תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 22/5/2014 09:12 ● ערב ערב 2655
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


כוכב התקשורת מרקורי המוכר כמשפיע במיוחד על המזל שלכם יבקר אצלכם במהלך החודש הקרוב, ולכן נראה שתוכלו להביע את דעתכם ככל שתרצו במהלך שבוע זה.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם הרהורים שונים על התחום המקצועי בחייכם, כיוון שנראה שאתם במקום שלמרות שעל פניו אתם מצליחים בו, איכשהו אתם מרגישים שזה לא הדבר אותו אתם באמת רוצים. מאחר וכוכב השפע עדיין מצוי בבית הכספים שלכם, נסו לבדוק האם אתם יכולים לשנות במקצת את אורח חייכם, על מנת לנסות ולהביא לעצמכם תחושה מוגברת של מימוש עצמי.

סרטן


הכוכב המביא איתו מחשבה פנימית עם יכולת להבין ולהתחבר אל הצרכים הרגשיים העמוקים ביותר שלכם, נמצא בבית המקושר עם תת המודע שלכם, ולכן זוהי תקופה מצוינת לנסות ולהבין את הצרכים הרגשיים הבסיסיים ביותר שלכם, על מנת שתוכלו להמשיך את דרככם בצורה הכי נכונה כדי שבעתיד לא תרגישו שאולי פספסתם משהו מאחר ולא נתתם על כך את הדעת בזמן ואולי הפסדתם הזדמנויות.

אריה


אתם עוברים שינויים משמעותיים מבחינה חברתית שבהם יש לכם יכולת לראות מולכם את התנהלות הסביבה בדרכים חדשות. נראה שאתם מאוד מעוניינים לדעת מיהם החברים האמיתיים שלכם בנסיבות המשמעותיות של החיים. יש לכם הבנה חדשה בכל הנוגע לתחום המשפחתי בחייכם, והתובנות שלכם גורמות לכך שתהיו מוכנים לעשות היום הרבה יותר עבור המסגרת, ממה שהייתם מוכנים קודם לכן.

בתולה


במהלך החודשים האחרונים, היה הכוכב מארס בנסיגה בבית הכספים שלכם, ולכן נראה שהייתם מוטרדים מאוד בנושאים אלה ולא ידעתם כיצד לפתור בעיות שנוצרו בדרך הטובה ביותר. נראה שהתארגנות מחדש בנושא הכספי הביאה לכם את הפתרון המיוחל והשבוע, עם התיישרות הכוכב, תתחילו לאט לאט להבין ולהפנים את הדרך החדשה המתאימה לכם יותר, על מנת להביא את תוכניותיכם להצלחה.

מאזניים


הכוכב מארס נמצא בנסיגה במזל שלכם כבר תקופה ארוכה וגרם לכם לשלל אירועים בדרך כלל מוצלחים במיוחד, בכל הנוגע ליכולת שלכם להביא את עצמכם לידי מימוש. יחד עם זאת, נראה שבתחומים של היחסים הבין אישיים אתם עדיין זוכים לביקורות מצד האנשים הקרובים לכם כיוון שנראה שאתם מתנהלים בחוסר עקביות שעלולה להשאיר את הקרובים לכם פעורי פה.

עקרב


במהלך כל החודשים האחרונים, הייתם מופעלים על ידי תת ההכרה שלכם, ולכן נראה שזו הייתה תקופה מאוד עמוסה מבחינה רגשית, ושתובנות שונות הפעילו אתכם בדרך שלעיתים היה קשה לכם עם עצמכם ועם הסביבה. האחריות החדשה שאתם צריכים לקחת על עצמכם מעיקה עליכם לעיתים קרובות, וגם זו סיבה נוספת לקשיים שאתם חווים. בתוך כשלושה חודשים, תמצאו את הפתרונות לכל מה שאתם זקוקים.

קשת


החודשים האחרונים הראו לכם בוודאות מהם הצרכים האמיתיים שלכם בחיים ובעיקר בכל הנוגע למערכות היחסים הקרובות שלכם עם מכרים וחברים. נראה שתוכניות שונות שתכננתם לא יצאו אל הפועל בגלל עיכובים שונים, אך הפעם אתם יכולים לנשום לרווחה כיוון שהכוכב מארס יוצא מנסיגה בבית החברים שלכם, ואתם תוכלו לפתח את עצמכם בכיוונים שאתם שואפים אליהם.

גדי


הכוכב מארס יוצא מהנסיגה שבה שהה במהלך החודשים האחרונים, ולכן הגיע הזמן להגשים את התוכניות אליהם שאפתם להגיע מזמן. במהלך כל השנים האחרונות, ביצעתם שינויים שהיו מאוד משמעותיים עבורכם ועבור כל הסביבה שלכם, ונראה שסגנון החיים החדש שלכם בשלב הזה מאוד מתאים לכם ולקרובים אליכם. נסו להשקיע יותר ביחסי ציבור בעבודה על מנת להגיע להישגים מרשימים במיוחד.

דלי


הכוכב סטורן, שגורם לכולם לקחת אחריות ולכם במיוחד, נמצא אצלכם בבית העבודה, ולכן הגיע זמנכם לבדוק מהי תפיסת העולם האמיתית שלכם ובהתאם לכך לשנות את חייכם. זה הזמן המתאים מאוד להיעזר באחרים שדורשים את טובתכם אפילו במחיר כניסה לפרטיות שלכם. השינויים האמיתיים יצטרכו להגיע מתוככם ואז להקרין החוצה אל העולם בו אתם חיים.

דגים


התובנות אותן אתם מקבלים בפרק זמן זה של חייכם מתקבלות אצלכם בברכה, וזאת מאחר ואתם מוכנים לפתוח את ערוץ התקשורת הרגשית שלכם לאירועים שונים בחייכם שיכולים לעזור לכם במימוש חלומותיכם הכמוסים. מאחר ואתם מזל של נתינה ברמה הגבוהה ביותר, אתם חייבים ללמוד לשמור על גבולות ולא לתת למי שאינכם סומכים עליהם, להיכנס לעולם הפנימי שלכם.

טלה


הכוכב מארס מבצע בשבוע הקרוב את ההתיישרות שלו במזל המולי לכם, ולכן נראה שאתם עלולים להיות מתוחים מהרגיל. ייתכן ותובנות מסוימות על החיים יגרמו לכם להבין איך אתם רוצים את חייכם ובאיזו דרך אתם מוכנים להתאמץ כדי להשיג אותם. במקביל, הכוכב וונוס, שנחשב ככוכב הנחמד ביותר לכל המזלות, הוא זה אשר ייתן לכם רגעים טובים של שמחה, רגיעה ותחושה שהנה אתם בכל זאת מרשים לעצמכם להתפנק.

שור


שני כוכבים משמעותיים מאוד נמצאים אצלכם בבית הכספים, עובדה שגורמת לכם לחשוב שוב ושוב על ההתנהלות הכלכלית שלכם ולהבין שהנה נוצר מצב בו אתם צריכים לחשוב על עתידכם הכספי מכיוון נוסף שלא חשבתם עליו עד עכשיו. ייתכן ותאלצו לעשות שינויים בעקבות העובדה שאתם מרגישים שאתם מחויבים יותר למשפחה המורחבת שלכם ונראה שתצליחו לעמוד במטלות שהצבתם לעצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש