבל יש בה את רונית שתשרת אתכם מכל הלב.

אין בחנות מבצעים – אבל יש בה הנחות ותנאי תשלום נוחים, יש בה אווירה משפחתית וחמה- אווירה של אילת הקטנה והמיוחדת של פעם, משהו שכבר לא תמצאו בעיר, והכי חשוב - יש בה כל מה שמשפחה צריכה בשטח הביגוד במחירים שווים לכל כיס.

'רונית ביגוד והלבשה לכל המשפחה’
מיקום: מרכז חנויות הדקל

טלפון: 08-6340081

שעות פתיחה:
ימים א'-ה' 09:00-14:00, 16:00-20:00
שישי וערבי חג 09:00-13:30.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש